וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין שוקה: לשכת סוכני הביטוח מבקשת ביזיון בית המשפט

ענת ביין-לובוביץ'

24.4.2016 / 13:15

9 מיליון הסתכנה והמשיכה בקמפיין, למרות הוראת ביהמ"ש להורידו משידור בטענה לפגיעה בסוכני הביטוח בהצגתם כנהנתנים ומאותגרים טכנולוגית. 9 מיליון צריכה להגיב תוך 10 ימים, השופט יכריע 5 ימים לאחר מכן

קמפיין שוקה. שי וולץ,
קמפיין "שוקה"/שי וולץ

הקרב המשפטי סביב קמפיין "שוקה" בכיכובה של שני כהן נמשך: יומיים לאחר שביטוח 9 מיליון העלתה לאוויר סרטון מצונזר בכיכובה של כהן הגישה לשכת סוכני הביטוח בקשה לביזיון בית משפט לאור העובדה שהקמפיין נמשך. זאת למרות החלטה של בית משפט המחוזי בו נקבע כי יש להוריד את הקמפיין. השופט בכר שהיה גם זה שפסק כנגד שידור הקמפיין הורה ל-9 מיליון להגיב תוך 10 ימים על בקשת הביזיון והודיע כי החלטתו תתקבל חמישה ימים לאחר מכן.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", ב-9 מיליון הוחלט לא לשנות בינתיים את הקו הפרסומי שלה - למרות שבחברה הבינו כי המשך הפרסום כרוך בסיכון שתוגש נגדם בקשה לביזיון בית המשפט.

החברה החליטה להותיר על כנו את הקמפיין עד דיון בבקשה לעיכוב ביצוע גזר הדין - בקשה שהגישה החברה מחדש כחלק מהערעור לעליון על פסק הדין של בית המשפט המחוזי.

כזכור, פסק הדין של המחוזי קבע כי 9 מיליון תיאלץ להיפרד מהקו הפרסומי נגד הסוכן הדמיוני שוקה. כבר עם היוודע החלטת השופט הוגשה בקשה לעיכוב ביצוע, אך היא נדחתה.

ב-9 מיליון החליטו להסתכן ולהעלות מחדש את הקמפיין, תוך ביצוע התאמות לרוח פסיקת שופט המחוזי, שקבע כי עיקר הפגיעה בסוכני הביטוח היא סביב הצגתם כנהנתנים ומאותגרים טכנולוגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully