וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטימדיה ורשת חתמו על הסכם שיתוף פעולה

29.2.2016 / 16:18

במסגרת ההסכם "רשת", זכיינית ערוץ 2, תאפשר למפרסמים לרכוש קהלים מפולחים בתכני הווידאו המשודרים על ידה באתר ובאפליקציה

עופר מילר.
"אנו מאמינים באיחוד המסכים של הטלוויזיה והאינטרנט תחת פלטפורמה אחת". עופר מילר

חברת ארטימדיה (artimedia) וזכיינית הטלוויזיה "רשת", המפעילה את אתר reshet.tv ואת אפליקציית "רשת" הודיעו על שיתוף פעולה במסגרתו כל מלאי הווידאו של אתר "רשת" בדסקטופ ובמובייל ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה.

ההסכם מאפשר למפרסמים ולמשרדי פרסום לרכוש צופים מפולחים בתוכניות "רשת" המשודרות באתר ובאפליקציה, תוך שימוש במידע כגון פרופיל דמוגרפי, תחומי עניין והרגלי גלישה. באמצעות המערכת של ארטימדיה ניתן יהיה להעלות באופן ישיר קמפיינים בסדרות מבית רשת כדוגמת הישרדות, משחקי השף, אקס פקטור ישראל, The Voice והמירוץ למיליון; כמו גם בתכני וידאו המופקים עצמאית ע"י האתר ובתוכניות של חדשות ערוץ 2.

במהלך השנה האחרונה חתמה ארטימדיה על הסכמים עם כל אתרי התוכן המובילים בישראל במטרה להנגיש למפרסמים ולמשרדי הפרסום, קהל רחב ומפולח של צופי וידאו, בכל המסכים, בזמן אמת. נכון להיום, הפלטפורמה של ארטימדיה מכסה כ-4.3 מיליון גולשים שונים, ומציגה פרסום בכ-85% מצפיות הווידאו בתכני פרימיום בדסקטופ ובמובייל.

דובב גולדשטיין, סמנכ"ל הדיגיטל של "רשת": "שיתוף הפעולה החדש עם ארטימדיה, ניתוח הרגלי הצפייה, צרכי הגולשים ומימושם ברשת הפרסום המתקדמת יאפשר למפרסמים להגיע באופן יעיל ואפקטיבי לקהל הצופים האטרקטיבי של 'רשת'".

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "אנו מאמינים באיחוד המסכים של הטלוויזיה והאינטרנט תחת פלטפורמה אחת ועל כן חשיבות רבה לכניסתה של 'רשת' לארטימדיה. הפרסום הפרוגרמטי מהווה פתרון שאינו מוגבל לעולם האינטרנט אלא מענה עתידי לפרסום טלוויזיוני חכם וממוקד. שילוב התכנים האיכותיים של 'רשת' במלאי הווידאו שאנו מציעים למפרסמים בישראל מהווה קפיצת מדרגה ביכולת שלנו לספק גישה לכח הקנייה הגדול ביותר, בתכנים הכי פופולריים בישראל, באופן יעיל וממוקד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully