וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע בארץ השופינג: 5 המלצות שכל הורה חייב לזכור

26.4.2016 / 7:53

קניון הוא עולם ומלואו גם עבור המבוגרים כך שקשה לבוא בטענות לילד קטן שמעדיף להתרוצץ בין החנויות בתקווה שמא מדובר ביום המזל שלו. אבל כדי שגם ההורים יוכלו ליהנות כדאי לזכור כמה דברים

קניות עם ילדים. ShutterStock
חשבתם להשאיר אותם בבית? תחשבו שוב/ShutterStock

קניות וילדים קטנים לא תמיד הולכים ביחד. בעיקר לא כשהחלטתם לחדש את המלתחה או להחליף את מוצרי החשמל בבית. אבדן הריכוז המהיר, הדרישות המתוזמנות, מצבי הרוח והעובדה שאינכם יכולים לנצל את הזמן העומד לרשותכם באופן מטבי, מובילים בדרך כלל למסקנה אחת: הילדים נשארים בבית. למרבה השמחה, קשה למצוא ילד קטן שלא יוותר על השעמום הזה רגע אחרי שהבין שהשקיות הצבעוניות הן לא בשבילו.

אבל ביקור בקניון זה כבר סיפור אחר. בין רגע הם הופכים לצרכנים נבונים ששמחים לייעץ לנו כיצד ייראה סט המצעים הבא או איזה ספר הכי מעניין.

האמת, לא קשה להבין אותם. קניון הוא עולם ומלואו גם עבור המבוגרים כך שקשה לבוא בטענות לילד קטן שמעדיף להתרוצץ בין החנויות בתקווה שמא מדובר ביום המזל שלו. ובכל זאת, רדיפה בלתי פוסקת אחרי ילדים היא מלחמת התשה שאיש לא מאחל לעצמו. אז איך תשיגו לעצמכם קצת שקט כדי לשוטט בין החנויות ותמנעו מפוזיציית המורה? הנה כמה המלצות.

הגיעו מחוץ לשעות הלחץ

ביקור שלו בקניון אמור להיות כזה שיאפשר לכם לא רק לקנות בחופזה אלא גם לטייל ולהתרשם ממגוון החנויות, לסעוד ואפילו לצפות בסרט קולנוע, אם חשקה נפשכם. זמני השיא של מרבית הקניונים הגדולים הם בצהריים ובשעות הערב המוקדמות, בתום שעות העבודה. לפיכך, הימנעו מלהגיע בשעות העמוסות של היום וחפשו זמנים רגועים יותר כמו שעות הבוקר או הערב המאוחרות. בזמנים אלה תוכלו להיות רגועים שהילדים שלכם לא נבלעים בהמון ואף מוצאים מקום בפינות היצירה.

ערכו להם תדריך לפני היציאה

ילדים זקוקים לגבולות ולמתאם ציפיות הוגן שימנע מהם להתפזר. כבר בבית הסבירו להם מה אתם מצפים מהם ודאגו להיות שוויוניים ולוודא שגם הם מוצאים תעסוקה הולמת שתשחרר אתכם מרטינות על שעמום וחוסר עניין. עצה טובה היא לערוך רשימה של החנויות שאתם מתכוונים לבקר והמוצרים אותם תקנו ולהפקידה אצל הילד. כללו בה גם את המוצרים שקשורים אליו ושאלו אם ירצה להוסיף משהו משלו. כך תגדל אצלו תחושת האחריות והשיתוף והיכולת לדחות סיפוקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קניון איילון. קניוני עזריאלי,
קניון איילון ברמת גן. חפשו מתחמי יצירה וג'ימבורי/קניוני עזריאלי

חפשו קניון ידידותי לילדים

מדינת ישראל משופעת במרכזי קניות ומתחמים מסחריים אבל אם אתם מתכננים להגיע עם ילדים, כדאי להיערך לכך ולבחור את אלה הידידותיים ביותר עבורם. זה אומר מתחמי יצירה, מתחם ג'ימבורי, משחקי וידאו ואפילו חנויות שמציעות שעת סיפור והצגות ילדים. וודאו שיש מבוגר אחראי שמשגיח עליו בהיעדרכם ותשמחו לגלות שהילד שלכם ישחרר אתכם בכיף למסע השופינג שלכם.

טיילו על קיבה מלאה

טיול בקניון יכול להימתח על פרק זמן ארוך ואם אתם עם ילדים מוטב לקחת זאת בחשבון. אם כבר תכננתם לבלות בקומת המזון ולנסות את המגוון המוצע בדוכני המזון או המסעדות, כדאי שתעשו זאת כבר בשלב ההתחלה. טיול על בטן ריקה הוא לא מומלץ גם למבוגרים ובוודאי לא לילדים, שמבטאים תחושת רעב בכעס ואי נוחות. בקניונים הגדולים תשמחו לגלות שפינת המשחקים נושקת לקומת המזון כך שתפסתם שתי ציפורים בביס אחד.

שתפו את הילדים במסע

שופינג הוא מסע קניות לכל דבר ועניין ויותר ממומלץ להציג אותו באופן הזה בפני הילדים. במידה והם בגיל המתאים וכבר פיתחו כישורים חברתיים בסיסיים ניתן ללמד אותם על צרכנות נבונה כבר עתה. הציגו להם את הרשימה ובקשו מהם לחפש בחנות המתאימה את המוצר המבוקש, לשוחח עם המוכרים ואף לזכור את המחיר שננקב.

אחר כך, למדו אותם להשוות אותו מול חנויות אחרות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

לסיכום, בילוי בקניון לא חייב להפוך לסיוט מתמשך גם אם לא מצאתם בייביסיטר. במקרים מסוימים, הוא אף יכול להיות חוויה מעצימה עבור הילדים, או במילים אחרות win-win situation.

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי
  • עוד באותו נושא:
  • קניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully