וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים קוק מרגיע את משקיעי אפל: "יש לנו חידושים גדולים בקנה"

שירות גלובס

3.5.2016 / 16:23

מניית אפל צנחה בכ-13% ב-8 ימי המסחר האחרונים, בעקבות הדוחות המאכזבים לרבעון הראשון וההצהרה של קארל אייקן, שלפיה חיסל את ההחזקות בחברה 

טים קוק. רויטרס
"אנחנו הולכים לתת לכם מוצרים שאתם לא יכולים לחיות בלעדיהם". טים קוק/רויטרס

מנכ"ל אפל טים קוק מנסה להרגיע את המשקיעים בעקבות הצניחה ברווחים וטוען כי הקריסה במניית החברה הייתה "תגובת יתר ענקית" והדורות הבאים של האייפון ייגרמו לאנשים לשדרג את המכשיר שלהם. ברבעון הראשון של השנה אפל דיווחה על ירידה של 26% בהכנסות, בעיקר בשל ההאטה החדה במכירות המכשירים בסין, האטה שגרמה למיליארדר קארל אייקן להודיע כי חיסל את ההחזקות שלו בחברה, שבעבר נאמדו בכ-5 מיליארד דולר.

בראיון ל-CNBC קוק התייחס לירידה במכירות ואמר כי "אנשים משדרגים את המכשירים שלהם בקצב נמוך יותר מאשר אשתקד אך עדיין בקצב גבוה יותר מאשר לפני שנתיים. הייתה לנו קפיצה חדה בשיעור הלקוחות שמשדרגים את המכשירים לאייפון 6 בשנה שעברה", לדבריו.

קוק המשיך ודיבר על עתיד החברה: "יש לנו חידושים גדולים בקנה, כגון אייפונים חדשים שייתמרצו לקוחות לשדרג את האייפון שלהם למכשירים החדשים. אנחנו הולכים לתת לכם מוצרים שאתם לא יכולים לחיות בלעדיהם, שאתם בכלל לא יודעים היום כמה אתם צריכים היום. אתם תביטו לאחור ותתהו 'איך חייתי בלי זה עד עכשיו?'".

ב-8 ימי המסחר האחרונים מניית אפל צנחה בכ-13% בעקבות הדוחות המאכזבים וההצהרה של אייקן. כעת עולה השאלה האם דבריו של קוק ישמשו כטריגר לתיקון גדול כלפי מעלה.

לקריאה נוספת:
סוחרים בכיכר המדינה דורשים: ועדת קבלה תחליט למי להשכיר חנות
בלי מסעדות שף - הטרנד הקולינרי החדש הוא "בזול"
בדקנו: החידושים שיעשו לכם את החיים קצת יותר קלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully