וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק המחשב האהוב על ילדים - יוצא לעולם האמיתי

15.12.2015 / 8:52

מתחם חדיש ועתידני, שמשלב טכנולוגיות מתקדמות ושואף השראה ממשחק מחשב ישראלי עתיד להיפתח בחודש מרץ הקרוב בכפר סבא. הילדים צוללים לתוך עולם של חוויות, להורים עדיף להישאר בחוץ

מערכת וואלה!

להיכנס לתוך משחק מחשב ולבקר בתוך עולם וירטואלי, זה כנראה חלומו של כל ילד בעולם הדיגיטלי של ימינו. החזון הזה הולך להתממש ממש בקרוב, עם פתיחתו של מוגופארק, מתחם אינטראקטיבי המבוסס על קונספט המשחק הוירטואלי "מוגובי".

הפארק החווייתי ימוקם בתוך מתחם הבילוי אושילנד בכפר סבא שיפתח במרץ הקרוב, והוא מיועד לבנים ובנות בגילאי 5 עד 12. הילדים שמכירים את משחק המוגובי, יתחברו לעולמות התוכן של המתחם ויזהו בו את הדמויות וההרפתקאות המוכרות.

למי שלא מכיר, "מוגובי" הינו משחק אינטרנט ישראלי, שיוצר לילדים עולם וירטואלי שלם, ובו הם מתנהלים בצורה עצמאית, בונים בתים, רוכשים חברים, צוברים מטבעות, קונים פריטים ויוצאים להרפתקאות. המשחק אינטראקטיבי והילדים יכולים להכיר בו חברים אמיתיים מכל קצוות הארץ, מבלי למסור את הפרטים האישיים שלהם מהעולם האמיתי.

ה"מוגופארק" הולך להפוך את המציאות הדמיונית הזו לחוויה פיזית עבור הילד. בכניסה למתחם יתנתק הילד מההורים ומהעולם שם בחוץ ויצלול לתוך ההרפתקה המוכרת או החדשה. במתחם ישהו מדריכים שישגיחו על הסדר, כך שההורים יוכלו להירגע וליהנות מהשקט בבית קפה הצמוד.

בין האטרקציות בפארק יהיו מתחם "מוגו חלל" – משימה קבוצתית של 12 ילדים שנכנסים לתוך חללית שבתוכה מערכת מתוחכמת של סרט עלילתי בעל התפצלויות רבות המובילות לקווי עלילה שונים. ההחלטות של הילדים יתקבלו באמצעות מחוות ידיים ועוצמת קול והעלילה תתפתח ביחס להחלטות שיתקבלו בידי הקבוצה.

אטרקציה נוספת היא מתחם "מוגוסיטי" של משחקי תחרות ושעשוע באמצעים של הקרנה על פני משטחים או מסכי מגע ענקיים שיאפשרו לילדים להרגיש כאילו צללו הם עצמם לתוך משחק מחשב והם פועלים בתוכו. עוד במתחם: תקרת כדורים – מסביב למתחם יעמדו 3 עמדות ירי כדורי גומי שיש לקלוע לפתחים הקבועים בתקרת המתחם. ברגע שמשקל הכדורים בסל יהיה גדול מהדלתות שמחזיקות את המאגר הוא יפתח ושלל כדורים צבעוניים יפול כמו מפל על הילדים שימצאו באותה עת במקום.

"כמי שעוסקת בעולם הילדים מזה שנים רבות", אומרת יעל ארד, יו"ר חברת "מוגובי", " האתגר לרגש את הילדים ולהפתיע אותם בכל פעם מחדש הולך ונהיה מורכב ממיזם למיזם. בבניית 'מוגופארק' הצלחנו לייצר חיבור מושלם בין ההוויה של מוגובי הוירטואלי ובין האתגרים במרחב הפיזי תוך עידוד הילדים לשימור עצמאות במשחק, ואיזון בין הישגיות למשחק משותף".

מתחם ה"מוגופארק" ישתרע על שטח של 1,000 מ"ר, כולל 120 עמדות משחק ב-5 מתחמים נושאיים ובהקמתו הושקעו כ-10 מיליון שקלים. המתחם מתוכנן להיפתח כאמור בתחילת מרץ 2016. מחיר כרטיסי הכניסה ינוע בין 45 ל-65 שקלים לילד, בהתאם למשך זמן השהייה במתחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully