וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פתחה בחקירה נגד רשת רמי לוי ורמי לוי תקשורת

אילנית חיות

1.3.2016 / 16:26

בכירים בחברה נחקרים בחשד לשימוש לא חוקי במערכת האבטחה של רמי לוי תקשורת. החקירה נפתחה בעקבות מידע שפרסם אלקנה אלון, עובד לשעבר ברמי לוי תקשורת, שטען כי החברה עושה שימוש במערכות אלה למעקב אחר עובדים

עירכה: ניר חן

משטרת ישראל פתחה בחקירה נגד רשת רמי לוי שיווק השקמה וחברת רמי לוי תקשורת, בחשד לשימוש לא חוקי שנעשה במערכת האבטחה של חברת רמי לוי תקשורת המספקת שירותי סלולר וירטואליים.

החקירה נפתחה בעקבות מידע שפורסם בתקשורת על-ידי אלקנה אלון, עובד לשעבר ברמי לוי תקשורת. לפי עדותו של אלון, בכירים בחברת התקשורת ביצעו לכאורה שימוש במערכות האבטחה לצורך מעקב אחרי גורמים שעמם היה לחברה סכסוך או לחילופין למעקב אחרי עובדים בחברה.

עוד נודע ל"גלובס" כי אלון עצמו מסר עדות במשטרה בפרשה, וכן כי משעות הבוקר המוקדמות נחקרים במשטרה בכירים בחברה בפרשה זו.

בראיון שנתן אלון ליגאל מוסקו בערוץ 2 הוא אמר בהקשר זה כי "חברת סלולר, יש לה יכולות מעקב וחדירה לפרטיות של אנשים, כמו של שב"כ, או אם לדייק השב"כ ומשטרת ישראל; כשהם רוצים מידע, הם באים לחברת סלולר עם צו שופט ומבקשים, בוא תן לי פירוט, איפה הוא היה, לאן הוא הלך. כל בדיקה כזאת נעשית ממערכות ממוחשבות, מתועדות, ולכן מה שאני הולך להגיד יהיה קל מאוד לבדיקה. ברמי לוי שיווק השקמה והתקשורת במשך 4 שנים עשו שימוש קבוע לצרכים אישיים במערכות הללו, על עובדים בעיקר ואנשים שהיו לו תקלים איתם. זה חלק מהארסנל, חלק מהסל שמשתמשים בו".

רמי לוי. מגד גוזני
לא ניתן היה להשיג את תגובתו של רמי לוי/מגד גוזני

אלון עצמו מסר היום (ג') ל"גלובס" בתגובה כי "דיברתי אז כבר בתחילת פרסום הדברים על מעקבים שבוצעו על-ידי מערכות הביטחון של החברה כנגד אנשים ועובדים. אני מנוע מהלרחיב יותר מדי בשלב זה, כיוון שהנושא מצוי בחקירה, אבל אני שמח שהדברים נבדקים בצורה מעמיקה".

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של רמי לוי, בעל השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה וברמי לוי תקשורת. בשעתו הכחיש לוי מכל וכל את טענות אלקי אלון ואמר: "מדובר ברצף של שקרים והכפשות".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "במסגרת חקירה המתנהלת בירושלים, נחקרים בכירים בחברה ציבורית הנסחרת בבורסה".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully