וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד ברינקס גנב 200 אלף דולר - בדרך הכי לא צפוייה

14.3.2016 / 12:11

סטיבן לנקסטר דניס צפוי לעונש מאסר ממושך ולקנס גדול לאחר שנתפס בגניבה של כמעט 200 אלף דולר ממקום עבודתו - ברינקס. התעלומה: איך העלים דניס את הגניבה שהיתה כולה במטבעות של 25 סנט

קרדיט תמונה: שאטרסטוק

סטיבן לנקסטר דניס, תושב הרפרסוויל, אלבמה, הודה באשמה על גניבה מבנק, לאחר ניצול תפקידו בחברת הבלדרות המאובטחת ברינקס לטובת גניבה של 196 אלף דולר- כולם במטבעות של 0.25 סנט.

"מה שדניס החשיב בתור גניבה שהיא 'כסף קטן', הגיע בסופו של דבר לסדר גודל של שוד בנק משמעותי", אמר רוג'ר סטנטון סוכן ה-FBI המטפל בתיק. "עכשיו הוא עומד להיות עבריין מורשע ולהחזיר את כל הכסף הגנוב".

דניס, ששימש בתור מנהל עיבוד הכספים של סניף ברינקס בבירמינגהאם, אלבמה, גנב כסף השייך לבנק הפדרלי של אטלנטה, לדברי הרשויות. על פי הסכם הפשרה, הוא חייב להחזיר את הכסף לברינקס, שכבר פיצתה את הבנק הפדרלי על אובדן הכספים.

השאלה הגדולה היא: כיצד נפטרים מקרוב ל-5 טון של מטבעות? משרד המשפטים האמריקאי לא ממש יודע כיצד דניס הבריח את המטבעות מהמלאי, שכלל שקים חסיני-ירי של מטבעות בסך 50 אלף דולר לשק, ב'חדר המטבעות' בכספת של חברת ברינקס'.

באפריל 2014, ביקורת של מלאי המטבעות גילתה שארבעה מתוך השקים הוגשו עם 1,000 דולר בלבד, שמוקמו מול חלון הפלסטיק דרכו בודקים האם יש מטבעות בשק. שאר השק מולא בחרוזים חסרי ערך, על פי הרשויות הפדרליות.

לאחר חקירה, קבעו הרשויות כי דניס נכנס למתקן של ברינקס ב-16 בפברואר 2014, ביום חופש, והחליף את השקים המלאים בשקים ריקים.

דניס עומד בפני עונש מקסימלי של 10 שנים בכלא וקנס של 250 אלף דולר. על מנת לשלם את הקנס הזה, הוא יצטרך לגייס עוד 216 אלך מטבעות של רבע דולר, בנוסף לאלו שכבר גנב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully