וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ההגבלים אישרה את פעילותה של ארטימדיה

24.2.2016 / 10:05

החברה שהקימה מערכת חכמה לפרסום בווידאו באינטרנט תוכל להמשיך לעבוד עם כל האתרים הגדולים בשוק האינטרנט הישראלי ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "אנו רואים בפרסום הפרוגרמטי פתרון שאינו מוגבל לעולם האינטרנט אלא מענה עתידי לפרסום טלוויזיוני חכם וממוקד"

עופר מילר.
אנו רואים בפרסום הפרוגרמטי פתרון שאינו מוגבל לעולם האינטרנט . עופר מילר

הרשות להגבלים עסקיים הודיעה כי היא מאשרת לחברת ארטימדיה, המפעילה רשת לפרסום פרוגרמטי בווידאו, להתקשר עם אתרי התוכן החדשותי והפנאי המובילים בישראל, בהם וואלה! NEWS, ynet, mako, נענע10, גלובס ואחרים.

ארטימדיה מובילה את מהפכת הווידאו הפרוגרמטי בישראל. מהפכה המאפשרת לרכוש מדיית וידאו בכל אתרי התוכן הישראלים באמצעות ממשק אחד ולטרגט ביעילות מאסה קריטית של צרכנים רלוונטיים במרחב הדיגיטלי. במהלך השנה האחרונה חתמה החברה על הסכמים עם כל אתרי התוכן המובילים בישראל במטרה להנגיש למפרסמים ולמשרדי הפרסום, קהל רחב ומפולח של צופי וידאו, בכל המסכים, תוך שימוש בפורמטים פרסומיים המשלבים מיתוג והנעה לפעולה.

מניתוח הרשות עולה כי לפעילות של ארטימדיה יש תועלת רבה, בין היתר בשל פילוח הגולשים המאפשר למפרסמים להגיע לקהל יעד רלוונטי בכל אחד מהאתרים על פי אפיון שעורכת ארטימדיה, ניטור וניהול מספר הפעמים בהם צופה נחשף לפרסומת מסוימת, וחיסכון בעלויות העסקה של המפרסם, שנדרש בעבר להתקשר עם כל אתר בנפרד.

יחד עם זאת על מנת למנוע הפעלת כוח שוק של ארטימדיה כלפי מפרסמים נקבעו על ידי הרשות מספר תנאים מגבילים לפטור שהוענק לארטימדיה במטרה למנוע חסימת פעילות של מתחרים בעתיד וכן התערבות של החברה בצורה מלאכותית במחירים או בהיצע שטחי הפרסום.

ד"ר עופר מילר מייסד ומנכ"ל ארטימדיה מסר כי הוא מברך את רשות ההגבלים העסקיים על תמיכתה בפעילותה של ארטימדיה. "הרוח הגבית שקיבלנו מאפשרת לנו להסדיר את פעילותינו בשוק המקומי. אנו רואים בפרסום הפרוגרמטי פתרון שאינו מוגבל לעולם האינטרנט אלא מענה עתידי לפרסום טלוויזיוני חכם וממוקד".

גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה, הוסיף כי "זהו יום חג לקהילת המפרסמים, הפרסומאים ושחקני התוכן הישראלים. אנו שמחים שרשות ההגבלים העסקיים מכירה בחשיבותה של ארטימדיה במתן אלטרנטיבה ראויה לאתרים הבינלאומיים, כמו גם בערך הענקי שהפלטפורמה מספקת לשוק הפרסום המקומי".

  • עוד באותו נושא:
  • ארטימדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully