וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנינים שאוכלים תירס הופכים לתיקים משובחים יותר

24.4.2016 / 10:50

תזונה מבוססת תירס ומרחבי גידול גרמו לתנינים שמגדלת חברת Padenga Holdings לגדול מהר יותר ולספק עורות משובחים יותר לחברות האופנה. הרווחים כמובן - בעלייה

מערכת וואלה!

חברת Padenga Holdings, הספקית הגדולה בעולם של עורות קרוקודיל לתיקים ונעלי יוקרה, מחפשת את הדרך להגדיל את הרווחיות. הדרך לכך עוברת בהזנה של הזוחלים בתזונה עשירה בתירס, ואפשור יותר מרחב גידול. "התזונה ומרחבי המחייה הגדולים יותר יעזרו לתנינים לגדול מהר יותר ולשפר את איכות העור שלהם", אומר אוליבר קאמונדימו, המנהל הפיננסי של Padenga, הפועלת בזימבבואה. "החיסרון עבור התנינים הוא שהם יהפכו לתיקים ונעליים לאחר שנתיים וחצי, במקום שלוש שנים בעבר".

"במשך השנה עד 18 חודשים הקרובים ההתמקדות שלנו היא הרחבות המתקן, מבלי להרחיב משמעותית את המחזורים", אומר קאמונדימו. "התנינים מקבלים צלחות של דגים, ויטמינים, מינרלים ותירס. זה עזר לנו לשפר את שיעור הצמיחה ואת השמחה של התנינים".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

תיקי יד של פראדה

Padenga גידלה יותר מ-46,000 תנינים בחוות בצפון זימבבואה בשנה שעברה, על מנת לעמוד בביקוש העורות ברחבי העולם. השוק הגדול ביותר של החברה הוא באיטליה, ביתן של יצרניות מוצרי היוקרה כמו פראדה, המוכרת תיק יד בעור דמוי נחש במחיר של 4,100 דולר. מכירות בשר התנין של החברה באירופה גדלו ב-25% בשנת 2015, מה שסייע לחברה להגדיל את הרווח.

Padenga מתחרה עם חוות תנינים בזמביה ובדרום אפריקה, בהן התנינים מקבלים לרוב עוף בתור תזונה. החברה מפעילה חווה גם בטקסס והיא תופסת 85% משוק אספקת עורות תנין היאור למוצרי יוקרה ברחבי העולם. על פי האתר שלה. תנין היאור, המצוי באפריקה, יכול לגדול לאורך של כ-6 מטרים ומשקל של עד 900 ק"ג.

ההכנסה הנקייה של החברה לשנת 2015 גדלה ב-2015 ל-7 מיליון דולר מ-6.4 מיליון דולר שנה קודם לכן. לדברי קאמונדימו, החברה שוקלת התרחבות אל זמביה.

"אנחנו ברי מזל במידת מה, משום ש-100% מהפעילות שלנו היא לייצוא, כך שאנחנו לא מושפעים מהחולשה במדינה", אמר קאמונידימו, בהתייחסו למשבר הכלכלי שנרשם במדינה בו התכווצה הכלכלה בכמחצית מאז שנת 2000.

  • עוד באותו נושא:
  • תנינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully