וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת לטיול עם הפוך: המעילים שישמרו אתכם חמים

27.1.2015 / 14:24

אם זה נוח בזמן השינה אין שום סיבה שהפוך לא יהיה נוח גם כשמסתובבים בחוץ. בדקנו בשבילכם את מעילי הפוך המובילים בשוק - כמה יעלה לנו לא לצאת מהפוך?

סקי קלאב מד. קלאב מד,
מעילי פוך מרהיבים שמרגישים כמו שמיכה ענקית ומפנקת/קלאב מד

בין אם החלטתם לטוס בימים אלה לניו יורק ובין אם להישאר בישראל וסתם לטפס על איזה הר צפוני, אתם זקוקים למעיל מבודד. "מחמם" הוא כבר מזמן לא שם התואר שניתן למעילים, קל וחומר לאלה שצצו בשנים האחרונות וכבשו את אופנת המטיילים, הגולשים וכל מי שהקור מציק לו. כל אלה הניחו לרגע בצד את הסגידה לטכנולוגיה ואימצו בחום את הרעיון הדי פשוט: אם טוב לנו לישון עם זה, אך טבעי שיהיה גם נעים להסתובב עם זה. התוצאה הגיעה די מהר: מעילי פוך מרהיבים שמרגישים כמו שמיכה ענקית ומפנקת.

אבל כמובן שכאן מתחיל העסק להסתבך. נחיל הדגמים שפרץ לשוק טשטש די בקלות את ההבדלים בין המעילים וגרם ללא מעט בלבול בשוק. בחירת מעיל פוך היא לא משימה קלה במיוחד ולפני שניגשים אליה מומלץ למקד הייעוד של המעיל, תנאי מזג האוויר, עמידותו מול מים, משקלו, יכולת הבידוד שלו ועוד. אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. גל הקור והברד ששורר עכשיו בישראל הוא הזדמנות מצוינת להמליץ על שלושה מעילים שעמדו בכבוד מול תנאי מזג האוויר והשאירו אותנו חמים ויבשים.

מעיל פטך - נורת' פייס. נורת' פייס,
Fuseform 700. גם לקור וגם למים/נורת' פייס

THE NORTH FACE מעיל Fuseform 700

חומרים: עשוי מ-55% פוליאסטר ו-45% סיבי ניילון
בטנה: 100% ניילון.
בידוד: מוך אווז 700
דבר הנסיין: מי שלובש את המעיל נכנס מיד לתוך שמיכת פוך במיטה, רק שהיא לא מגושמת וגדולה, וזה בעצם כל מה שאפשר לדרוש ממעיל, בייחוד אם הוא מיועד לצורך טיולים ונסיעות: שיהיה קל משקל ומתקפל בקלות, ומאידך שייספק את הסחורה וייחמם. והנורת' פייס 700 מחמם. ועוד איך מחמם. הוא בכיף מתאים לחורף אירופי ויכול להתאים לחופשת סקי.

הביטנה אמנם דקה, אבל נוצות הפוך שניתן גם לראות דרך הבד, עושות את העבודה. בנוסף, המעיל חסין לרטיבות, כך שגם בגשם סביר נשארים יבשים. יתרון אחר שיש למעיל, כמו בכל סדרת המעילים החדשה של החברה, הוא שבתוך שני הכיסים המרכזיים שבצד ישנם חוטי משיכה שמותחים את תחתית המעיל ומהדקים אותו לגוף נגד חדירת רוח ובריחת החום.

במעילים אחרים הפטנט הזה נמצא מחוץ לכיסי המעיל, כך שצריך להוציא את הידיים ולהתקרר. עם זאת, לפחות בהתחלה קשה למצוא את התפסנים שמחזירים את המעיל למצב רגיל ויש צורך להפעיל את חוש המישוש עד שמתרגלים למקומם. המעיל גם מצויד בקפוצ'ון נהדר, שלא ניתן להפרדה עבור מי שמעדיף לחסוך במשקל.

מחיר: 900-1,500 שקלים, להשיג בחנויות הרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מעיל פוף אצטק. צילום מסך מתוך אתר היצרן,
Aztec New Tribeca. במגע הראשון מרגיש דק אבל עושה את העבודה/צילום מסך מתוך אתר היצרן

Aztec New Tribeca

חומרים: 90% פלומה ו-10% נוצות
בטנה: ניילון
בידוד: מוך 650
דבר הנסיין: מעיל פוך לנשים בעל יכולת בידוד גבוהה למרות שבמגע הראשון הוא מרגיש דק ביחס לשאר מעילי הפוך שנבדקו. התחושה על הגוף היתה נעימה אף היא ולא הורגשה כל הגבלת תנועה.

עם זאת, בימי גשם הורגשה חדירת מים למרות השינוי במבנה התפירה, שכאן מגיעה ברצועות דקות, שלדברי היצרן "מפזר את המוך והנוצות בצורה אחידה". אבל כל עוד האוויר יבש נראה שהמעיל עושה את העבודה ושומר על חום הגוף, הראש והידיים.

מחיר: 475 שקלים להשיג בחנויות המטיילים

מעיל פוך אאוטדור. דנאל גנץ, ספק 500
OUTDOOR REVOLUTION. רחוק מלהיות מסורבל/ספק 500, דנאל גנץ

OUTDOOR REVOLUTION

חומרים: 90% פלומה ו-10% נוצות
בטנה: ניילון קל
בידוד: מוך 650
דבר הנסיין: מעיל פוך דק וקל משקל. מדובר במעיל שמעוצב בישראל אך מותאם לטמפרטורות נמוכות בהרבה מאלו הקיימות בארץ. היתרון שלו הוא שביחס ליכולת הבידוד שלו מדובר במעיל שרחוק מלהיות מסורבל ושומר על טווח תנועה גבוה.

הראיה לכך היא שניתן לדחוס אותו לתוך שק מיוחד אותו ניתן בקלות לשאת בתיק אישי, במזוודה או בתרמיל טיול. יצוין כי המעיל אטום לרוח אך לא לגשם ומים עלולים לחדור דרך התפרים שאינם אטומים. אבל מלבד זאת, מדובר בתמורה מצוינת לכסף.

מחיר: מגיע בגרסת גברים ולנשים ב-449 שקלים. להשיג ברשתות ריקושט, למטייל ובחנויות המטיילים.

מעיל פוך - JACK WOLFSKIN. צילום מסך,
עומד מצוין בפני קור אך לא מים. JACK WOLFSKIN/צילום מסך

JACK WOLFSKIN – Heilum down

חומרים: 100% פוליאסטר
בטנה: פוליאסטר ו- STORMLOCK
בידוד: מוך אווז 700
דבר הנסיין: הדבר הטוב ביותר שניתן לומר על המעיל הזה הוא שמדובר באחד המעילים הקלים שקיימים בשוק אבל באותה נשימה, גם המבודדים ביותר. בניגוד למעילי פוך אחרים ומגושמים יותר, מעיל ה- Helium down מתקפל במהירות ויכול בקלות להידחס לתוך תיק יד קטן.

כמובן שכל זה לא גורע מהעמידות שלו והיכולת המופלאה לבודד את הגוף בפני קור. מול מים מדובר בסיפור אחר. רטיבות, כך נראה, לא עמדה במקום גבוה בסדר העדיפויות של היצרן הגרמני, שכן באופן מפתיע מדובר במעיל שנרטב די מהר ומעטפת האיטום שלו התבררה כחדירה למים.

כן, הוא גם מתייבש בקלות אבל יכולת הנידוף שלו היא חיצונית בלבד. שני הכיסים שלו רחבים ונוחים, מה שמסביר את ההעדפה אליו מצד תרמילאים. העובדה שהוא מיוצר כדי להתמודד עם הקור האירופי כנראה לא ממש מרתיעה את הישראלים שעושים בו שימוש גם בחורף הישראלי שנחשב ידידותי יותר. מספיק ללבוש טי-שרט קצרה מתחת ואתם מסודרים.

מחיר: כ-800 שקלים

מעיל פוך נייקי. יח"צ חו"ל,
נייקי. לשמר את חום הגוף בלי להזיע גם בחורף/יח"צ חו"ל

נייקי TECH FLEECE AEROLOFT

חומרים: פליז וניילון
בטנה: פליז
בידוד: מוך 800
דבר הנסיין: המעיל של נייקי אולי נועד לבודד את חום גופם של ספורטאים אבל הוא מתאים לכל מי שנמצא בתנועה ורוצה לשמר את חום גופו בלי להזיע גם בחורף. בנייקי בחרו לשלב את שתי הטכנולוגיות העיקריות שלה ה- Aeroflot שאחראית על נידוף זיעה וה-Tech Fleece, בד מבודד קל משקל.

העובדה כי קולקציית הביגוד לגברים מכילה כיסים המחולקים לתאים לאחסון מדיה, כובעי קפוצ'ון וצווארון גבוה מעידה על כך שנייקי חשבו על קבוצות אחרות באוכלוסייה פרט לרצים או גולשי סקי.

מחיר: 950-1,300 שקלים להשיג בחנויות נייקי ובחנויות האופנה המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully