וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם ומגניב: אביזרי הספורט שיעשו לכם חשק להזיע

24.5.2016 / 15:22

מד הצעדים, המזרן, האוזניות, השלוקר, הבגדים וחבל הקפיצה שיגרמו לכם לזנוח את הארטיק ולשרוף את הקלוריות

בשקט בשקט מתגנבות המעלות ועולות. אי אפשר להתחמק ממנו: הקיץ חזר במלוא עוצמתו, והוא מכריח אותנו לחשוף שוב את גופנו ולהתמודד עם הריפוד הפחמימתי שהתעטפנו בו במהלך חודשי החורף. אם גם אתם הרווחתם קילו או שניים מנובמבר ועד מרץ, זה הזמן לקום מהספה ולהשיל אותם. אבל איך בדיוק עושים את זה? אין כמו ציוד ספורט חדש ומגניב כדי לעודד אותנו לחזור לכושר. אספנו בשבילכם את אביזרי הספורט שיעשו לכם חשק להזיע שוב.

עזריאלי - ספורט.
לא מורידים אותו מהידיים. Polar Loop 2

צמיד הפעילות והכושר Polar Loop 2 עוקב אחר הפעילות היומית שלכם 24 שעות ביממה ומציג את הנתונים שנאספו: את מספר הצעדים שצעדתם, רצתם או דילגתם, את מספר הקלוריות ששרפתם ואת שעות השינה שלכם. הצמיד מעודד פעילות גופנית בעזרת יעדים והתראה על אי?פעילות ומתחבר לאפליקציות MyFitnessPal, Apple's Health ו?Google Fit. אפשר ללכת איתו, לרוץ וגם לשחות. להשיג ברשת מגה ספורט.

עזריאלי - ספורט.
עזריאלי - ספורט

הטישרט הצהובה והעליזה הזו אולי לא תביא אתכם לברזיל אבל תביא את ברזיל אליכם ותשפר את הישגי הכדורגל שלכם בימי שישי בצהריים. עכשיו רק צריך נעלי פקקים. להשיג ברשת ספורט ורטהיימר.

עזריאלי - ספורט.
לא צריך תיק, יש רצועה. מזרן אימונים מבית אדידס

המזרן המעוצב והחביב מבית adidas מגיע עם רצועה לתלייה על הכתף. מידותיו, 183 ס"מ X 61 ס"מ X 1 ס"מ, מושלמות לאימון פילטיס, יוגה או כל תרגול סטודיו אחר. ניתן לאכסן אותו בבית בקלות על וו תלייה ולשאת אותו על הכתף ללא תיק. להשיג ברשת מגה ספורט.

עזריאלי - ספורט.
עזריאלי - ספורט

כדי להשלים את חווית ההתעמלות הקיצית על מזרן, רכשו לעצמכן גוזיית ספורט איכותית וטייץ נושם מבית S-wear. כמו שאר הקולקציה של המותג, הגוזיות והטייצים מגיעים במגוון עיצובים וצבעים ויהפכו את האימון המיוזע ביותר לנעים. ניפגש בכלב מביט לאחור.

עזריאלי - ספורט.
לא תישארו צמאים. שלוקר מבית דיאדורה

אם אתם מכורים לפעילות שטח - רכיבה על אופניים, טיולים וריצות ארוכות - התיק הזה בשבילכם. במתקן השתייה (השלוקר) מקום לשלושה ליטרים של מים, הגב ורצועות הכתף מרופדים, ויש גם רתמת חזה להתאמה מדויקת. בתא המרכזי יש רוכסן ובכיס הקדמי כבל באנג'י מתכוונן לאחיזה נוספת. ניתן לאכסן בתיק גם את רוב סוגי הקסדות, כיסי הרשת הצדדיים מיועדים לאביזרים נלווים והבד מחזיר אור. להשיג ברשת מגה ספורט.

עזריאלי - ספורט.
מפסיקים לשחות בשקט

אין ספק שאחת ההנאות הגדולות שבשחייה היא השקט הגדול שמלווה אותה, שהופך אותה לספורט מדיטטיבי למדי – רק אתם וקול פכפוך המים המונוטוני. אחרי בערך שלוש בריכות המחשבות משתתקות ואתם מתמסרים לעוד בריכה ועוד בריכה. אבל לא כולם אוהבים את השקט הקיצוני הזה, ובשבילם בדיוק נועד נגן ה?MP3 מבית יהמס העמיד במים. יש בו ארבעה ג'יגה זיכרון ואתם יכולים להעמיס עליו את המוזיקה שתלווה אתכם ב?40 הבריכות שלכם. טוב, נו, גם 30 זה בסדר. להשיג ברשת ספורט ורטהיימר.

זו ילדותי השנייה

עזריאלי - ספורט.
אני מזמינה אותך ליום הולדתי. דלגית עם מונה

מי אמר שחייבים לרוץ, ללכת או לשחות? אפשר גם לדלג. כן, אפשר להשתמש בדלגית גם אחרי גיל עשר, כך מתברר, וזה גם די מגניב: הדלגית הכחולה והחביבה מבית energym sport תספור את הדילוגים שלכם. וכן, אפשר להזמין חברים לדילוג. להשיג ברשת ספורט ורטהיימר.

עזריאלי - ספורט.
חגיגי ומגניב. Penny Holiday

תודו שלא זאת הייתה התכנית הראשונה שלכם לקיץ, אבל אי אפשר להישאר אדישים לחגיגיות של הסקייטבורד Penny Holiday מבית בילבונג. אין מה לומר, הוא עושה חשק אדיר לצאת לגלישה, ובעצם זה ספורט די מושלם לקיץ, רק צריך קצת להתאמן. להשיג ברשת בילבונג.

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי
  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully