וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מגה: נפטר מאות עובדים וניפרד מרשת YOU

1.12.2015 / 11:42

אחרי דוחות עגומים לרבעון השלישי, אמר רביב ברוקמאייר: "אני קם כל בוקר ונאבק, הכי קל להרים ידיים. כל עוד יש לנו קלפים חזקים ביד אנחנו צריכים לנסות לנצח איתם. אל תתייאשו"

מגה בול. שי מכלוף
מגה בול/שי מכלוף

לאחר הדוחות הכספיים העגומים של רשת מגה לרבעון השלישי, שכללו הפסד תפעולי של 154 מיליון שקל, צניחה של 40% במכירות, הערת "עסק חי" וצמצום משמעותי במצבת העובדים ברבעון האחרון, מנכ"ל החברה רביב ברוקמאייר העריך היום כי מגה תיאלץ להיפרד מעוד מאות עובדים בחברה.

ברוקמאייר אמר היום בראיון לחגי גולן ברדיו ללא הפסקה 103fm, כי ברשת "צריכים ורוצים להגיע להסכמות עם ועד העובדים בעניין הפיטורים הצפויים ולהבהיר להם שאנו נצטרך להתרכז בלשמור על 3,500 העובדים שעדיין עובדים אצלנו, וניאלץ להיפרד ממאות עובדים. אני רוצה לציין שאנחנו עדיין לא שם - בוא נחכה עוד קצת".

לדברי המנכ"ל, "הדוחות מראים את לב ליבו של המשבר שלנו. היינו בביהמ"ש כדי לבקש הגנה מהנושים בסוף יוני והדוחות משקפים את 3 החודשים הקשים שעברנו, אבל אנחנו עדיין אופטימיים וחושבים שבצעדי התייעלות נוספים שנעשה נצליח להביא את הספינה הגדולה הזו לחוף מבטחים".

גולן: נתוני המכירות מראים כי הציבור מדיר את רגליו ממגה

ברוקמאייר: "זה נובע גם מסגירת 32 הסניפים שביצענו. הירידה במכירות בחנויות הזהות היתה ב-15% ובלקוחות ב-7% - וזה מספרים שאנחנו יכולים לחיות איתם. ברור שאנחנו צריכים לעשות מאמץ גדול כדי להחזיר לקוחות אלינו, ואנחנו הולכים למהלך נוסף כדי לצאת מעולם הדיסקאונט שגורם לנו להפסדים גדולים".

לדברי מנכ"ל מגה, "אנחנו נמצאים בתוך מהלך הצלה של ארגון גדול, ובמסגרתו אנו צריכים להיפרד מחלקים פחות מוצלחים שלנו. גם המתחרים שלנו סובלים מאותם מצוקות. יש לנו קלפים חזקים - יש לנו את מגה בעיר, יש לנו את העובדים, נגרום לספקים לחזור לעבוד איתנו כדי שנוכל להקים רשת בתוך העיר טובה. ידענו להחזיר לקוחות במשך הרבה שנים ואין סיבה שלא נצליח לעשות את זה גם עכשיו".

גולן: רשת מגה תמשיך להתקיים?

ברוקמאייר: "אני קם כל בוקר ונאבק, הכי קל זה להרים ידיים. כל עוד יש לנו קלפים חזקים ביד אנחנו צריכים לנסות לנצח איתם. אני פונה לעצמי ולחבריי בחברה - אל תתייאשו, שנסו מותניים ובואו ננסה לנצח. מגה חשובה לשוק - ברמת התחרות והמחירים לצרכן, מבחינת השמירה על מקום העבודה של אלפי עובדים, וכן מצד הספקים שצריכים את מגה חזקה".

  • עוד באותו נושא:
  • מגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully