וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהוב את עצמכם באקסטרא-לרג' - הדפסת סלפי על קירות

27.1.2016 / 12:24

טכנולוגיה חדשה מאפשרת לישראלים אוהבי הסלפי להדפיס את התמונות מהנייד על כל פריט בבית – ארונות, מקררים ואפילו קירות. צפו

מערכת וואלה!

מה קורה כשטירוף הסלפי פוגש בטכנולוגיה חדשה? התיעוד העצמי מגיע כעת למימדים חדשים, ומשתלב נהדר עם טרנד העיצוב האישי של רהיטי הבית. עכשיו ניתן להדפיס את הפורטרט העצמי שלנו ושל בני משפחתנו על כל חומר ובכל גודל שנרצה. המקרר, הארונות וגם הקירות יכולים לשמש חומר גלם למקדש האהבה העצמית שלנו.

הישראלים אוהבים סלפיז ולא בכדי תל אביב דורגה במקום השישי מבין 100 הערים שיאניות הסלפי בעולם על ידי הטיימז הבריטי, עם 139 צלמי סלפי לכל 100,000 תושבים. אז בואו פשוט נודה בעובדות ונתחיל לדבר על עלויות.

המקרר מאז ומתמיד היה מפגן הראווה של המשפחה הישראלית - המגנטים מהחתונות ותמונות הילדים שזכו להדפסה. "כעת עם מגוון אפשרויות החיפוי, אפשר להחליף את המגנטים לתמונה משפחתית או כל תמונה מהנייד שתחפה את המקרר ותהפוך אותו לאלמנט עיצובי במטבח", מסביר אסי ארביב מבעלי קלינטון סחר, יבואנית TEKA. מחירו של מקרר כולל הדפס 10,990 שקלים.

מחיר ההדפסה על קירות בטכנולוגיית פרינטקיר הוא כ-600 שקלים למטר. בזכות איכויות הצילום הגבוהות הקיימות כיום בסמארטפון, ניתן לבחור תמונה שצולמה בטלפון הנייד וההתאמות הנדרשות יבוצעו בכדי שאיכות ההדפסה תצא ברמה גבוהה. התהליך כולו הוא לא ארוך כאשר הדפסה של כל מ"ר תיקח בין 20-30 דקות.

הדפס על ארונות בחיפוי זכוכית זה כבר עסק יקר יותר והעלות היא 2,500 שקלים למטר. "ארון בעיצוב אישי מהווה ללא ספק הצהרה בולטת ויוצאת דופן", מספר ניר גולן מנכ"ל רשת ארונות ההזזה KLOSS. "הצרכן הישראלי חובב הסלפי והעיצוב המקורי, תר אחר אמירה אישית בייחוד בפריטים הקונבנציונאליים בבית. הדרישה הולכת ומתעצמת בשנה האחרונה עם אינספור בקשות ייחודיות ועיצובים מרשימים".

  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully