וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מה עשו אנשי העסקים השבוע?

רונית מטיאס

17.1.2016 / 8:45

מה עשה עברי לידר במטבח של חיים כהן ומה טעמו צבי גיור ופאולה רוזנברג במטבח של ניופאן, את מי הקפיצה עינת שרוף ומה השיקה ענבל דרור

גרא ושטראוכלר מארחות

גילה לפידות, עתליה שמלצר, דליה פלד,, רייצל ויצמן. רונית מטיאס,
גילה לפידות, עתליה שמלצר, דליה פלד,, רייצל ויצמן/רונית מטיאס

עו"ד אלה גרא, ובת שבע שטראוכלר, מנהלת אגודת ידידי שדולת הנשים, ערכו בביתם של אלה ועודד גרא בכפר ויתקין, בוקר שהכנסותיו לאגודת ידידי שדולת הנשים והשקת הספר "מקדמות שיוויון"-30 שנה לשדולת הנשים בישראל שכתב שביט בן אריה.

על ארוחת הבוקר הסטייליסטית הופקד עודד, ועל השי לתורמות אלה, שפינקה את התורמות בסלסה עם אשכוליות הישר מהעצים המשפחתיים.

עדינה בר שלום, בת שבע שטראוכלר, סיגל כספי. רונית מטיאס,
עדינה בר שלום, בת שבע שטראוכלר, סיגל כספי/רונית מטיאס

בתורמות: הרבנית עדינה בר שלום, ביתו של הרב עובדיה יוסף, שאמרה שיש עלייה בקרב הנשים החרדיות שרוצות לקחת חלק בהנהגה ולא רק בפרנסה, "הבעיה עם נשים חרדיות בעולם העסקי שהן תמיד יגידו שהן צריכות לשאול את הרבנים, ולא שהן יעשו זאת"; השחקנית יונה אליאן, יו"ר שדולת הנשים שהובילה את הפאנל; הסופרת גילה לפידות, מבעלי קבוצת לפידות; האמנית והמלונאית רייצ'ל ויצמן; עתליה שמלצר, נשיאת "קבוצת שלמה"; סיגל כספי, סמנכ"לית אסטרטגיה ושיווק קבוצת בריל וביתה של שטראוכלר; דליה פלד, מנכ"לית ומבעלי "אנשים ומחשבים"; רוני רוס, מייסדת ונשיאת חברת "פנורמה".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

שדה מקבל

רפי שדה ג'יני כהן ודוד מרקו. מקור: רניב רהב, צילום: סיוון פרג',
רפי שדה ג'יני כהן ודוד מרקו/מקור: רניב רהב, צילום: סיוון פרג'

רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן, קיבל פרס הצטיינות מטעם הארגון העולמי IAJVS בשיתוף עמותת "אלווין ישראל", הפרס הוענק לרשת על שילוב והעסקת עובדים עם מוגבלויות במלונות הרשת. בטקס שנערך במלון דן תל-אביב.

השתתפו: ח"כ איציק שמולי; דוד מרקו, מנכ"ל עמותת "אלווין ישראל"; ג'יני כהן, מנכ"לית הארגון העולמי IAJVS; גדעון שלום, סמנכ"ל בכיר במשרד הרווחה; רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של הרשת; איתי אליעז, מנכ"ל מלון דן ת"א; אבי לוי, מנכ"ל מלון דן פנורמה ת"א; ובן ינובר, מנכ"ל מלון דן בוטיק ירושלים.

אדרי וגלנט רצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יואב גלנט משה אדרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

החברים של צחי פישביין ז"ל, יו"ר הטוטו שהלך לעולמו לפני חודש במהלך ריצת הבוקר הקבועה שלו, צעדו לזכרו במסלול שעשה כל בוקר, ממלון לאונרדו רמת החייל, ועד אזור הספורטק בפארק הירקון, במקום בו נפטר. הרעיה ורד והחבר יואב גלנט נשאו דברים לזכרו, והבטיחו שהאירוע יהפוך לקבע מידי שנה ב-16.12-יום מותו.

בין הרצים והצועדים: ורד ואילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום; שרון ומודי כידון, מבעלי גיתם BBDO; יעל טבת ועו"ד דורי קלגסבלד; ענת ושמואל פרנקל, מבעלי "אפסילון"; גילה וחמי פרס, מבעלי "פיטנגו"; המלונאי דוד פתאל; אלונה ואלי ברקת; קארן גילרמן, מומחית לפיתוח עסקי.

קרמר ורוזנטל פותחים

צביקה רוזנטל ודגנית קרמר. רפי דלויה
צביקה רוזנטל ודגנית קרמר/רפי דלויה

דגנית קרמר, סמנכ"לית שירות ומכירות למגזר הפרטי בחברת "פלאפון", וצביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה, חנכו מרכז שירות חדש ומתקדם של פלאפון בקניון עזריאלי רמלה. במרכז חנות אביזרים ומוצרי מולטימדיה, עמדות התנסות במוצרי החברה. מרכז השירות החדש נגיש לבעלי מוגבלויות.

שרוף משמחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עובדי חברת הביטוח AIG חגגו בבר Jems בפתח תקוה, את ההגעה ליעד של מיליארד שקל בהיקף פעילות החברה במהלך 2015. שי פלדמן, מנכ"ל החברה, ברך ואמר: "יעד המיליארד ש"ח עמד לנגד עינינו מספר שנים והגענו אליו בזכות עבודה קשה של כל אחד מכם", הוא ברך לחיי ההצלחות שבדרך והשגת יעדים מאתגרים נוספים. לקינוח עינת שרוף הקפיצה את כולם והקדישה להם את השיר "כל הכבוד" של יהורם גאון.

ביבי מגלה

עדה שפיצר מאיר שמיר ונאוה בוקר. עידו אדן.,
עדה שפיצר, מאיר שמיר ונאוה בוקר./עידו אדן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, היה אורח הכבוד באירוע המרכזי של פרויקט תגלית בירושלים, נתניהו אמר ל-3,000 הצעירים היהודים שהגיעו מרחבי העולם כי תגלית הוא פרויקט חינוכי תיירותי הגדול בעולם, שבזכותו הם הצעירים, כמו גם חצי מיליון משתתפים מ-66 מדינות, מכירים את המדינה היפה והמגוונת שלנו.

התרגשו: גידי מרק, מנכ"ל תגלית; הפילנתרופים לין שוסטרמן ונכדתה רייצ'ל דאו; וג'ודי ומייקל שטיינהרדט, קצין חינוך ראשי אבנר פז צוק; עדינה ומאיר שמיר, בעל השליטה בחברת מבטח שמיר; ברכה ורועי בן ימי, המשנה למנכ"ל קרן ג'נסיס; אלי גרונר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה; פרופ' עדה שפיצר, סמנכ"לית תגלית.

מפגש האקזיטים

קובי שימנה מנכ"ל חברת המחקר IVC, ועורכי הדין דן שמגר ואלון סהר, שותפים במשרד מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות' הציגו השבוע את נתוני דו"ח האקזיטים השנתי שלהם, ואת המגמות העדכניות בתחום. המוזמנים השתתפו בפאנלים עם מנהלי קרנות ההשקעות הבכירות בהייטק הישראלי.

בין המוזמנים: דניאל כהן שותף כללי כרמל; יהל זילכה, שותף מנהל ומייסד מאגמה; רונה שגב, שותפה TLV פרטנרס; אדי שלו, שותף מייסד ג'נסיס; ערן ברקת, שותף BRM; הראל בית און. מייסד ושותף כללי ויולה פרייבט אקוויטי, אהרון מנקובסקי שותף מנהל כללי פיטנגו, קובי רוזנגרטן שותף מנהל JVP, חיים שני שותף כללי IGP , ארז שחר שותף מנהל קומרא, שמיל לוי שותף סקויה ישראל, אדם פישר שותף בסמר; סקוט טובין, שותף כללי באטרי; יוני חפץ, שותף לייטספיד; דרור נחומי, שותף כללי NVP.

שטרסלר מפרשנשיר

הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר, הפתיע כשעלה לבמה במהלך ההופעה של "הטיש הגדול" הלא הוא משה להב. שטרסלר נתן שיעור קצר בכלכלה, וכשנשאל ע"י להב מה השיר האהוב עליו, שלף שטרסלר מכיסו דף עם מילים ופצח בשיר "בת 60", עם להב והנגנים. במעודדים: העיתונאית סמדר שיר, רינה ופרופסור אבי דגני; חברת הכנסת לשעבר אסתרינה טרטמן.

ניר ושטרק על הגובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איריס שטרק וגלי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלי ניר, מנכ"לית חברת "אלטמן" התייצבה השבוע על מגרש הכדורסל, לא היא לא משנה מקצוע, היא הכריזה על הענקת חסות של "אלטמן" לעונה הקרובה של ליגת העל לנשים בכדורסל-ליגת אתנה ווינר. רגע לפני משחק הליגה, סיפרה ניר שהיא שמחה לקחת חלק בקידום ספורט הנשים בישראל והבטיחה להמשיך ליצור שיתופי פעולה לקידום והעצמה נשית וקידום בריאות לכלל האוכלוסייה.

רו"ח איריס שטרק, יו"ר מנהלת ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, הבטיחה לכדורסלניות שחברת אלטמן תספק להן תוספי תזונה.

גיור ורוזנברג במטבח

צביקה גיור, פאולה רוזנברג, גיל סמסונוב. שוקה כהן
צביקה גיור, פאולה רוזנברג, גיל סמסונוב-/שוקה כהן

צביקה גיור, מנכ"ל 'ניופאן', התייצב להשקת "לבריאות מניופאן"-מהלך אסטרטגי רחב הכולל את סדרת מוצרי הבריאות של החברה. המהל יעלה באתר אינטרנט ייעודי שיוקם ויקודם דרך הרשתות החברתיות שניופאן נוכחת בהם.. המהלך בהשקעה של כ-1 וחצי מיליון שקל ימשך כ-3 חודשים, וילווה במהלך דיגיטלי רחב היקף. פאולה רוזנברג, מנחת "בוקר בריא" בערוץ 2, נבחרה להיות הפרזנטורית של המהלך, היא תוביל סדרת סרטוני איכות באתרי אוכל ייעודיים סביב עולם האוכל הבריא. במשיקים גם מורן דאי, מנהלת מחלקת שיווק בניופאן, והפרסומאי גיל סמסונוב.

לפיד צובעת

ניר ברקן ליהיא לפיד. שלומי מזרחי,
ניר ברקן וליהיא לפיד/שלומי מזרחי

הנהלת קניוני עופר, הציבה בקניון עופר הגדול בפתח תקווה קיר צביעה עליו מתנוססים ציורים של אמנים אוטיסטים בהשראת ספרי הצביעה. בין הראשונים שהוזמנו לצבוע היו ליהיא לפיד, וניר ברקן, מנכ"ל הקניון, שלא הסתירו התרגשותם.

עמוס מלכא מזמר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוני ועמוס מלכא ועודד ואורנה בן עמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרמיירה למופע המשותף "הוי ארצי מולדתי" של ירדנה ארזי והגבעטרון, שנערך בהיכל התרבות בתל-אביב, נשמעו קולות זימרה מהשורות של: יוספה וחיים יבין; אהרל'ה ברנע; יואב לימור; עודד בן עמי; קובי אושרת; ראש עירית תל אביב רון חולדאי; דב גיל-הר; רינה מצליח; איש העסקים שלמה גרופמן; נוני ועמוס מלכא, מנכ"ל לוגיטק; יורם אלטמן, מבעלי גראויטי; ורן פקר.

בונני מפרגן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתן טרבולוס ואנחל בונני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחל בונני, התייצב במסעדת "אגאדיר" לא כדי לקנות המבורגר לדושי, אלא כדי לפרגן לחברו הטוב איתן טרבלוס, מנכ"ל אגאדיר, שערך את ערב הפלייליסט החודשי של אגאדיר בסניף שבנחלת בנימין, ערב המתקיים אחת לחודש. בסיום הערב הזמין בונני את ההמבורגר האהוב עליו, מקסי בורגר וטרבלוס הזמין אותו לנסות את כל הקינוחים שבתפריט.

דרור מתפתחת

מרינה קידר יוהאן אבוחצירה וענבל דרור. ליאור ניר,
מרינה קידר יוהאן אבוחצירה וענבל דרור/ליאור ניר

מעצבת האופנה ענבל דרור, השיקה בחנות הדגל שלה בתל אביב, את קולקציית שמלות הכלה והערב ל-2016

דרור סיפרה על הדרך הארוכה שעברה מהיום בו סיימה לימודים בשנקר, חייתה 3 שנים במילנו במהלכן התמחתה בבית האופנה של מעצב העל רוברטו קוואלי Roberto Cavallai ועד שחזרה לישראל ב-2003 והחלה לעצב שמלות כלה מבית הוריה בעיר הולדתה אשדוד. ב-2005, הקימה דרור את haute couture, ביחד עם שותפיה העסקיים מרינה קידר ויוהאן אבוחצירה. בעוד הדוגמניות מטופפות בחנות, סיפר אבוחצירא כי מאז 2012 , שנה בה החלו לייצא שמלות כלה לסלון הכלות Morgan Davies בלונדון, הביקוש גדל, וכיום הדגמים מיוצאים ל-75 סלונים באירופה ובארה"ב ויש רשימת המתנה של 48 בתי עסק בעולם וסיכם בגאווה כי החברה מעסיקה 70 עובדים בארץ ו-35 עובדים בחו"ל.

.

אור קופרלי ואורית שלום. אלירן אביטל,
אור קופרלי ואורית שלום/אלירן אביטל

שלום וקופרלי ממשיכים

אורית שלום בג, סמנכ"לית רשת חצי חינם וביתו של איש העסקים זכי שלום, ואור קופרלי, מנכ"ל מתחם שרונים ומבעלי חצי חינם ובנו של איש העסקים מוטי קופרלי, נפגשו באירוע Baby days שנפתח במתחם שרונים בהוד השרון. השניים השתתפו בפעילויות שבמקום, ונתנו טיפים להורים שבמקום. בין המפרגנים היו האבות הגאים זכי ומוטי. בפסטיבל ישתתפו: ליהיא לפיד, פרופסור עמוס רולידר, והסטייליסטית ליאת אשורי.

לאוטמן מקמפן

נועם לאוטמן, בנו של איש העסקים דב לאוטמן ז"ל, מנכ"ל "טוגדר קפיטל" ויו"ר הועד המנהל של ארגון מעשה, הצטלם לראשונה בחייו לקמפיין, לא ל"דלתא" אלא לעידוד שירות לאומי-אזרחי. לאוטמן החזיק בידו צ'ק המסמל את ההחזר של המתנדב למדינה, המדינה יכולה להרוויח עד 500 אלף ש"ח משעות ההתנדבות של כל אחד ואחד, אם מדובר בצעירים בסיכון, בעלי מוגבלויות, ערבים ודתיים.

לידר וכהן מבשלים

חיים כהן עברי לידר. אביב חופי
חיים כהן ועיברי לידר/אביב חופי

הזמר והיוצר עברי לידר, נצפה השבוע במטבח של מסעדת יפו תל-אביב, מבשל לצדו של השף חיים כהן, לא מדובר בהשלמת הכנסה של לידר אלא במסורת חדשה של כהן, במהלכה יארח פעם בחודש במטבחו אורח שיעניק לו השראה. לידר שהיה הספתח, הביא למטבח ניחוחות מבית אימא, טעמים מארגנטינה ומהמטבח היהודי עליהם גדל.

מהצד היהודי הביא לידר סלט ביצים, כבד קצוץ, בצל חום וחזרת, והצד הארגנטינאי הביא מנת אסאדו שפונדרה על העצם ופיצה ארגנטינאית, ופלטת קוקטייל שרימפס, אוייסטרים, ורביולי שפונדרה. מהרגע שכהן צייץ כי עברי מגיע למסעדה, אזלו המקומות לארוחה תוך שעה. בטועמים אימו דליה, אביעד קיסוס, גל אוחובסקי, ג'וני גולדשטיין שותפו להרכב TYP והמנהלת האישית רונית ארבל הפלייליסט שבחר לידר הוקדש לדיוויד בואי אליל נעוריו.

פורטה וגוטליב שותים

יהודה פורטה אורי גוטליב. ניר פקין,
יהודה פורטה ואורי גוטליב/ניר פקין

יהודה פורטה, מנכ"ל "נביעות" והפרזנטור אורי גוטליב, נפגשו על סט הצילומים לקמפיין החדש של החברה. גוטליב המשמש כפרזנטור של החברה זו השנה השלישית, סיפר חוויות מהתנסות ב"נובייה", בר המים המינרליים החדש והמשוכלל של החברה והרעיף עליו מחמאות. פורטה הודה וגילה כי הוא זה שהממציא אותו כי מקצועו המקורי הוא מהנדס מכונות.

ויצמן דיגיטאלית

מיכל הקטנה. דיגיטאליים,
מיכל ויצמן/דיגיטאליים

כוכבת הילדים מיכל הקטנה, אשתו של איש העסקים ניר ויצמן, משיקה את הגרסה הדיגיטלית לספרה "אימא שלי היא הכי בעולם", המשלבת הפעלות אינטראקטיביות לילדים. כוכבי הספר הם שני ילדי הזוג מיכל, יולי וליאו, המחליטים לצאת למסע ולחפש אימא אחרת. חנות הספרים הדיגיטליים "עברית" הינה החנות הגדולה בישראל המאפשרת רכישת וקריאת ספרים אלקטרוניים במכשירי מגע מתקדמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully