וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד להצליח בלימודים: כבר חשבתם על היום שאחרי התואר?

29.11.2015 / 8:10

קשה להתעלם מהעובדה שזמן פנוי אצל סטודנטים הוא מצרך יקר ועדיין, יש כמה דברים ששווה לפנות זמן אליהם. זה לא עולה כסף ויותר חשוב, זה יעזור לכם לבסס את יתרונכם בקריירה כבר בשלב מוקדם

סטודנטים עומדים ליד שולחן. ShutterStock
חשוב לבדל את עצמכם מהאחרים כבר בהתחלה/ShutterStock

שוק העבודה כיום כולל מגוון גדול של בוגרי אוניברסיטאות ומכללות והתחרות על המשרות הנחשקות הפכה קשה ומורכבת יותר. כדי שתוכלו לבסס את יתרונכם ולבדל את עצמכם מהאחרים כבר בתחילת הקריירה, חשוב להתחיל לעשות זאת כבר בהיותכם סטודנטים. השאלה רק איך?

קשה להתעלם מהעובדה שזמן פנוי אצל סטודנטים הוא מצרך יקר ורובו מוקדש ללימודים ולעתים גם לעבודה במשרה חלקית או מלאה. עם זאת, אסור לשכוח שמדובר בתקופה ייחודית בחיים, שדורשת השקעה בפיתוח העתיד האישי והמקצועי שלכם. לצורך כך, פועלים בקמפוסים השונים מסלולים, תוכניות, תחרויות ופעילויות מיוחדות שיכולות לתת לכם ניסיון ומיצוב בתחומים שונים.

מועדון היזמות

התאגדות סטודנטיאלית התנדבותית שקמה בבית ספר אדלסון ליזמות, במרכז הבינתחומי הרצליה, שמטרתה לעודד את רוח היזמות בקרב הסטודנטים בקמפוס, באמצעות חיבור ויצירת מערכת יחסים עמוקה עם ענפי התעשייה. היוזמה מתמקדת בהענקת כלים לכל סטודנט בתחומי היזמות השונים ויצירת נטוורקינג עם סטודנטים יזמים נוספים ודמויות מובילות בתחומי הטכנולוגיה והעסקים.

התוכנית לפיתוח מנהיגות

במכללה למנהל קיימת תוכנית הכשרה העוסקת בפיתוח עסקי וחברתי, מיתוג, קבלת החלטות, הסברה ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מועדון ה"דיבייט"

באוניברסיטת בן גוריון בעיר באר שבע נלמדות מיומנויות לדיבור נכון מול קהל והצגת רעיונות בצורה רטורית. כמו כן, מקבלים הסטודנטים כלים אקדמיים בנושאים כמו לוגיקה ובניית טיעונים, יכולות שכנוע ועוד.

קפה עם מעסיק

בקריה האקדמית אונו קיימת תוכנית להכוונה וניהול קריירה במגוון תחומים באמצעות מפגשים עם מעסיקים אשר מספרים על ארגונם, מסלולי קריירה ועוד.

חילופי סטודנטים

באוניברסיטת תל אביב סטודנטים מצטיינים יכולים לשלב לימודים בחו"ל למשך סימסטר אחד או שניים במטרה להכיר תרבויות חדשות, להיחשף לרעיונות וגישות שונות וליצור קשרים חברתיים ברחבי העולם.

מוסדות לימוד רבים מקיימים עוד מגוון תכניות וסדנאות יזומות ששוות בדיקה ואפילו הרשמה והשתתפות, שתקדם אתכם לעבר מימוש הפוטנציאל שלכם. לא מצאתם תוכנית שמתאימה לכם? אולי הגיע הזמן ליזום אחת מול אגודת הסטודנטים והנהלת המוסד. זה בהחלט יקדם אתכם לעבר קו הסיום עם סיפוק בלב וכמה נקודות לתואר.

הכתבה באדיבות גילה ממיסטבלוב, מנהלת תחום מגזרי צמיחה בלאומי.

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully