וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי: "הייתי צריך ללכת למשטרה לפני 8 חודשים"

רמי לוי הודף בריאיון לאולפן וואלה! NEWS את ההאשמות שהעלה נגדו סמנכ"ל לשעבר בחברה. הטרדה מינית? "לא מסמסתי". מוקד בלילה? "אלקי בעצמו היה אחראי לענות"

עירכה: ניר חן

בתגובה להאשמות הקשות שהעלה אמש (שלישי) עובד בכיר לשעבר בחברת רמי לוי תקשורת, אלון אלקנה בפוסט בפייסבוק שלו, התראיין לוי לאולפן וואלה! NEWS והדף את ההאשמות. לוי הציג הודעת וואטסאפ ובה איומים של אלקנה. בהודעה מזהיר העובד שעזב את החברה בחודש מרץ האחרון, כי אם לא יקבל את מלוא הסכום שהוא דורש מהחברה על סך 450 אלף שקל לחשבון הבנק שלו הוא יפרסם פוסט בפייסבוק שלו שיכפיש את החברה.

בריאיון, הבהיר לוי שהגיש כבר הלילה תלונה במשטרה על סחיטה באיומים, והוא מצטער על שלא עשה כך כאשר העובד איים עליו לפני 8 חודשים בעל פה.

בנוגע להאשמות שהעלה העובד על כך שלוי טייח הטרדות מיניות בחברה בידי עובד בכיר שהיה גם חבר ילדות אישי שלו, אמר לוי, שתמיד הייתה יריבות בין השניים. "בינו לבין אלקי היו הרבה ויכוחים על אגו. הוא למעשה, אותו האדם הזה, היה מעל אלקי. ואלקי טען שהוא מרוויח יותר ממנו... חוץ מזה אם מישהו מוטרד מינית יש לנו מחלקה לתלונות מיניות, והמחלקה יושבת שני מטר משם".

פתיחת סניף חברת הסלולר החדש של רמי לוי בגבעת שאול, דצמבר 2011. עומר מירון
"מתכנן לתבוע לשון הרע. רמי לוי/עומר מירון

טענה מעניינת של לוי מתייחסת לאישום בהפרה בוטה של חוק התקשורת, המחייב כל חברה סלולארית להפעיל שירות הלקוחות גם בלילה. "ב-3.5 שנות קיום של החברה, פשוט עבדנו על כל הלקוחות", נכתב בפוסט של אלקנה. "מי שהיה מתקשר למוקד בשעות הלילה, היה שומע הודעה שאומרת שיש עומס, תשאירו מספר שצריך לנתק, ואנחנו ננתק. לא דובים ולא יער. כל פעם היינו צריכים למחוק את ההודעות שנצברו. פעם אחת העובדות מחקה 2,000 ומשהו הודעות. אם לא הבנתם, אף אחד לא הקשיב להודעות, אף אחד לא אייש את המוקד. לחסוך כסף לעסק זה מעל הכול וטובת העסק, רק היא על הפרק".

בתגובה לפוסט אמר לוי: "הוא בעצמו קיבל כל חודש 1,500 שקל והיה אחראי על מוקד הלילה. הטלפון היה אצלו ביד והוא היה צריך לענות לטלפונים ולטפל בתקלות של לקוחות.
כמו כן ציין לוי שהוא מתכנן להגיש תביעה משפטית בגין לשון הרע.

מערכת וואלה! NEWS פנתה לאלון אלקנה בבקשת תגובה להודעת הוואטסאפ שהציג רמי לוי, אולם לא ניתן היה להשיג את תגובותו.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully