וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עדן רוכשת את פעילות ברי המים של אלקטרה בר

15.11.2015 / 15:57

העסקה, שהיקפה הכספי הוא 21 מיליון שקל, צפויה להרחיב את בסיס הלקוחות של החברה. רענן זילברמן, נשיא קבוצת EDEN SPRINGS הרב לאומית: "הרכישה היא שלב נוסף של הרחבת פעילות החברה וביסוסו של המותג מי עדן"

בר מים מי עדן.
בר מים מי עדן

מי עדן הודיעה כי היא רוכשת את פעילות ברי המים של אלקטרה תמורת סכום של כ-21.3 מיליון שקל. החברה תרכוש את הפעילות העסקית של אלקטרה בר, וכן תקלוט את הלקוחות ומגוון המוצרים של החברה – מגוון ברי המים ובהם בר המים המתקדם ספירל. המכירה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים, להסכמת היצרנים השונים ולבדיקת נאותות.

במי עדן מציינים כי העסקה צפויה להרחיב את בסיס הלקוחות של החברה, ולקדם פעילויות ומוצרים נוספים של מי עדן, בהם מוצרים מעולם הקפה. בעקבות הרכישה מתכוונת החברה להרחיב את מערך השירות והמכירות שלה.

"רכישת פעילות אלקטרה בר מאפשרת למי עדן להרחיב את אחיזתה בשוק פתרונות המים המיועדים לשוק הביתי והעסקי", אמר רענן זילברמן, נשיא קבוצת EDEN SPRINGS הרב לאומית. "מי עדן היא חברה צומחת ורווחית בעלת מומחיות רבת שנים בתחום השיווק הישיר והיא החברה היחידה כיום המספקת ללקוחותיה את כל מגוון פתרונות המים לשתייה, לרבות מים מינרליים בבקבוקים, בכדים ובברי מים מסוננים".

לדברי יריב שפירא, מנכ"ל קבוצת מי עדן ישראל, שוק הברים למים מסוננים בישראל נמצא בצמיחה מתמדת ובאחוזי חדירה גדלים והולכים למשקי הבית בישראל. "עבורנו זוהי אבן דרך נוספת למימוש חזון הצמיחה של החברה בשוק בו אנו מובילים ופועלים כ-35 שנה. עם השלמת רכישת פעילות אלקטרה בר, תדאג מי עדן לשילובם המלא של עשרות אלפי הלקוחות החדשים לשורותיה ותפעל למען אספקת שירותים איכותיים, ההולמים את סטנדרט החברה והניתנים לכל לקוחותיה".

שירות ליותר מ-850 אלף לקוחות

מי עדן נכנסה ב-2013 לתחום ברי המים המסוננים עם קטגורית EDEN PURE במסגרת זו היא השיקה לראשונה בישראל בר מים מסוננים שמוזג גם סודה. הצלחת המהלך הניבה גידול למי עדן, שעד אז פעלה רק בתחום המים המינרליים.

מי עדן ישראל הוקמה בשנת 1980 והייתה החלוצה בתחום הפקה, שיווק והפצת מים מינרליים טבעיים בישראל. בשנת 1998 נכנסה מי עדן לתחום הקפה, ובאמצעות החברה הבת, פאוזה, החלה לשווק מגוון מכונות קפה ומוצרי קפה של המותגים מובילים בעולם, ביניהם Lavazza ,Saeco, Gagia ועוד.

החברה-אם של מי עדן ישראל, Eden Springs, היא הספקית המובילה של פתרונות מים וקפה למשרדים באירופה. הנהלת החברה ממוקמת בשוויץ והיא מספקת שירות ליותר מ-850 אלף לקוחות ב-18 מדינות, בהן: אנגליה, צרפת, גרמניה, פולין, רוסיה, הולנד, פורטוגל, שבדיה ועוד.

בנוסף, היא מעסיקה יותר מ-3,000 עובדים ורשת הפצה ברחבי אירופה הכוללת מתקני ייצור, צי של 1,150 משאיות ורכבי שירות ו-28 מקורות מים מקומיים. היקף מכירות המים השנתי של החברה מגיע לכ- 800 מיליון ליטר מים בשנה.

רכישת אלקטרה, אשר תושלם במהלך החודשים הקרובים עם אישור הרגולטור, תיתן מענה לכל צרכי השתיה של הצרכן הישראלי, תוך שהיא מרחיבה את מגוון הפתרונות שמציעה מי עדן החל ממוצרי מים מינרליים, מגוון של ברי מים מסוננים ועד פתרונות קפה איכותיים.

כתבה פרסומית בשיתוף מי עדן
  • עוד באותו נושא:
  • מי עדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully