וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה!ביז: בין מלחמת הכוכבים לבת שבע

רונית מטיאס

31.12.2015 / 15:07

את מי אירח בביתו רפי מהודר, למה כולם בכו באירוע שבו נפגשו גיל שרון וגיל אגמון, במה זכו אירית איזקסון ורוית בר ניב, ואיפה הניח עופר נמרודי אבן פינה?

מוסיקה מהודרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין לשמאל: משה הדני, אסנת פרי, יעקב פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפי מהודר, מבעלי נטפים אירח בביתו שבמגדלי אלרוב, את עמותת ידידי תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים, רגע לפני פסטיבל המוסיקה "בטהובן כוכב עליון" שמקיימת התזמורת בסוף שבוע זה במוזיאון תל אביב לאומנות.

מי שנידבה את ביתו של מהודר היא ליאת טימור, ידידה אישית של מהודר וזוגתו של ד"ר נחשון קנולר, הגרוש של רו"ח תלמה ברבש-קנולר, חברת הועד המנהל של התזמורת.

המוזמנים נהנו מארוחת ערב ומופע של סולני הפסטיבל שניגנו קטעים נבחרים.

במוסיקליים: יוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט; פרופ' משה הדני, יו"ר עמותת הידידים ומנהל המחלקה לנוירוכירורגיה בתל השומר; איש העסקים אודי אנג'ל; פרופ' רות ארנון; היזם הרצל עוזר; אסנת וח"כ יעקב פרי; מיכל רובינשטיין והשופט בדימוס מאיר שמגר ששמח לפגוש במקום את רחל שסיפרה לו שהייתה מזכירה שלו בצבא וכבר אז אמרה לאביה שהיא משרתת אצל מישהו שיהיה איש גדול שכולם ידברו עליו; ענת ובני פדני, מבעלי תכשיטי פדני; נתי ברק, מנהל הקיימות של נטפים; ההייטקיסט הודה זיסאפל; משה טרי, יו"ר טריפל ששמח לפגוש את מוטי פרידמן, מנכ"ל טריפל; איש הביטוח שוקי מדנס; עו"ד יאיר גרין.

בין מטרות העמותה: תמיכה בפעילות התזמורת כדי לשמור על רמתה ומעמדה כמובילה בתחומה בארץ ובעולם, קיום תכנית קונצרטים אטרקטיבית ואירועים מוזיקליים מיוחדים, תכניות העשרה, סיוע לתזמורת לקיים תכניות מוזיקליות לגילאים שונים בערי הפריפריה על-מנת לקרב אותם למוזיקה הקלאסית.

מחוברים לחיים

מחוברים. גידי לויתן, מערכת וואלה! NEWS
גיל וחדוה שרון/מערכת וואלה! NEWS, גידי לויתן

ים של דמעות נשפך אמש באודיטוריום ע"ש סמולרש ברמת אביב, כשילדי עמותת מחוברים לחיים הופיעו באירוע "מחוברים למוזיקה"–פרויקט מוסיקה מיוחד של ילדי העמותה ואמנים מוכרים ביניהם קובי אשרת; חנן יובל; גלעד שגב; חני נחמיאס; הרכב הג'אז של מגמת המוזיקה, בית הספר לאומנויות קמפוס אריסון. מטרת האירוע הייתה חשיפת הפרויקט והיכולות המוסיקליות של ילדים עם צרכים מיוחדים.

באירוע הושמע לראשונה שיר העמותה שהולחן על ידי קובי אושרת וכלול בדיסק בו משתתפים הילדים האוטיסטיים בנגינה ובשירה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מחוברים. גידי לויתן, מערכת וואלה! NEWS
ראלי וג'ק סמית/מערכת וואלה! NEWS, גידי לויתן

בתורמים: חדוה שרון מבעלי ליטהאוס פתרונות פיננסיים, ובעלה גיל שרון מנכ"ל פלאפון לשעבר; גיל אגמון, בעל השליטה בחברת דלק; דורון ספיר, מנכ"ל ויזה כאל; פרופ' ארז סיניבר ועו"ד אורית מור סיניבר ששמחו לפגוש את חבריהם ראלי ועו"ד ג'ק סמית; אורית בנבנשתי, מבעלי "תיגבור" ובעלה קותי לוריא, יועץ שיווקי; ערן בורג מנכ"ל חברת ההייטק LEADIT; דרי ודדו צורי, ממקימי העמותה. הכנסות הערב גיוס כספים למימון פעילות העמותה, המשך פעילותה והרחבתה לכל בתי הספר איתם העמותה פועלת.

עופר נמרודי. אלירן אביטל
מימין לשמאל: מימין לשמאל: רוני וייס, עופר נמרודי, קלמן סופרין, צחי סופרין ויואל וייס/אלירן אביטל

מי הגיע להניח אבן פינה ל'מגדל הכשרת היישוב'?

קלמן וצחי סופרין מבעלי קבוצת סופרין ורוני ויואל וייס מבעלי קבוצת וייס הזמינו השבוע את עופר נמרודי, מנכ"ל ומבעלי הכשרת היישוב, לחגוג את הנחת אבן הפינה ל'מגדל הכשרת היישוב' שייבנה במתחם ה-BBC בבני ברק על קרקע אותה רכשו מנמרודי לאחרונה. עוד הגיעו: מנכ"ל מליסרון - אבי לוי, ראש עיריית בני ברק - הרב חנוך זייברט, קלרה צברגל מנהלת סקטור הבנייה והנדל"ן בבנק הפועלים, האדריכלים אורי ברעלי וקובי לויצקי והמהנדס ישראל דוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין לשמאל: קארן גילרמן, הראל גילרמן, גניס גילרמן, יון הראל, דני גילרמן ורון הראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שושלת גילרמן נאמנה

קארן גילרמן הראל, מומחית לפיתוח עסקי וצלמת, ביתם של ג'ניס ודני גילרמן, נציג בלקסטון העולמית, חגגה במלון דן אכדיה בר מצווה לבנה יונתן (יון). מלון דן אכדיה הפך לבית השמחות הרשמי של שושלת גילרמן, ג'ניס ודני גילרמן נישאו בו לפני 48 שנה, במלון נישאו גם ביתם קארן ופרודה אורי הראל ובנם דיויד, ונערכה חגיגת הבר מצווה של רון, אחיו של יון. בתום הטקס, הצטרפו האורחים לשיר שכתבה קארן, "כולם קוראים לו יון" על פי המנגינה של "רק רוצה לרקוד", שירו של עומר אדם. רון אח של יונתן

הכבוד של בת שבע

מעגל הידידים של להקת בת שבע, התייצב השבוע באולם שבנוה צדק, כדי לצפות במופע החידוש ל"שלוש" של אוהד נהרין משנת 2005, הידידים זכו לצפות במופע, רגע לפני הצגת היצירה ב"פאלה גרנייה", בבית האופרה של פריז, כבוד שרק מעטות מלהקות המחול בעולם זוכות לו.

זכו לראות לפני כולם: אשת נשיא המדינה נחמה ריבלין; אירית איזקסון, יו"ר ישראכרט; אורלי דנקנר, אשתו של נוחי דנקנר מפעילות חוג הידידים; מיכל ודן טהורי, מבעלי טהורי בית השקעות; איש העסקים לני רקנאטי ואשתו שירה פרבר; שולה וליאון רקנאטי; עליזה יפו, יו"ר אגודת ידידי האופרה הישראלית; נאוה ברק, נשיאת עמותת עלם; רמי מרדור; רוית ברניב, יו"ר תנובה; שרה ופרופ' מיכאל סלע; חנה יונס, אשתו של אלי יונס.

מלחמת הכוכבים הגרסה ההונגרית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין לשמאל: דודי וירניק, חייל סער, קובי הלפרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

דודי וירניק וקובי הלפרין, מבעלי חברת NNGמפתחת תוכנת הניווט IGO לקחו את הסרט "מלחמת הכוכבים" צעד אחד קדימה, הם טסו למטה החברה בבודפשט כדי להיפרד מ-2015 ביחד עם 2,000 עובדי החברה ו-100 אורחים שהגיעו מישראל ומהעולם. המוזמנים נהנו ממזנוני אוכל, עמדות משחקים, הופעה חיה ומצילומי סלפי עם דמויות ממלחמת הכוכבים שהסתובבו במקום. וירניק, נשיא NNG סיפר כי השנה האחרונה הייתה אחת השנים המוצלחות בפעילות העסקית של החברה וב-2016 צפוי גידול משמעותי בפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully