וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ לרכישת מגה באמצעות מכרז נפתח רשמית

אילנית חיות

7.2.2016 / 8:34

לפי תנאי המכרז, הסניפים יוצאו למכירה כמקשה אחת, כלומר כל הרשת צפויה להימכר לגורם אחד. על הפרק: מכירת 127 הסניפים הכוללים גם 13 סניפים של המותג "זול בשפע" וכן מאגר מועדון הלקוחות של מגה המונה 1.5 מיליון ישראלים

מגה בעיר. שרון בוקוב
מגה בעיר/שרון בוקוב

אחרי סדרה ארוכה של פגישות גישוש עם רוכשים פוטנציאליים, נאמני רשת מגה פתחו היום (א') בהליך רשמי למכירת הרשת באמצעות מכרז. הנאמנים - עו"ד אהוד גינדס, רו"ח גבי טרבלסי ועו"ד אמיר ברטוב פרסמו מודעות על פתיחת ההליך למכירת 127 הסניפים הכוללים גם 13 סניפים של המותג "זול בשפע" וכן מאגר מועדון הלקוחות של מגה המונה 1.5 מיליון ישראלים. לפי תנאי המכרז, הסניפים יוצאו למכירה כמקשה אחת, כלומר כל הרשת צפויה להימכר לגורם אחד.

המתעניינים ברכישת הרשת יוכלו לרכוש את טפסי המכרז המלאים תמורת 30 אלף שקל. לאחר חתימה על טפסי התחייבות לסודיות, רוכשי המכרז יקבלו גישה לחדר מידע אינטרנטי הכולל נתונים עסקיים אודות פעילות הרשת, אשר יופעל החל ממחר.

לפי תנאי המכרז, על המתעניינים השונים להגיש את הצעותיהם עד ליום שלישי, 23 בפברואר 2016, בצרוף ערבות בנקאית בסך של 40 מיליון שקל.

היציאה להליך המכרז היא החלק השני של תכנית ההפעלה שמיישמים הנאמנים שפעלו עד כה לייצוב פעילות הרשת. לטענת הנאמנים, מאז הקפאת ההליכים, מציגה הרשת שיפור עקבי בפדיון ובשבוע האחרון היא עמדה ביעדי המכירות שהציבו הנאמנים בתוכנית ההפעלה. עוד הם אומרים כי בשבוע האחרון נרשמה עליה של 35% בפדיון החברה לעומת השבוע בו נכנסה הרשת להקפאת הליכים. לפי הערכות, מדובר בפדיון של 50 מיליון שקל.

הנאמנים מדווחים גם כי הוקם במטה החברה חמ"ל אשר מנקז אליו את כל הבעיות שמעלים מנהלי השטח בנושאי אספקה וכוח אדם. החמ"ל מאויש בכל שעות הפעילות ובדרך זו המנהלים בשטח מקבלים מענה מהיר לצרכיהם. הפעלת החמ"ל הביאה לכך כי בכל סניפי הרשת לא נרשם מחסור בסחורה.

פעולת הנאמנים מול ועד הרבנים הוכתרה בהצלחה והחרם שהוטל לפני שנים אחדות על רשת "שפע שוק" בוטל. מדובר אמנם בצעד סמלי כיוון שהרשת שפע שוק קרסה זה מכבר ונותרו רק 13 סניפים פעילים תחת המותג "זול בשפע" אולם לדברי הנאמנים, הסרת החרם הביאה להתעוררות במכירות סניפי "זול בשפע".

  • עוד באותו נושא:
  • מגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully