וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג פנסיונרים חשב שזכה ב-70 שקל בלוטו - וזכה ב-15 מיליון

28.3.2016 / 17:13

הזוג הגיע לגבות זכייה של 70 שקל בדוכן פיס קרוב אך בעל הדוכן הפנה אותם לבית מפעל הפיס. התברר כי סכום הזכייה האמיתי היה גדול ממה שחשבו

אולפן וואלה

(בוידאו: כך זה נראה בפעם הקודמת)

זוג פנסיונרים מצפון הארץ הגיע הבוקר (שני) לבית מפעל הפיס כדי לקבל את זכייתם מהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת- 15 מיליון שקל.

הזוכה, עובד מדינה לשעבר, הגיע יחד עם אשתו לקבל את כספי הזכייה וסיפר כי "אני ממלא את אותו טופס קבוע מזה כ-4 חודשים וזה השתלם לי בגדול". הזוכים סיפרו כי רק בהגיעם לבית מפעל הפיס הם החלו להאמין שהם זכו ב- 15 מיליון שקל.

הזוכה סיפר כי "ניגשתי אתמול בבוקר לדוכן מפעל הפיס באזור מגורי. היו לי 2 טפסים, בטופס הראשון הייתה זכייה של 70 שקל. הצגתי לבעל הדוכן את הטופס השני, ופניו של בעל הדוכן העלו חיוך. בעל הדוכן אמר לי שאינו יכול לשלם לי את הזכייה וכי עלי לפנות לבית מפעל הפיס. לא הבנתי למה וכששאלתי את בעל הדוכן מדוע הוא ענה שיש לי זכייה על סך 15 מיליון שקל. ההפתעה הייתה גדולה, השאר זה היסטוריה".

זוג הפנסיונרים, מבטיחים כי הם ימשיכו בשגרת החיים: "יש לנו 3 ילדים ונכדים ועכשיו נוכל לעזור לכולם להסתדר בחיים. לילדים נחסל את המשכנתא ולנכדים נממן לימודים ודירות". בני הזוג ספרו כי מאז שיצאו לפנסיה הם עסוקים בפעילות חברתית וקהילתית, וכי הזכייה תאפשר להם חיים יותר נעימים. הטופס הזוכה הוא טופס רגיל שמחירו 29 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully