וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על האש עם סטייל - הגרילים שיעשו לכם את החג

10.5.2016 / 13:59

גריל פחמים ללא עשן או טכנולוגיית אינפרא אדום? גריל גז מסיבי ויוקרתי או מנגל גחלים פשוט? אספנו לקרניבורים שביניכם את האפשרויות הכי חדשות של השנה לצליית הבשר ביום העצמאות. למביני עניין ומתחילים שביניכם. ויש גם אפליקציה

חידושים בתחום הגרילים

גריל פחמים ללא עשן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LOTUS GRILL/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם:LOTUS GRILL מבית 'אלקטרו גל' הוא גריל הפחמים הראשון בעולם ללא עשן, שמתאים לשימוש בתוך הבית, במשרד, במרפסת, בסירה ובכל מקום שעולה על דעתכם. הגריל נדלק תוך 3 שניות, צליית המזון נעשית תוך דקות, ניתן לשלוט על דרגות החום והוא בטיחותי ונוח להפעלה ולניקוי.

אז איך זה עובד? ה- LOTUS GRILL מבוסס על פטנט גרמני ייחודי, הכולל מערכת אוורור הפועלת באמצעות סוללות ודוחפת את האוויר ישירות למיכל הפחם, במטרה לשמור ולווסת את החום תוך מניעת עשן בעת הצליה. בנוסף, מעל מיכל הפחמים מוצבת פלטה שטוחה המונעת מהשומן הניגר מהבשר לטפטף על הפחמים, ובכך נמנע עשן מיותר, אך נותרים במלואם הארומה והטעמים של גריל פחמים רגיל.

LOTUS GRILL משתמש ב-10 אחוז בלבד מכמות הפחם הנדרשת בגרילרים אחרים, וכך מונע עשן, לכלוך ונזקים סביבתיים אחרים. הפחם נדלק בקלות ובמהירות תוך שניות באמצעות ג'יל הדלקה על בסיס אלכוהול ידידותי לסביבה, אשר מתאדה תוך מספר שניות מזמן ההדלקה.

מחיר לצרכן: 999 שקל. כולל חבילת פחמים וג'ל הדלקה מתנה.

גריל בטכנולוגיית אינפרא אדום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
PATIO BISTRO/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: PATIO BISTRO גריל קומפקטי שמתאים לשימוש במרפסת ובעל טכנולוגיית אינפרא-רד. TRU-Infra red פטנט שפותח בארה"ב ומציג את יכולות הצלייה הגבוהות ביותר. טכנולוגיה זו מפזרת את חום המבערים על פני משטח הצלייה בצורה מהירה ואחידה, זמן הצלייה הדרוש הינו קצר יותר מגרילים רגילים, והבשר יוצא עסיסי וברמת עשייה מדויקת . בנוסף חוסכת טכנולוגיה זו למעלה מ- 30% מצריכת הגז של הגריל. הטכנולוגיה החדשנית מונעת התלקחויות של שומן הבשר, הפוגעות בבשר גם בטעמו וגם בהקשר הבריאותי.

הגריל החדש מעוצב בקווים עגולים ונקיים ומגיע ב- 5 צבעים: אדום, וניל, שמנת, חום ושחור. משטח הצלייה עשוי מברזל יצוק המצופה בציפוי קרמי ומכסה מתקן הגריל, עשוי מנירוסטה איכותית .

מפרט טכני:

משטח צלייה בקוטר של - 44 ס"מ.

מבער עשוי מפלדת אל חלד בהספק של 3.8 kW/h,

מד טמפרטורה והצתה אלקטרונית.

במתקן נשיאה על גלגלים להעברה ממקום למקום.

מחיר מומלץ לצרכן: 999 שקל.

אפליקציית גריל

למביני עניין שמחפשים גדג'טים בתחום הצלייה או מתחילים שמבקשים לשפר את הביצועים – האפליקציה הסלולוארית WEBER® GRILLS מבית WEBER כוללת מגוון פיצ'רים:

טיימר - באפליקציה ניתן לסנכרן עם שעון אפל. עסיסיות הבשר תלוי בהרבה בזמנים הנכונים של הבישול. כשאתה מגדיר בפעם אחת את זמני הבישול באפליקציה, הכל נכנס ללוז המושלם.

רשימת הקניות - יותר מ-300 מתכונים מספרי בישול המפורסמים של WEBER. הסבר על טכניקות חשובות, למתחילים ולמתקדמים, לעשיית סטייק, דגים, הודו ועוף על ידי סרטוני וידאו בהנחיית שף הבית של WEBER.

בלוג של מנגליסטים

מדריך למנגליסט

שיתוף - להפיץ את האהבה לגריל.


האפליקציה עובדת עם אייפון 4S, אייפון 5C, אייפון 5, אייפון 5S, אייפון 6, אייפון 6פלוס, אייפוד טאצ' (דור 5). ניתן להוריד ב-.APPSTORE

גריל פחמים

גריל פחמים נייד KORPÖN של איקאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גריל פחמים נייד KORPÖN של איקאה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מפרט טכני:

קוטר 35 ס'מ גובה 19 ס'מ משקל 2 ק'ג

אזור בישול: קוטר 28 ס'מ. לשימוש מחוץ לבית בלבד.

חומרים - חלק עליון/ רגל: פלדה ציפוי אבקת פוליאסטר חלק תחתון/ מגש: פלדה ציפוי אמייל מחבר רגל/ רשת: פלדת אל-חלד

מחיר 125 שקל..

רשת הרמוניה לבית מציעה, בימים אלה בסניפיה מתקן גריל פחמים מעוצב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גריל של רשת הרמוניה לבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: מדובר במוצר חדש שהמגיע בצבע שחור, או אדום נוח וקל לשימוש ניקוי ותחזוקה. מתאים להתקנה גם במקומות קטנים כמו מרפסת או פטיו.

מפרט טכני:

מתאים לאירוח של בין 6- 10 אנשים

גודל הגריל 75 ס"מ גובה 45 ס"מ רוחב

מגיע עם רשת צלייה משנית ומכסה לשמירה על חום נתחי בשר שנצלו ולהכנת ירקות מאודים.

מחיר לצרכן: 149.90 שקל. ולחברי מועדון: 49.90 שקל.

גרילים על גז

גריל גז נייד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גריל גז נייד/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: נפוליאון גריל גז לטיולים ולמרפסת הוא גריל גז עוצמתי קומפקטי ונוח, הניתן לקיפול ומותאם לנשיאה נוחה על עגלה מתקפלת בעלת גלגלים. הגריל ניתן לנשיאה ברכב, בזכות היכולת שלו להתקפל בצורה קומפקטית ונוחה לשימוש מחוץ לבית (הגריל ניתן לניתוק מהעגלה). גריל הגז הנייד הוא עוצמתי ואיכותי, המשמר טמפרטורות גבוהות באמצעות מערכת צלייה מתקדמת, מתאים במיוחד לצלייה בתנאי שטח , גם בעת צלייה עם רוחות חזקות.

מפרט טכני:

עוצמת חום 14,000 BTU

שני מבערים מנירוסטה איכותית

משטח צלייה בגודל 37 X 54 ס"מ.

מערכת הצתה אלקטרונית - לכל מבער מצת נפרד לוויסות טמפרטורות הצלייה.

שתי רשתות נשלפות עשויות יציקת ברזל איכותית בעיצוב ייחודי.

הגריל מגיע עם עגלה – בעלת גלגלים בקוטר 20 ס"מ, נוחה להובלה בכל תנאי השטח.

רגלי העגלה ניתנות לקיפול.

מכסה הגריל ניתן לפתיחה וסגירה פשוטה וכן ניתן לנעילה.

מחיר ליום העצמאות: 2,000 שקל (כולל עגלה) במקום 2,500 שקל + אחריות ל-10 שנים.

בתוקף עד ה 31.5.2016 ו/או עד גמר המלאי.

הגריל הצבעוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציה חדשה של גרילים מבית המותג ג'ימי אוליבר מיובאת בלעדית ע"י רשת "גנים ושושנים". הגרילים מופיעים ב-4 צבעים שחור, אדום צ'ילי, ירוק מנטה וצהוב לימון.

דבר המפרסם: הגרילים של ג'יימי אוליבר בנויים מרשתות יציקת ברזל, חזית מאל חלד, כולל תרמומטר על המכסה ומשטחי חימום מעל הגריל. מגוון של גרילים מקצועיים וביתיים מגיעים במידות וגדלים שונים עם 2 ועד 6 מבערים, כולל מבער צד בחלק מהדגמים. לכל אחד מהגרילים יש גלגלים וארון שירות בו אפשר לאחסן בלון גז נייד.

טווח מחירים - 2490-6290 שקל.

גריל גז California chef 4B

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גריל גז California chef 4B/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם ופירוט טכני: גריל גז California chef 4B של חברת CAMPTOWN כולל 4 מבערים יצוקים בהצתה אלקטרונית לכל מבער 13,000 BTUוכירת גז צדדית עם מבער בעוצמה של 11,000 BTU. הגריל יושב על עגלת ארונית מתכת בשילוב דלתות בחזית ו-2 גלגלים מגיע עם מכסה דיפון כפול לשמירה אבסולוטית על החום ומד טמפ' מובנה. שטח הצלייה של הגריל הוא 42X63 ס"מ והוא מתבצע על פני רשת צלייה מברזל יצוק. בגריל אף ניתן להפשיר בשר קפוא על גבי רשת הפשרה ייעודית עליונה בגודל 12x60 ס"מ.


מחיר – 1,584 שקל.

ניתן להשיג במחסני חשמל ולפרוס עד ל-36 תשלומים.

הגרילים של BBQ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרילים של BBQ/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם ומפרט טכני: סדרת גרילי הגז של המותג BBQ כוללת גריל גז בעל 3 מבערים מרכזיים ומבער צד נוסף בעוצמת חום כוללת של 47,000 BTU. לגריל רשתות ברזל יצוק מצופות פורצלן מעל למבערים הראשיים ומתכת מצופת פורצלן מעל למבער הצד. ציפוי הפורצלן מסייע עם ליבת המתכות מסייעת בהולכת החום ויעילות הניקוי. לגריל מערכת הצתה הפועלת על ידי דחיפה וסיבוב למען בטיחות ונוחות בעת הדלקת האש. מידות: רוחב 139 ס"מ | עומק 59 ס"מ | גובה 111.5 ס"מ. שטח הצלייה המרכזי: 62*39 ס"מ. שטח הצלייה הצדדי: 61*12 ס"מ.

מחיר:1,399.90 שקל במבצע עד מחר - יום רביעי (כולל).

להשיג ברשת ACE

גריל Broil King

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גריל Broil King/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם : אמישראגז משקוות השנה את ה"רולס רויס" של הגרילים- גריל Broil King דגם סיגנט 340 הכולל גוף יציקת פלדה, מבער חדשני בטכנולוגיית DUAL TUBE הבנוי מ 3 מבערים, כירת צד לטיגון ובישול, עוצמה: 50,000 BTU, שטח צלייה רחב בגדול 2,600 סמ"ר, מקרן חום שחוסך את הצורך באבנים, מפריד חום- למיקוד החום באזור הרצוי, 2 מדפי צד מנירוסטה מתקפלים, רשתות צלייה יצוקות ומצופות עגלת נשיאה ממתכת + 4 גלגלים לניידות מהירה ונוח, ארון + 2 דלתות לאכסון, הצתה אלקטרונית ומד חום איכותי.

מחיר: 3,690 שקל.

גריל גז מסדרת Q של WEBER

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גריל גז מסדרת Q של WEBER/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגריל מתאפיין בזוג רשתות צלייה מברזל יצוק אפוי בחומר מיוחד לשמירה על איכות המוצר לאורך שנים. מערכת ניקוז שומנים יעלה ונוחה במיוחד - כל השומנים מטפטפים אל תוך תבנית חד פעמית המקלה על הניקוי והתחזוקה של המוצר. הצתה אלקטרונית ע"י סוללה, מד-חם אינטגרלי ומכסה מוגבה. משטח צלייה גדול- 33*45 ס"מ גוף הגריל עשוי מיציקת אלומיניום. משטחי עבודה מתקפלים. מבערי נירוסטה איכותיים במיוחד. חסכוני מאוד בגז. רק 8,500 BTU -כ-179 גרם לשעה. אחריות מורחבת של 5 שנים.

מחיר: החל מ-1,249 שקל.

ניתן להשיג בסניפי די.אנד.אס: בחיפה, בהרצליה, בפתח תקווה, בראשון-לציון ובירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully