וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר פארם מבצעת ריקול למוצרי תינוקות

21.1.2016 / 10:46

הרשת הודיעה כי לקוחות שרכשו בסניפיה מוצצים מסדרת מוצציק או כלים להאכלת תינוקות מסוג LIFE BABY יכולים להחזיר את המוצר ולהחליפו או לקבל את כספם בחזרה. "מדובר באמצעי זהירות בלבד"

ילד עם מוצץ. ShutterStock
ילד עם מוצץ/ShutterStock

רשת סופר-פארם הודיעה הבוקר (חמישי) כי תאפשר לקונים שרכשו מוצצים מסדרת "מוצציק" להחזירו לחנות ולקבל את כספם בחזרה מכיוון שהוא "אינו מתאים לדרישות התקן הישראלי הרשמי ת"י 1157". בהודעת הרשת נכתב כי "לאור האפשרות שהמוצר נמכר בסניפי סופר-פארם ומפאת הזהירות, כל מי שסבור כי רכש את המוצר, מוזמן להשיבו לכל אחד מהסניפים ולהחליפו ללא עלות, או לקבל את כספו בחזרה. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומעדכנים כי עצרנו את מכירת כל המוצצים מסוג זה, עד להשלמת תוצאות הבירור מול הספק ומול הממונה על התקינה".

בנוסף הודיעה החברה כי תקבל בחזרה גם כפיות להאכלת תינוקות מסדרת LIFE BABY כמו גם סט של צלחות וכפיות מאותה הסדרה.

מסופר-פארם נמסר בתגובה כי "הרשת פועלת בהתאם לדין ואף מעבר לנדרש בדין. מרגע שהתקבלה הודעה על בדיקת משרד הכלכלה האם הכפיות עומדות בתקן, הופסקה מכירתן עד להשלמת הבירור. סופר-פארם נמצאת בקשר הדוק עם משרד הכלכלה ופועלת בהתאם להנחיותיו. המוצר שווק בעבר עם כל האישורים הנדרשים. מבדיקה מדגמית של מכון התקנים עלה כי המוצר לא עומד בשיטת בדיקה חדשה שנכנסת לתוקף בחודש הבא ולפיכך אנו קוראים למי שרכש אותו להשיבו ולקבל את כספו חזרה.

לגבי המוצצים: מדובר באמצעי זהירות בלבד. מרגע שסופר-פארם עודכנה בבדיקת משרד הכלכלה, ועוד לפני שנערך בירור אם בכלל המוצצים הרלוונטיים נמכרים בסופר-פארם, הוחלט להפסיק ולשווק מוצצים המשווקים על ידי שאלפרם ולאפשר ללקוחות לקבל את כספם חזרה".

  • עוד באותו נושא:
  • סופר פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully