וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ההשקעות שיטיס אתכם לאולימפיאדה

18.2.2016 / 9:23

הלמן אלדובי הודיע כי יגריל 5 חבילות טיסה זוגיות לאולימפיאדה בברזיל בקיץ הקרוב. ההרשמה פתוחה לכל הציבור ללא צורך להיות לקוח החברה. "כגוף ציוני חשוב לנו שבקהל יהיו כמה שיותר ישראלים שיעודדו את הספורטאים הישראלים, וזו תרומתנו הצנועה לכך"

הקמעות של אולימפיאדת ריו 2016. AP
מי יראה את הקמעות מקרוב?/AP

בזמן שחלק מהספורטאים האולימפיים עדיין נאבקים להשיג את הקריטריון לאולימפיאדת ריו שתתקיים בקיץ הקרוב, 10 ישראלים יכולים להבטיח את מקומם באירוע הגדול בעולם, ללא מאמץ. בית ההשקעות הלמן-אלדובי, מבתי ההשקעות המובילים בישראל ונותן החסות הרשמית לוועד האולימפי בישראל, הודיע כי יחלק 5 חבילות אירוח זוגיות לאולימפיאדה, הכוללות טיסה, אירוח, כניסה למשחקים נבחרים והפתעות נוספות. על מנת להשתתף בהגרלה צריך להירשם באתר החברה ללא כל עלות וללא צורך לפתוח תכנית חיסכון או להיות לקוח של בית ההשקעות.

מה גרם לכם לאמץ את הספורטאים האולימפיים ולתמוך בוועד האולימפי בישראל?

"כמי שחולקים ערכים משותפים של התמדה, מצוינות, הישגים וציונות, אנו רואים חשיבות רבה בתמיכה בספורטאים הישראלים ואנו גאים ללוות אותם בדרכם לאולימפיאדת ריו 2016" אומר אורי אלדובי, יו"ר בית ההשקעות הלמן-אלדובי. "המשחקים האולימפיים הינם אירוע הספורט הגדול בעולם, כאשר התמיכה שלנו בשלוש שנים האחרונות היא לאפשר לספורטאים את ההכנות המיטביות לקראת המשחקים ואילו התמיכה והדחיפה של הקהל בזמן התחרויות משמעותית להגעה להישגים".

ולמה החלטתם על ההגרלה?

"האולימפיאדה המתרחשת כל 4 שנים היא אירוע הספורט הגדול בעולם. מדובר בחוויה שכל מי שנטל בה חלק לא ישכח. הישראלים מאוד אוהבים ספורט. אנחנו רואים זאת מדי שבוע באירועי ספורט רבים, כמו משחקי ברצלונה או הצ'מפיונס ליג, כשמאות ישראלים נמצאים באצטדיונים. באולימפיאדה מדובר בחוויה גדולה הרבה יותר. יותר צופים מכל רחבי העולם, יותר כוכבים והכי חשוב, גם ספורטאים ישראלים הם חלק מהחגיגה. היות ומדובר באולימפיאדה המתקיימת בברזיל ולכן העלויות הן יקרות יותר, החלטנו לאפשר למי שרוצה לקבל סיכוי שווה ליהנות מכך. מעבר לכך, וכארגון שמגדיר עצמו ארגון ציוני וישראלי חשוב לנו שבקהל יהיו כמה שיותר ישראלים שיעודדו את הספורטאים הישראלים, וזו תרומתנו הצנועה לכך".


למה ההגרלה פתוחה לכולם ללא כל התחייבות?

"המטרה שלנו היא לקדם את הספורטאים הישראלים ולאפשר לציבור חוויה יוצאת דופן. נראה לנו נכון לאפשר זאת לכולם ללא כל דרישה או מגבלה כלשהי, למעט מגבלת הגיל החוקית להגרלות".


למה אתם מצפים?

קודם כל, לפי כמות המשתתפים בהגרלה, אנו רואים שהקהל הישראלי מאוד רוצה להגיע לשם. החלום שלנו הוא לשבת יחד עם מי שיזכה בהגרלה ולשמוע ביחד את שירת התקווה. זו תהיה חוויה לכל החיים. בכל מקרה, אם נדע שמעבר לתמיכה המתמשכת בשנים האחרונות סייענו לספורטאים הישראלים להגיע למקסימום גם מבחינת העידוד במשחקים האולימפים עצמם , נדע שעשינו את שלנו.


לאלדובי עצמו יש קשר ישיר לספורט, עוד מבית אבא. אביו, ד"ר דב אלדובי ז"ל, היה מחלוצי תחום הפיזיותרפיה בארץ היה הד"ר הראשון לחינוך גופני בארץ, מנהלו המדעי של מכון וינגיט עשרות שנים ומיוזמי הקמת מחנה "גדעון" לכושר קרבי. כל מי שעשה גיבוש ליחידות קרביות בצה"ל מכיר, עד היום את "אסון הטבע" בוינגייט שייסד ד"ר אלדובי לטיפוח הכושר הגופני בצה"ל.

אתה עצמך מחובר לספורט?

"אני אוהב כמעט את כל ענפי הספורט. ובעיקר אוהב לשחות בקבוצה, אבל לא נראה לי שיעקב תומרקין צריך לדאוג", אומר אלדובי.

מערכת וואלה! בשיתוף הלמן-אלדובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully