וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובייל ב-2015: לא תאמינו מה הקנייה הגדולה בישראל

27.1.2016 / 16:46

בכנס גו מובייל נחשפו נתונים לגבי שיעור השימוש במובייל בישראל. עליה של 62% במספר הרכישות שעשו ישראלים במובייל: 58.1% מהישראלים הזמינו מוצרים מאתרי המסחר הסיניים. סכומי הרכישות גדלו והקטגוריות התרחבו לרכב וריהוט

מכשירי אייפון 6s ואייפון 6s פלוס בחנות של אפל בשיקגו, ספטמבר 2015. AP
מכשירי אייפון 6s ואייפון 6s פלוס בחנות של אפל בשיקגו, ספטמבר 2015/AP

הטלפון הסלולארי הופך להיות שחקן משמעותי גם בתחום הרכישות און ליין. כך עולה מנתונים שנמסרו הבוקר (רביעי) בוועידת גו מובייל השנתית של מידע כנסים. מנתונים שהציג אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל, אחת מכל שלוש רכישות של ישראלים באינטרנט ב-2015 נעשתה דרך המובייל. נתון זה משקף עלייה של 62% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2014. בכל 6 שניות רכש ישראלי מוצר מהמובייל ב-2015, לעומת רכישה בכל 9 שניות שנעשתה ב-2014.

מה הישראלים קונים בסמארטפון?

מעל 80 אלף ישראלים רכשו שעוני יד. 90,000 רכשו סמאטרפונים, ו-100,000 רכשו שמלות. ואולם כל הרכישות האלה מתגמדות מול הרכישה הגדולה ביותר של ישראלי במובייל, שבתוך דקות ספורות נפרד מכמיליון שקל והצטייד במכונית פרארי יוקרתית וחדשה.

ההערכות שנשמעו בכנס הן כי בשנים הקרובות נראה קניות במגוון רחב יותר של קטגוריות, בסכומים גבוהים יותר ובתדירות רכישה גדולה יותר במובייל.

סין על המפה

ומה באשר ליעד הרכישה? בכל שנה שחולפת סין נהפכת לאטרקטיבית יותר עבור הרוכשים באינטרנט באמצעות הטלפון הנייד והמחשב הביתי. הצרכן סומך יותר על הרשת וכן על הספקים הסיניים, וזה מתורגם לעלייה בהיקף ובסכומי הרכישות. בשנה החולפת כל ישראלי שני רכש פריט אחד לפחות מסין, המוצרים הנמכרים ביותר: סמארטפונים, רחפנים, סטרימרים, תחפושות, מוצרי טיפוח ורהיטים.

אתר הקניות הסיני chinabuy מדווח על צמיחה משמעותית ברוב הקטגוריות: עלייה של 62% במכירת סמארטפונים סיניים, עלייה של כ-47% באופנה, גם קטגורית הסטרימרים מציגה נתוני מכירות מרשימים ביחס לשנה החולפת ומאות יחידות נמכרו במהלך השנה באתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

רהיטים קונים באינטרנט?

אחת הקטגוריות המפתיעות של השנה היא ללא ספק קטגוריית הריהוט, אותה השיקו ב chinabuy רק בספטמבר 2015 אך כבר הספיקה לצבור תאוצה, בייחוד במהלך הסינגלס דיי, חג הרווקים הסיני שכלל הנחות ענק ל24 שעות בלבד. בקטגורית הריהוט נמכרו מעל 2,000 סטים של כסאות איימס ומוצרי ריהוט נוספים לבית ולגינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully