וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט בסין פסק: פייס בוק אינו מותג נפרד מפייסבוק

17.5.2016 / 16:30

חברה המייצרת חטיפי תפוח אדמה וירקות בקופסאות שימורים רשמה מותג בשם face book והרשת החברתית פייסבוק הגישה תביעה על הפרת זכויות יוצרים. "למה נתנו לנו לרשום את השם מלכתחילה?"

מערכת וואלה!

בית משפט בבייג'ינג פסק לטובת פייסבוק ונגד חברה סינית שרשמה את "Face book" בתור סימן מסחרי נפרד, כך דווח באתר ה-BBC. על פי בית המשפט, החברה "הפרה את העקרונות המוסריים מתוך כוונה ברורה לשכפל ולהעתיק מסימן מסחרי ידוע אחר". החוק בסין דורש מחברות זרות להוכיח שהמותגים שלהם מוכרים היטב בסין לפני תביעה על הפרת זכויות של סימן מסחרי.

חברת Zhongshan Pearl River Drinks Factory רשמה את השם בשנת 2014. החברה מייצרת חטיפי תפוח אדמה וירקות בקופסאות שימורים. "אם זה לא היה חוקי עבורנו להירשם, מדוע הרשו לנו לעשות זאת מלכתחילה?", שאלה אחד ממנהלי המפעל, ליו הונגון. "אם פייסבוק היא כזה מותג משפיע באופן גלובלי, מדוע צרכנים סיניים לא יכולים להיכנס לאתר שלה?"

הגישה לפייסבוק חסומה בסין אך לאחרונה היא מנסה למצוא את דרכה אל השוק הסיני. הפסיקה הנוכחית של בית המשפט של בייג'ינג הובילה את התקשורת המקומית לתהות האם העמדה המחמירה של ממשלת סין נגד פייסבוק עשויה להתרכך.

רק בשבוע שעברה, פסק בית המשפט של בייג'ינג על כך שיצרנית האביזרים,Xintong Tiandi Technology, זכאית להשתמש בסימן המסחרי "IPHONE" למרות הפופולאריות הרבה של מכשירי ה-iPhone של אפל. אפל מסרה כי בכוונתה לערער על החלטה בבית המשפט העליון של סין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully