וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: למי החמיא ג'יימי אוליבר?

רונית מטיאס

26.4.2016 / 10:26

פויו זבלדוביץ' תורם, אורן רווח מחלק, עופר נמרודי פותח, פול אסנהיים מבשל, עדן הופמן מחלקת

אמנות לכולם

רועי, פויו ואניטה זבלודוביץ. אביב חופי,
רועי, פויו ואניטה זבלודוביץ'/אביב חופי

אניטה ופויו זבלודוביץ', מבעלי קבוצת טמרס המשקיעה בנדל"ן, טכנולוגיה, מלונאות ומדיה, ניצלו את החופשה המשפחתית בישראל לאירוע גיוס כספים מטעם 'הידידים הבריטים של המוזיאונים לאומנות בישראל' - עמותה שהוקמה ב-1947, ושמה לה למטרה הנגשת אמנות ומוזיאונים בישראל לילדים, נוער וחיילים מרקע סוציו אקונומי קשה, עולים חדשים, בני מיעוטים, וחולים המתמודדים עם מחלות חשוכות מרפא.

זבלודוביץ', יו"ר שותף חבר הנאמנים של העמותה, העביר את הכספים שנאספו באירוע ובאירועים דומים שהתקיימו בלונדון, ל-12 מוזיאונים ישראלים.

סטייל בצדק

לילי שלום ושלי גפני. רונית מטיאס,
לילי שלום ושלי גפני/רונית מטיאס

טלי סבג פתחה בנוה צדק, את" טליס"-קומפלקס עיצוב לבית. סבג שעוסקת 13 שנה בעיצוב בתים, אווירה וסטיילינג, הפכה לשם דבר בקהילת העסקים ולאחרונה השיקה קו מוצרי מזון בריא על שמה הנמכר במקום. המוזמנים טיילו בין מתחם העיצוב, המעדניה וחנות הוורדים, לגמו שמפניה, נשנשו בריאות ואחלו חג שמח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דניאל חסון מטי קרסו. רונית מטיאס,
דניאל חסון מטי קרסו/רונית מטיאס
טלי אנג'ל ולאה שנירר. רונית מטיאס,
טלי אנג'ל ולאה שנירר/רונית מטיאס
טלי אנג'ל ולאה שנירר. רונית מטיאס,
עופר נמרודי טלי סבאג/רונית מטיאס
אלינור אנג'ל, שרון דורני, רונית שניידמן, טל חייצ'וק. רונית מטיאס,
אלינור אנג'ל, שרון דורני, רונית שניידמן, טל חייצ'וק/רונית מטיאס

מלון שמח

קורין ברוך-קטנר ואורן רוח. סטודיו לנס,
קורין ברוך קטנר ואורן רווח/סטודיו לנס

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות "אסתי לאודר" בישראל וקורין ברוך-קטנר מנכ"לית JO MALONE LONDON ישראל, פינקו את ליאורה עופר, דנה עזריאלי, רקפת רוסק עמינח, אילת צרפתי רוזן, ורד רמון ריבלין, אורית שלום, אירית בטאט, דנה וייס, ושרי אריסון, עם מארז חג של "ג'ו מלון לונדון", שהשיק חנות ראשונה בקניון רמת-אביב וישיק בקרוב חנויות נוספות בממילא בירושלים ומתחם עזריאלי שרונה.

גן עדן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדן הופמן ויולי תמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדן הופמן, משנה למנכ"ל ה.שטרן ישראל, חלקה מלגות ע"ס 10,000 שקל, ל-3 סטודנטים מצטיינים מהמחלקה לצורפות בבית-הספר שנקר. הקשר בין ה.שטרן למחלקת הצורפות בשנקר נמשך למעלה מ-20 שנה, ונולד מהמודעות של ה. שטרן להכשיר דור מעצבים ישראלי. יולי תמיר, נשיאת שנקר הודתה לה. שטרן על תרומתם והופמן ספרה שהם ממשיכים את המסורת של הנס ש?טרן, ממייסדי החברה, שהיה חבר בחבר הנאמנים הבינלאומי של שנקר וראה בתמיכה בהם חשיבות רבה. במהלך החג הושק סניף הדגל בקניון רמת-אביב שעבר שדרוג, בהתאמה לשפה הבינלאומית של הרשת. עלות השיפוץ כחצי מיליון שקלים. לרגל חגיגות 70 שנה למותג, תתקיים במהלך מאי, תערוכת GOLD ART EXHIBITION של המותג שנודדת בעולם.

הופמן: "כרשת בינלאומית אנו משקיעים בבוטיקים שלנו בעולם ממחשבה שייצרו אווירה זהה, אנחנו שואפים שלקוחות בניו-יורק, ריו דה ז'נירו וישראל, ירגישו אותו דבר".

מפגש השפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פול אסנהיים, ג'יימי אוליבר וטליה פבזנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף פול אסנהיים וזוגתו טליה פבזנר, בעלי קייטרינג Better Together האכילו בחגיגת בר-מצווה שנערכה במלון רוזווד היוקרתי בלונדון, בין הסועדים היה גם השף הטלוויזיוני ג'יימי אוליבר שהחמיא לאסנהיים ולפבזנר, שהזמינו אותו לבקר בישראל ולהכין לו ארוחה.

יופי של מבצע

עדה לזורגן ולימור לבנת. עמית זאנטקרן,
עדה לזורגן ולימור לבנת/עמית זאנטקרן

לקראת יום השואה, יצרה המאפרת עדה לזורגן קשר עם לימור לבנת, יו"ר הקרן לרווחת נפגעי שואה, וביחד יצאו למבצע איסוף מוצרי מזון ותוצרת חקלאית שלזורגן מתרימה מחקלאים בארץ. את הארגזים חלקו לדיירי דרום תל-אביב ולניצולי שואה נזקקים. לבנת ולזורגן, הן דור שני לניצולי שואה והנושא קרוב לליבן.

מסיבת גן

אילנית ימיני לוי, חמדה קורניק, אורית מור סיניבר, קארן גילרמן. רונית מטיאס,
אילנית ימיני לוי, חמדה קורניק, אורית מור סיניבר, קארן גילרמן/רונית מטיאס

חז"ל אמרו ששלושה דברים מרחיבים דעתו של אדם, דירה נאה, אישה נאה, וכלים נאים, באירוע השקת קולקציית קיץ של כלי הקרמיקה של ראלי סמית ואסנת צימרמן למותג R+O התקיימו שלושתם, המוזמנים נהנו מארוחת בוקר שהוגשה על הכלים בעיצובן, ומכירה של הפריטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורית בנבנישתי, אסנת צימרמן, ראלי סמית, ענבר בארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשיקים: אילנית ימיני ואבי לוי; מנכ"ל מליסרון; עורכות הדין אורית מור סיניבר וענבר בארי; אורית בנבנישתי, מנכ"לית תגבור; חמדה קורניק, בעלת חברה לארגון מקצועי של משרדים; אורלי אשכנזי; טלי אנג'ל, מבעלי מסעדת פאסטל; קארן גילרמן.

בלי עין הרע

גיל אלגרבלי ליאת אוירבך. רונית מטיאס,
גיל אלגרבלי ליאת אוירבך/רונית מטיאס

ליאת ואבי אוירבך, מבעלי רשת "העין השלישית", השיקו בחנות הדגל במתחם שוק הפשפשים, את קולקציית הבוהו שיק לקיץ 2016. רשת העין השלישית הוקמה על-ידי אבי אוירבך ואבי עוקאשי לפני כ- 17 שנה, והיא נחשבת לחלוצת סגנון הבוהו שיק שפופולארי בעולם. ליאת אוירבך, סמנכ"לית השיווק והתפעול אמרה שטרנד הבוהו שיק הוא לא טרנד חולף, והסטייליסט גילי אלגרבלי סיפר שהכיר את הרשת כשעשה סטיילינג למחזמר "שיער", ומצא בה אלמנטים ומאפיינים מהתקופה.

מתלהבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אודי אהרוני יוסף גרוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

להב פיתוח מנהלים, קיים באוניברסיטת תל-אביב, פאנל בנושא הגבלת שכר הבנקאים והפיננסים, במסגרת מפגש הסיום של תכנית דירקטורים ונושאי משרה בכירים בתאגידים בלהב פיתוח מנהלים, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. הפאנל הגיע לטונים גבוהים בקרב צוות המומחים שהביע מורת רוח כלפי חוק שכר הבכירים המגביל את תקרת התגמול.

חג הבושם

מיכל רביד, ריצ'רד סויר, שרון דובר, איתי זמיר. צילום רונית מטיאס,
מיכל רביד, ריצ'רד סויר, שרון דובר, איתי זמיר/צילום רונית מטיאס

ריצ'רד סוייר, מנהל ההדרכה הבינלאומי של חטיבת הבישום באסתי לאודר, שמע שפסח הוא חג הבישום בישראל, וקפץ למרכז ההדרכה של אסתי לאודר ברמת-החייל, כדי להרצות על ההיסטוריה של עולם הבישום.

בריחניים: איתי זמיר, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל; שרון דובר, מנהלת השיווק של חטיבת הבישום אסתי לאודר ישראל; מיכל רביד, מנהלת יחסי הציבור של החטיבה.

בקטנה

=בנט קפלן, בעלים ומנכ"ל גלובוס מקס, השיק בעופר גרנד קניון חיפה, קומפלקס של 23 בתי הקולנוע, מתוכם 6 אולמות VIP בהשקעה של כ- 50 מיליון שקל, עם מערכת סאונד מהתקדמות בעולם. קפלן ציין שתוך שנתיים, רשת גלובוס מקס תהיה רשת בתי הקולנוע הגדולה בישראל עם 160 אולמות קולנוע. "הכניסה שלי לבתי-קולנוע והפצת סרטים היא מבחינתי שילוב של ביזנס ואהבה אישית לתחום".

=גאווה ישראלית, במחקר שנערך לאחרונה עלה כי 'יקבי ברקן' הוא היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, יינות ברקן זכו במספר הגדול ביותר של מדליות זהב וזהב כפול בתחרויות יין בינלאומיות, בשנים 2008-2016. 'יקבי ברקן' המשתתפים בתחרויות יין בינלאומיות זכו להכרה והערכה בישראל ובחו"ל, עד היום קיבל היקב מעל 180 מדליות. שמואל בוקסר, מנכ"ל 'יקבי ברקן'" אמר שביקב גאים בסדרות ובביקורות החיוביות, ומדובר בהישג בינ"ל והם שמחים להיות היצואן מספר 1 של יינות כשרים תוצרת הארץ ברחבי העולם ולזכות בטייטל היקב המעוטר ביותר, כבוד ישראלי חסר תקדים.

=פרופסור גדעון סהר, מנהל מחלקת ניתוחי לב-חזה בבית החולים סורוקה בבאר-שבע, רכש קוטג' בן 5 חדרים על שטח של כ 115 מ"ר עם חניה צמודה, בפרויקט נאות-צהלה של חברת נאות אמיר במתחם צהלה בירוחם. דירה דומה בפרויקט עולה כ-1.125מיליון ¤ . פרויקט נאות צהלה של חברת נאות אמיר, הינו חלק מתכנית מתאר כוללת לפיתוח והתחדשות ירוחם.

= מי שציפה למצוא את רועי קליימן, בעלים ומנכ"ל סטרים יאכטות מבלה כהרגלו על איזו יאכטה, הופתע כשקליימן אירח בליל הסדר כ-17 איש בביתו.

= עו"ד טל אורן מנכ"לית חברת אוצרת מפעלי ים המנהלת את נמל תל אביב ויהודה זפרני יו"ר הדירקטוריון אירחו ב"ארקה", כ-500 שורדי שואה לארוחת חג תרומת קייטרינג "קסם הקרמל"-קייטרינג הבית. חלק מבתי העסק בנמל נרתמו ותרמו מתנות לשורדים.

= השפים ארז קומרובסקי וחנן עזרן מקייטרינג "ארז וחנן" שבמתחם האירועים "אביגדור" בתל אביב, ערכו בהתנדבות ארוחת סדר ל-420 ניצולי שואה מעמותת "עזרה מידית לניצולי שואה". בתכנית: תפריט מיוחד, הופעות של ריטה וששי, ונאום של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ.

= בן חור אחוות, מנכ"ל "אפיקים", העניק לאלי שבירו, ראש העיר אריאל, כרטיס "רב קו" שיוכל לנסוע בתחבורה ציבורית ברחבי העיר, באירוע השקת מרכז שירות "על הקו" בעיר, שערכה 'אפיקים' בשיתוף הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully