וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה למנכ"ל הפניקס התפטר מתפקידו במפתיע

22.2.2016 / 12:35

לפי הדיווח לבורסה, העזיבה "אינה כרוכה בנסיבות שיש להביאן לידיעת המחזיקים בני"ע של התאגיד"

שמעון קלמן. תמר מצפי, גלובס
שמעון קלמן/גלובס, תמר מצפי

שמעון קלמן, המשנה למנכ"ל חברת הביטוח הפניקס ( 905 +3.19% ), התפטר מתפקידו במפתיע. כך עולה מדיווח של הפניקס הבוקר (ב') לבורסה.

קלמן החל לעבוד בתפקיד באוקטובר 2009 וכעת יסיים את תפקידו ב-21 באפריל. לפי הדיווח, העזיבה "אינה כרוכה בנסיבות שיש להביאן לידיעת המחזיקים בני"ע של התאגיד".

לפני שהגיע להפניקס כיהן קלמן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת מגדל. שם, הוא עבד בין היתר בצמידות וביחסים טובים עם מנכ"ל מגדל דאז, איזי כהן. כיום מנהל כהן את כלל ביטוח, ובעבר הוא הציע לקלמן להצטרף אליו לקבוצת הביטוח שבשליטת אי.די.בי.

לפי הדוח השנתי של הפניקס לשנת 2014, עלות שכרו של קלמן בשנה זו עמדה על 4.4 מיליון שקל, מזה שכר ב-2.4 מ' ש', בונוס של 650 אלף שקל ואופציות ב-1.33 מיליון שקל.

העזיבה מגיעה ימים ספורים לאחר שקבוצת דלק, בעלת השליטה בהפניקס, הודיעה כי חתמה על מכתב כוונות למכירת מניות השליטה לחברת הפיננסים האמריקאית AmTrust תמורת עד 1.8 מיליארד שקל. (לסיפור המלא)

מהפניקס נמסר בתגובה: "אתמול הודיע שמעון קלמן, משנה בכיר למנכ"ל ומנהל חטיבת מטה ופיננסים למנכ"ל החברה, אייל לפידות, על רצונו לפרוש מן החברה לאחר שש וחצי שנים בתפקיד. שמעון תרם רבות לפיתוחה והישגיה של החברה בשנות כהונתו. מנכ"ל החברה הודה לשמעון על תרומתו הרבה לחברה ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

  • עוד באותו נושא:
  • הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully