וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב וחברה: מוצרים מעוצבים בברייל יממנו סיוע לבעלי מוגבלויות

פרוייקט braillo מבקש לרתום את הקסם שבכתב הברייל, ולמכור מוצרים מעוצבים - כשחלק מההכנסות יועברו לעמותה המסייעת לבעלי מוגבלויות להשתלב בקהילה. פרויקט ההדסטארט שפתחו מתקרב כבר ליעדו

מערכת וואלה!

כולנו אוהבים פריטי מעצבים. הם ייחודיים, איכותיים, אבל עולים לא מעט כסף. braillo הוא מיזם חדש שמביא לנו פריטים מעוצבים בשפת הברייל, מבטיח פריטים איכותיים במחירים הוגנים, והכי חשוב, חלק מהכסף יילך למטרה חברתית חשובה. מדובר בעסק חברתי, שחלק מהכנסותיו יוקדש לתמיכה בצעירים עם מוגבלויות. הפרויקט מוצג כעת באתר גיוס ההמונים הדסטארט, וגייס 83,755 שקלים מתוך היעד - 100,000 שקלים.

לעמוד הפרויקט

"הברייל הוא בעצם אוסף של נקודות שיש בהן שילוב של קסם, מסתורין, וויזואליה מרגשת והמון משמעות. מצאנו בעיצוב באמצעות שפת הברייל דרך ליצירת חיבור והעלאת מודעות", מספרת שרי סגל, יזמית braillo . "הרעיון נולד כשביקרתי ב'חנות למשמעות' של עמותת כוונים לקידום צעירים עם מוגבלויות, שגרמה לנו לרצות לעשות טוב, בחנות נחשפנו לפוטנציאל העיצובי של כתב ברייל המשמש עיוורים לקריאה באמצעות חוש המישוש, חיפשנו להקים חברה שמציעה מוצרים איכותיים ושווים וגם מקדמת עשייה חברתית.

אנחנו שלוש שותפות בעסק החברתי הזה, וכרגע המטרה היא להקים חנות אינטרנט שתציע חווית קניה המאפשרת שילוב של קניה ועשייה חברתית - לקנות טוב ולעשות טוב. יחד עם עמותת כוונים בנינו מודל שעונה על צורך אמיתי. בחנות שנקים, יועבר חלק מכל קנייה למימון שעות הכשרה והדרכה של צעירים עם מוגבלות לניהול עצמאי בקהילה. היעד שלנו - להעביר 12% מסכום הרכישה לעמותת כוונים למימון שעות הכשרה.

בשנה האחרונה התנסינו ופיתחנו פריטים שהיינו רוצות לקנות לעצמנו ולחברים. שמנו דגש על חומרים טקסטיליים וטבעיים, והשתמשנו בסקרנות בחומרים ממוחזרים. הגענו למיני קולקציה ראשונה שאנחנו מגישות לכם באהבה. מעבר לאמירה העיצובית שלנו כאן, יש פה אמירה רגשית וערכית ברורה: חלוקת רווחים עם עמותת כוונים".

הפריטים שניתן לרכוש בהד סטארט על מנת לתמוך בפרויקט

מחזיק מפתחות open up – 40 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחזיקי מפתחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייס למשקפיים – 95 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייס למשקפיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טי שרט braille לגברים ונשים 125 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טי-שירט/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעיף קיץ – 135 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעיף קיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלוש כריות נוי FUN – 195 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ברייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully