וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא סיבי סמרטוט בפיצה מטר - איך הגיב הבעלים?

משפחת רייכמן הזמינה פיצה בסניף פיצה מטר בהרצליה אך מצאה בפנים סיבים שהתבררו כסיבי סמרטוט. למנהל הסניף היתה תגובה מפתיעה לתלונתם. צפו בראיון לאולפן וואלה!NEWS

עריכה: ניר חן

אלון רייכמן בילה את שבת בבוקר עם אשתו ושלושת ילדיהם במתחם אאוטלט הרצליה. כשהילדים היו רעבים נכנסה המשפחה לסניף של פיצה מטר שנמצא במתחם. "הזמנו חצי מטר פיצה עם תוספות והתיישבנו לאכול", מספר אלון. "אחרי ביס או שניים, הבחנו בסיבים צהובים מבצבצים מהפיצה. משהו שנראה כמו שערות בצבע צהוב. מיד ניגשנו עם הפיצה לבחור בדוכן להסב את תשומת ליבו לעניין ולהבין מה זה בדיוק ואם ניתן להחליף את הפיצה. הוא הסתכל, וענה: "כן, אלה סיבים מהסמרטוט שאיתו ניקיתי את לוח העץ שעליו מונחת הפיצה".

המום, אלון ביקש מהמוכר להחליף את הפיצה: "הוא לא הסכים. ביקשנו החזר כספי על פיצת הסמרטוטים שהספקנו לקחת ממנה שני ביסים בקושי. הוא הסכים להחזיר רק חלק מהסכום כי לטענתו כבר התחלנו לאכול והפיצה לא שלמה". בנוסף לחוסר השירותיות המוכר הוסיף ושלח את בני המשפחה "ללכת לעזאזל", על כל הבלגאן שהם עושים לו.

"הילדים (שהיו כבר די מורעבים) הסתכלו עלי מהשולחן. התאפקתי. בכל כוחי התאפקתי, לא להפוך לו שם את כל המגשים", מספר האב. "ביקשתי את המנהל. הוא ענה שהוא המנהל. ביקשתי את שמו. הוא סרב לומר לי. הבטחתי שאתקשר להנהלת הרשת ואעדכן אותם על הביזיון הזה. הוא ענה שוב שזה לא מעניין אותו ושאני יכול ללכת לחפש את החברים שלי".

פנינו בתגובה לרשת פיצה מטר, וגילינו שלרשת אין הנהלה מסודרת, וכל זכיין נתון ברשות עצמו. לכן ביקשנו תגובה מאאוטלט הרצליה, המתחם שבו נמצאת המסעדה האמורה. להלן התגובה שקיבלנו: "על אף שסניף זה אינו קשור לקניוני עזריאלי ולאווטלט הרצליה, הנושא נבדק מול בעלי הסניף שיצר קשר עם אותו לקוח על מנת להביע התנצלות על ההתנהגות שהופגנה כלפיו על ידי עובד הסניף. הובהר לבעל החנות שהתנהגות מסוג זו אינה מקובלת ואינה מכבדת את קהל הלקוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully