וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם נותנים לעובדים חופש פעולה - מרוויחים

15.3.2016 / 14:59

תומר בר-זאב, מייסד מנכ"ל IronSource ישתתף בכנס GMIC. בראיון הוא מספר על החברות שהוא מעריך במיוחד ועל איך מתנהלת העבודה בחברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבנת הדברים היסודיים שמטרידים בני אדם בחיי היומיום – ואין זה משנה אם מדובר בחברות או באינדיבידואלים – היא קריטית. תומר בר זאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה אתה אוהב בעבודתך?

את האנשים שעובדים איתי. ל-IronSource יש היסטוריה של מיזוגים ורכישות אסטרטגיים ולמרבה המזל, המייסדים של רוב החברות שרכשנו נשארו איתנו בכדי להיות חלק מהדבר הגדול שאנו יוצרים יחד. במקום שהמיזוגים יחוללו תוהו במבנה הניהולי, העובדה שיש אצלנו הרבה אנשים בעלי כישרון ניהולי מאפשרת לנו להשיג יתרון עצום. למרות שתחומי העניין, הכישרונות ואופן העבודה שלנו שונים לגמרי , לכולנו יש את אותו DNA וכולנו מאמינים באותו חזון. כל אלה יוצרים סביבת עבודה מעניינת ביותר.

איזו חברה ציבורית תחצה ראשונה את קו טריליון דולר בהכנסות ומדוע?

אמזון, בגלל הגיוון, היעילות וההתמקדות שלה בביצוע ללא דופי. אמזון התחילה כחברה עם שוק ורטיקלי אחד והמשיכה ונכנסה לתחומים נוספים והצליחה בכל אחד מהם. אני חושב שחברות הטכנולוגיה המצליחות ביותר בעתיד יהיו אלה שמצליחות לחדש, לגוון ולהרחיב כל הזמן את עסקי הליבה שלהן.

מדהים לחשוב שאמזון התחילה כחברת סחר אלקטרוני והיום מציעה את אחת מפלטפורמות הענן הטובות ביותר. המכנה המשותף בין שני התחומים האלה קטן מאוד, לפחות על פני השטח.

הסיבה שאמזון כל כך מצליחה הוא הביצוע המוקפד של כל דבר. אמזון הוכיחה שעם הגישה, הכישרון והכישורים אפשר להצליח בכל פרויקט או מוצר. לדעתי, זה מה שמעניק להם את העוצמה והפוטנציאל להגיע ראשונים לסף טריליון הדולר בהכנסות.

איזו חברה כיום היא מקור ההשראה שלך?

אני חושב ש-WeChat מרשימה ביותר ומעניקה לי השראה רבה באופן שהם משתמשים בתקשורת כבסיס להקמת עסק הרבה יותר גדול.

WeChat הבינה שברמה הבסיסית, אנשים רוצים לתקשר זה עם זה ושהתקשורת היא היסוד לכל האינטראקציות שאנו עושים. כך הם הצליחו להקים פלטפורמהשל שירותים שכולה סובבת את מוצר התקשורת המרכזי, ולהשיג הרבה יותר מתקשורת.

הבנת הדברים היסודיים שמטרידים בני אדם בחיי היומיום – ואין זה משנה אם מדובר בחברות או באינדיבידואלים – היא קריטית ליצירת חברה מצליחה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מה אתה מחפש באנשים שאתה מגייס לעבודה?

מעל הכל אני מחפש אנשים שלא חוששים לנקוט יוזמה ולוקחים על עצמם אחריות אישיות. מתחילת הדרך, IronSource הייתה חברה שפועלת באופן מסודר מלמטה כלפי מעלה. עבדנו קשה מאוד בכדי להבטיח שהחברה תישאר כזו. בנינו לעצמנו מוניטין של מקום שבו אנשים באים להגשים חזון, בכל תחום שלא יהיה. לכן, העובדים של IronSource הם אנשים שיוזמים ומבצעים.

אפשר לומר ש-IronSource היא כמו מכונה שיוצרת סטארט-אפים וזו הסיבה שיש לנו מעבדת חדשנות פנימית שמטרתה היחידה היא ליצור מוצרים ושירותים חדשים, גם כאלה שלא בהכרח קשורים לעסקי הליבה שלנו. זה אומר שהחברה מתפתחת לפעמים בכיוונים מפתיעים ובלתי צפויים. הגענו למסקנה שאם אתה נותן לאנשים מוכשרים חופש פעולה ומשאבים, כולם יוצאים נשכרים.

איזה ספרים אתה אוהב?

"Surely You are Joking Mr. Feynman"
"שר הטבעות"
"מאה שנים של בדידות"

שלוש האפליקציות שאתה חייב שיהיו בטלפון שלך?

- טנגו
- WhatsApp
- Gmail

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully