וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין המיליונים של אושרי כהן ומקאן ואלי

9.3.2016 / 15:47

חברת הפרסום הצעירה מקאן ואלי פתחה בקמפיין טלוויזיוני בהשקעה של מיליונים ברשות אושרי כהן שבקרוב יקבל תפנית מפתיעה ברשתות החברתיות ולראשונה ילווה בסרט דוקומנטרי קצר.

יח"צ - חד פעמי

קמפיין האופנה של אושרי כהן שעלה לפני כשבוע בישראל הוא יריית הפתיחה הרשמית לקמפיין נחרב ומושקע של המותג עם הפרזנטור הצעיר שעומד לקבל תפנית מפתיעה בקרוב ברשתות החברתיות.

כהן, הוטס במיוחד ללוס אנג'לס על מנת לצלם את סרטון הפרסומת המציג שחקן שלא למד ריקוד מעולם ויוצא למשימה מאתגרת במיוחד ללמוד לרקוד בסטודיו אייקוני עם אג'נדה מדהימה אצל הכוריאוגרפית טרישיה מירנדה אלילת יו טיוב עם מיליוני צופים ועוקבים, שמפיצה את ריקודי ההיפ הופ כמלחמה בגזענות. תקציב הפקת הפרסומת לחברת מאניה ג'ינס, עמד על מיליון שקל וההשקעה בהשקתו הגיעה ל-3 מיליון שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין שהחל בטלוויזיה יגיע בימים הקרובים לרשתות החברתיות, פייסבוק ואינסטגרם, ושם ילמד אושרי את צעדי הריקוד שלמד בסטודיו בלוס אנג'לס. בשבועות הקרובים יעלה סרט דוקומנטרי על מסעו של אושרי בעיר האורות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אושרי כהן.
אושרי כהן

מקאן ואלי, השלוחה הדיגיטלית הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון הוקמה לפני 3 שנים על ידי חנה רדו. חנה משמשת כיום כיו"ר מקאן וואלי ומיכל רומי והדר גור אריה הן מנכ"ליות משותפות של מקאן וואלי. כיום מנהלת מקאן וואלי את הפלטפורמות הדיגיטליות של כ-40 מותגים, בהם הונדה, המשביר לצרכן, יילו, טיטולים, מנטוס ודאב, ומעסיקה 40 עובדים, מתוכם 20 העתיקו את מקום מגוריהם למצפה רמון יחד עם משפחתם, ו-20 עובדים מגיעים מבאר-שבע, ירוחם ותלמים.

המטרה של ואלי הינה לספק הזדמנויות תעסוקה בתחומי עבודה מובילים לתושבי המקום, ולהוות מגנט לאוכלוסייה חזקה מרחבי ישראל להגירה דרומה. תוך אמונה גדולה שעסקים היום חייבים לתרום ולהיום חלק מהקהילה שבתוכה הם פעילים.

  • עוד באותו נושא:
  • אושרי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully