וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקנה אלון: אקסיות שלי קיבלו טלפונים מטעם רמי לוי

דב גיל-הר

18.1.2016 / 16:20

אלקנה אלון המנהל לשעבר ברשת רמי לוי שפרסם ביקורת חריפה על התנהלותו של איש העסקים ענה לטענות לוי על ניסיון לסחיטה באיומים. "מדובר בכספים שמגיעים לי - איך אפשר לסחוט מה שמגיע לי?"

עריכה: ניר חן

סיבוב נוסף בעימות בין רמי לוי לאלקנה אלון – מנהל לשעבר בחברת התקשורת של רמי לוי שיצא בשבוע שעבר נגד רמי לוי והנעשה בחברה שלו. אלון התייחס לדברי רמי לוי באולפן וואלה!NEWS לפיהם הוא היה אחראי למענה לטלפונים הפונים למוקד אובדן וגניבה בלילות. "קודם כל באתי לפה כדי להיות במקום שנשמעה ההברקה זאת לראשונה. לראשונה אני שומע שהמנכ"ל היה צריך לעבוד 20 שעות ואחרי זה גם בלילה", אמר אלון. בחודשים הראשונים שהרשת עלתה לאוויר אמרתי לו שאנחנו צריכים לאייש לפי הרגולטור בלילה מוקד עם 2 אנשים לפחות. הוא אמר שכרגע אנחנו בלי לקוחות, בוא ניקח את המוקד הביתה, נתחיל ונראה מה הביקוש.

הייתי מקבל 5 שיחות כל לילה, בטוטאל 2,000 שיחות. אמרתי לו שאשתי לא מוכנה שיש לי לפטופ ליד המיטה ואחרי שאני לא נמצא כל היום אני צריך לקום בלילה. לאחר מכן הוחלט שתהיה הודעת מענה קולי שיגידו ישר כשמצלצלים שאנחנו עמוסים ויש מענה לפניות קודמות", סיפר אלון. "בקשתי מרמי - בוא תציג לי מענה לשיחות שהיו בארבע השנים האחרונות, בוא תראה פלט" אמר.

בנוגע לטענה על הטרדה מינית בחברה אמר אלון כי "רמי בזמנו סידר משרה לחבר טוב שחזר מחו"ל. בהתחלה כמנכ"ל הפעילות, אותו בן אדם זיהנו כהפרעה מקצועית וזה הפך להפרעה מסוג אחר מכיוון שמשרדו היה ליד מוקד שירות שהכיל בעיקר נציגות שירות בנות מהמגזר החרדי. הוא כאילו יצא לציד כל פעם שהגיע למשרד. לא פנינו למשטרה כי הבנות הללו נשואות וחרדיות שלא רוצות לעשות רעש. רמי לוי השתיק את זה בהצלחה רבה".

רמי לוי. מגד גוזני
רמי לוי/מגד גוזני

אלון התייחס גם לטענת לוי כי מדובר כאן במקרה של סחיטה באיומים מצידו. "לא יכולה להיות סחיטה על משהו שמגיע לי", טען אלון. "כשפניתי לרמי שזה חצי שנה אחורה, החלק הראשון היה העלאת שכר שהובטחה לי שהיא מתועדת, שקיבלתי אותה אחרי משא ומתן קשה. אנחנו מדברים על סכסוך עסקי במשהו שמגיע לי. גם אם הטון נשמע מאיים זה לא פלילי או יש שם איום ". אלון אף טען שבטרם פרסום הפוסט לוי כבר ביקש לשלם לו את המגיע לו אך התחרט ברגע האחרון.

"כל האקסיות שלי מהעבר קיבלו טלפונים מאופיר חתנו. כל מי שנתקל בסיטואציה כזאת בעבר, מחפשים עליי חומר, גדודים", טען אלון. "רמי לוי מנהל קמפיין מתוזמן להכפשת שמי. גם אם יוצאו את הדברים הכי מביכים שלי מהעבר לא תראה אותי נבוך. ידעתי שיצאתי נגדו שאני צריך לצאת עם האמת", אמר.

עוד טען אלון כי רמי לוי מחזיק מאגרי מידע לגבי מתחריו דבר המאפשר לו להציע את הסל הזול ביותר. "קודם כל, הדברים שאנחנו מדברים עליהם זה לפני כניסת חוק המזון. אני מדבר על תהליך של ארבע שנים אחרונות, שרמי בנה מערכת שנותנת לו בזמן אמת את כל המידע על קטלוג שיש לכל פרטים מתחרה ברשת", אמר אלון. "ככל שמתקדמים עוברים למערכת מתוקשבת. בכל אתר אינטרנט יש מסד נתונים מלא וכולל שמה אתה רוצה להציג ללוקח באופן פרטני. מהרגע שיש לך את כל הקטלוג, אקסל והכל, יש לך כוח עצום שהוא לא צריך לצאת מהמשרד. אני לא מומחה סייבר גדול אבל אני יודע שמהערכת השיגה מידע לכל מסדי הנותנים של מגה, שופרסל באמצעים של הקמת תוכנות לא רשמיות לשאיבת המידע הזה. זה נורא קל לייצר את הסל הכי זול. בוא ניקח לדוגמה את שופרסל אם יעמידו מזון תינוקות עם רווחיות של 200% אתה מצפה שרמי לוי שאומר 'אני אמכור הרבה וארוויח מעט יחסית', יעשה שהוא ימכור בפחות וירוויח טיפה פחות. הצרכנים חושבים שהוא דואג להם ומרוויח מעט, אבל אני אומר שכשהוא יכול להרוויח כמו חזיר הוא עושה את זה".

תגובתו של רמי לוי לא התקבלה עד מועד פרסום הידיעה

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully