וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסת מגה: המנכ"ל יקבל 2 מיליון שקל בונוס

אילנית חיות

19.1.2016 / 8:27

מגה בתגובה: "תנאי העסקתו של רביב ברוקמאייר נקבעו עם כניסתו לתפקיד כמקובל למנהלים בכירים". ברוקמאייר מצטרף לאביגדור קפלן שיקבל 560 אלף שקל מענק. דודי ויסמן מבקש בונוס של 1.3 מיליון שקל

רביב ברוקמאייר. יחצ, גלובס
רביב ברוקמאייר/גלובס, יחצ

רשת מגה קורסת אבל הבכירים מרפדים עצמם היטב: אחרי שנודע כי אביגדור קפלן, יו"ר רבוע כחול השולטת במגה, יקבל מענק של 560 אלף שקל, כעת מתברר שגם מנכ"ל מגה רביב ברוקמאייר יקבל בונוס של 2 מיליון שקל.

את הבונוס יקבל ברוקמאייר בגין חצי שנת עבודה. הוא מונה לתפקיד ביוני ונחתם עמו הסכם עבודה לשנתיים שמבטיח לו מענק גם אם מגה תקרוס שכן בעלת השליטה אלון רבוע כחול ערבה לכך.

המענק הובטח לברוקמאייר כיוון שהסכים לעזוב את תפקידו כמנכ"ל נעמן ולהחליף את מוטי קרן, מנכ"ל מגה הקודם שפוטר. במילים אחרות, ברוקמאייר עזב את נעמן ונכנס לאי-ודאות. יש לציין כי בניגוד לאופן בו נוהלה מגה בשנים האחרונות, ברוקמאייר הקפיד על שקיפות מול הספקים ובקרבם הוא זוכה להערכה רבה, בין אם מדובר בספקים קטנים ובין אם מדובר בספקים גדולים.

ממגה נמסר בתגובה: "תנאי העסקתו של רביב ברוקמאייר נקבעו עם כניסתו לתפקיד כמקובל למנהלים בכירים".

כך, בזמן שעתידם של 3,500 עובדי מגה לוט בערפל, מושכים בכירי מגה ובעלת השליטה רבוע כחול בונוסים שמנים. בנוסף לקפלן שמקבל בונוס של 7 משכורות, גם דודי ויסמן, היו"ר הקודם של רבוע כחול, מבקש בונוס של 1.3 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully