וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור הלוי: לא ייתכן שאיינשטיין לא נמצא באתוס הישראלי

12.2.2016 / 0:45

יזם הנדל"ן ובעלי חברת העיר החדשה: ב-2015 ציינו בעולם מאה שנים לתורת היחסות בחגיגות ואילו אצלנו, איינשטיין אפילו לא נכנס לתכנית הלימודים; הוא הנשק האטומי של ההסברה

מערכת וואלה!

פחות מיממה לאחר שמדענים אמריקניים הכריזו כי קלטו אות ברור של "גל כבידה" שמהווה חלק מתורת היחסות של המדען אלברט איינשטיין, גוברים סימני השאלה בישראל בנוגע לקשר של המדען היהודי המפורסם בעולם למערכת החינוך והחברה הישראלית.

יזם הנדל"ן דרור הלוי, שיזם את בניית גדר ההפרדה וכיום מכהן כמנכ"ל חברת "העיר החדשה", מלין כי לא ייתכן שבכל העולם יראו בהשיגיו המדעיים של איינטשיין אות של כבוד בעוד בישראל, הם נתקלים בהתעלמות כמעט מוחלטת.

"ב-2015 ציינו בעולם מאה שנים לתורת היחסות בחגיגות ואילו אצלנו, הוא אפילו לא נכנס לתכנית הלימודים. אין עוררין על כך שממארק צוקרברג ועד צ'רצ'יל, מדובר באחד האנשים שהשפיעו יותר מכול על האנושות. איינשטיין הוא אבי הגרעין וכל אפליקציה מבוססת מיקום פותחה בעקבות התגליות שלו. עלינו להפוך אותו לנשק אטומי של הסברה".

דרור הלוי טוען שלא הגיוני שמתוך אלפי שעות שנלמדות על ציונות ואזרחות בביה"ס לא נמצאה אפילו שעה אחת לעסוק בגילויו של המדען היהודי. "לא צריך להבין את המדע שלו כדי לדעת שמדובר בחכם שבאדם. מספיק לקרוא את הציטוטים שלו על היקום ועל האהבה. איינשטיין הוא מסי של ההסברה ובתור היהודי הכי חשוב בעולם אנחנו צריכים אותו איתנו".

וואלה!NEWS בשיתוף העיר החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully