וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בשוק הסלולר בארץ: סמארטפון במותג פרטי

חברת פלאפון משיקה מותג פרטי של סמארטפונים בישראל. לטענת החברה מדובר במכשיר פרימיום שיימכר במחירים הנמוכים ב 40% ממותגי פרימיום מובילים. סמנכ"ל החברה: תוך 3 שנים 50% מכלל הסמארטפונים בישראל ימכרו תחת מותגים פרטיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת פלאפון חשפה הבוקר (שני) לראשונה בישראל מותג פרטי של סמארטפונים, תחת השם - ."GINI" המותג הפרטי, המיוצר עבור פלאפון, באחד המפעלים המובילים בעולם למותגי סמארטפונים פרטיים. בנוסף, פלאפון מצרפת למכשירים חבילת אחריות לכל החיים, זיכרון ללא הגבלה בענן ללא תוספת תשלום וערכת אביזרים מורחבת בשווי כ-300 שקל. לטענת החברה, מדובר במכשירי פרימיום מתקדמים בעלי מעבד חזק ברמת גימור גבוהה ובמחירים הנמוכים בכ-30-40% לעומת מותגי פרימיום מובילים.

קו המוצרים של GINI יכלול בשלב ראשון 3 סמארטפונים, ובהמשך מוצרים נוספים כמו טבלטים, פבלטים ואביזרים. המכשירים ימכרו ברשת חנויות פלאפון ובאתר מהשבוע הקרוב במחיר של החל מ-999 שקל. את המכשיר 4GINI S שיושק בחודש הבא ניתן להשיג במכירה מוקדמת ובהרשמה מראש, במחיר של 599 שקל בלבד.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום כי "שוק הסלולר נמצא בנקודת מפנה, אחרי שהסלולר הפך בשנים האחרונות למוצר צריכה עם דגש על מחיר. המחיר ימשיך לשחק מרכיב מרכזי בקבלת ההחלטות של הלקוח, אבל הלקוח מצפה ליותר ואנחנו נמשיך וניתן יותר ".

תוך 3 שנים 50% מכלל הסמארטפונים בישראל ימכרו תחת מותגים פרטיים ו-Challengers

"החלטנו להיכנס למותג פרטי בתחום הסמארטפונים, לאחר שזיהינו פלח שוק שלא טופל עד כה, שנותן מענה מצוין ללקוחות שרוצים מכשיר פרימיום אבל לא במחיר פרימיום", אומר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, " שוק הסמארטפונים בעולם נמצא בצמיחה מתמדת, וגם בישראל לפי ההערכות נמכרו ב-2015 כ-3.2 מיליון סמארטפונים.

עד לפני שנתיים, שוק הסמארטפונים העולמי היה שוק של שתיים-שלוש שחקניות גדולות. בשנתיים האחרונות השוק השתנה ואנו רואים מגמה יחסית חדשה בעולם, בה כ-60% מכלל המכירות הן של מכשירים שאינם מותגי פרימיום. גם בישראל כ-16% מכלל המכירות הן של מכשירים לא ממותגים, כך שאנו מעריכים שתוך 3 שנים 50% מכלל הסמארטפונים שימכרו בישראל יהיו תחת מותג פרטי ו-Challenger".

84% מהציבור מוכן לרכוש סמארטפון מוזל אם יש לו אחריות ואבא

"ממחקר שערכנו", אמר סיגל, "באמצעות חברת הסקרים הבינלאומית IPSOS, מצאנו שהציבור הישראלי מכיר מותגי סמארטפונים במחיר מוזל ומוכן לרכוש אותם. המחקר, שנערך בסוף חודש ינואר באופן אינטרנטי בקרב 506 נשאלים המייצגים את כלל האוכלוסייה מצא, כי 76% מהנשאלים מכירים את מותגי הסמארטפונים המוזלים הנמצאים בארץ ו-84% מכלל הנשאלים גם היו מוכנים לרכוש סמארטפון ממותג פחות מוכר, עבורם או לבני משפחתם, זאת בתנאי שיש לו אחריות ואבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

חברת פלאפון הינה בשליטת שאול אלוביץ', שהינו בעל השליטה בוואלה! NEWS

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully