וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל רוכשת את רבלו הישראלית בחצי מיליארד דולר;

23.2.2016 / 6:22

הסטארט-אפ הישראלי הוקם ב-2011, פעיל בתחום הענן ומעסיק כ-70 עובדים. רבלו גייסה 54 מיליון דולר מאז הקמתה

לארי אליסון. רויטרס
לארי אליסון/רויטרס

אקזיט ישראלי ענק: חברת התוכנה אורקל ( 37.11 +0.90% ) רוכשת את רבלו (Ravello Systems) תמורת חצי מיליארד דולר.

נכון לסוף ספטמבר, לחברת רבלו היו 70 עובדים בישראל ובארה"ב וכמו כן אלפי משתמשים פעילים. החברה גייסה 54 מיליון דולר מקרנות הון סיכון מאז הקמתה.

רבלו הוקמה ב-2011 ע"י רמי תמיר ובני שניידר והיא פועלת בתום הענן. עבור כל אחד משני היזמים הללו, רבלו הייתה החברה הרביעית שהקימו.

"אנחנו מאמינים שבתוך כמה שנים שירותי הענן יהפכו למוצר צריכה, וצריך לעזור לו להפוך לכזה", הסביר תמיר לאחר השלמת סבב גיוס של החברב ב-2011. "אנחנו הולכים על אותם המודלים שעבדו בעבר ומקווים שיעבדו גם הפעם. אנו רוצים לעשות את זה הכי בגדול אבל אתה לא יכול אף פעם לדעת איך הדברים יסתדרו".

המשקיעים הפעילים ביותר בחברה הם קרנות ההון סיכון NVP וסקויה המחזיקות בכ-25% כל אחת.

לפני מספר חודשים נבחרה רבלו כאחד מ-27 הסטארט-אפים החמים ביותר של האתר הכלכלי הנחשב "ביזנס אינסיידר". לחברה הישראלית יש שיתופי פעולה עם אמזון גוגל ו-VMware כדי להקל על עסקים להתקין מעבדות dev/test בענן. רבלו מספקת למעשה את תשתית שמנגישה את מחשוב הענן למשתמשים - כלומר גישה באמצעות האינטרנט למשאבי מחשוב ותוכנה שמרוחקים מהארגון.

כעת, רבלו מצטרפת לחטיבת הענן של אורקל, שמנסה מצידה להתחרות בענקיות אחרות כמו מיקרוסופט, אמזון, גוגל ו-IBM בכך שהיא מאפשרת למשתמשים לשכור שטחי אחסון ורשת בענן מבלי לרכוש שרתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully