וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי פרידמן נבחר לתפקיד יו"ר קואופרטיב אגד

24.11.2015 / 16:22

פרידמן המשמש בתפקיד כבר שנתיים במקביל לתפקידו כמנהל מחוז דרום זכה ברוב מוחץ והבטיח כהונה של ארבע שנים בתפקיד. "יחד עם חברי המזכירות נוכל להצעיד את אגד לעתיד טוב יותר"

אבי פדרמן.
אבי פרידמן

אבי פרידמן נבחר השבוע בבחירות כלליות בקרב חברי קואופרטיב אגד לתפקיד יו"ר אגד. פרידמן מכהן כיו"ר מזה כשנתיים, במקביל לתפקידו כמנהל אגף תפעול דרום והוא זכה לניצחון סוחף והבעת אמון נרחבת שתבטיח לו כהונה של 4 שנים בתפקיד היו"ר. בבחירות השתתפו כ-1650 חברי אגד.


אבי פרידמן, 57, עובד באגד למעלה מ-30 שנה ושימש בנוסף לתפקידו גם כמנהל אזור דרום ב-8 השנים האחרונות. פרידמן התמודד בראשות סיעת המפנה, שלראשונה כללה נציגים משלושת המחוזות של אגד ברשימה אחת. במקביל נבחרו נציגי סיעת המפנה – אבי דבדה לראשות אזור הצפון ורונן חליפה לראשות אזור ירושלים.


ביום חמישי הקרוב תתכנס ההנהלה החדשה שנבחרה, המונה 15 חברים במקום 19 חברים כפי שהיה בעבר, כדי לבחור את חברי מזכירות אגד. הקטנת מספר חברי הנהלה נובע מהפחתת מספר החברים באגד ומהצורך להמשיך את מגמת ההתייעלות שעובר אגד.


אבי פרידמן, יו"ר אגד: "אני מודה לחברים על הבעת האמון הגדולה. אנו מצויים בפתחה של תקופה מאתגרת שתדרוש ארגון מחדש, התייעלות ושינויים מבניים, בכדי להתאים את גודלה והיקפה של אגד לתנאים המשתנים בשוק התחבורה הציבורית בישראל. אגד נדרש להכין עצמו לפעולה בתנאי שוק תחרותי פתוח, דבר שידרוש מאתנו שינויים משמעותיים בעתיד הקרוב. אני סמוך ובטוח כי יחד עם חברי המזכירות נוכל להצעיד את אגד לעתיד טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully