וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גנץ מונה לדירקטור בחברת אמות - כמה הוא ירוויח?

עדי בן ישראל

23.11.2015 / 10:48

חברת הנדל"ן אמות: "מר בנימין גנץ סווג על-ידי החברה כדירקטור בלתי תלוי וכדירקטור בעל כשירות מקצועית". אמות הרוויחה 192 מ' ש' בינואר-ספטמבר

בני גנץ יוצא מהקריה לאחר טקס חילופי רמטכ"לים. פברואר 2015. יותם רונן
בני גנץ/יותם רונן

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ממונה לדירקטור בחברת הנדל"ן הציבורית אמות ( 1,255 -0.71% ) - כך עולה מהדוחות הכספיים שפרסמה היום (ב') החברה.

שעה קלה לאחר פרסום הדוח שיגרה אמות דיווח נפרד על מינויו של גנץ, שם כתב גנץ כי מקצועו הוא "עצמאי - ייעוץ וניהול אסטרטגי", וכי למד באוניברסיטת ת"א (תואר ראשון בהיסטוריה), אונ' חיפה (תואר שני במדעי המדינה) ובאונ' NDU בארה"ב (National Defense University, שם למד ניהול משאבים לאומיים).

דירקטוריון החברה מונה 10 דירקטורים: גד פניני (דירקטור חיצוני), נירה דרור (דירקטורית חיצונית), אמיר עמר, אורלי ירקוני, איל גבאי, יחיאל גוטמן ובנימין (בני) גנץ.

לפי מדיניות התגמול של החברה, דירקטור באמות העובד במשרה מלאה משתכר כ-111 אלף שקל בשנה ומקבל אופציות בשווי 55.5 אלף שקל, כך שעלות השכר השנתית של דירקטור באמות עומדת על כ-167 אלף שקל בשנה. סכום זה אינו כולל השתתפות בישיבת דירקטוריון, הנאמדות בכ-3,350 שקל לישיבה.

מינויו של גנץ כחבר דירקטוריון אושר בישיבת חבר הדירקטוריון שהתקיימה אתמול (א'). "מר בנימין גנץ סווג על-ידי החברה כדירקטור בלתי תלוי וכדירקטור בעל כשירות מקצועית", נכתב בדוח.

במוצ"ש פורסם סקר בחדשות ערוץ 2 לפיו גנץ הוא המועמד היחיד שיכול לנצח את רה"מ נתניהו בבחירות, כאשר הוא זוכה לפופולריות רבה בציבור. עם זאת, גנץ מנוע מלהיכנס כעת לפוליטיקה בשל חוק הצינון.

את תשעת החודשים הראשונים של השנה סגרה חברת אמות עם רווח נקי של 192 מיליון שקל לעומת 170 מ' ש' בתקופה המקבילה אשתקד, כאשר ההכנסות צמחו ב-3.4% ל-387 מ' ש'. ההכנסות מדמי שכירות וניהול נדל"ן להשקעה עלו ב-2.2% ל-409 מ' ש'.

  • עוד באותו נושא:
  • בני גנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully