וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: רוני גמזו חווה את הצד השני

רונית מטיאס

25.5.2016 / 10:30

מי רקד בביתם של מטי ומכבי קרסו, מי זכה להכיר את דריו וורטהיין , רוני גמזו חוגג אבהות

אב השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוני גמזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברכת המדור לפרופ' רוני גמזו, מנכ"ל המרכז הרפואי תל-אביב, וזוגתו קארן ברונר, על הולדת הבת. גמזו, מומחה בתחום הגינקולוגיה שהשתתף באלפי לידות, התרגש מלידת בתו שנולדה במשקל 3.2 ק"ג בבית החולים איכילוב.

גמזו: "בת זוגי קארן ואני הבאנו לעולם את בתנו, לראשונה בחיי, יחד עם כל אותה מערכת מלאת מקצועיות, רגישות ואהבה שקיימת בליס. הרגשתי את כל מה שהורים טריים מרגישים באותם רגעים מרגשים מאוד שמשנים לאדם בבת אחת את החיים. אחרי כל כך הרבה שנים במקצוע, הבנתי עוד יותר טוב למה ביה"ח ליס ליולדות ונשים, צריך להמשיך להיות מרכז של יחס אנושי ומקצועי. ידעתי איך להיות מיילד ומנהל בי"ח ואתמול למדתי לעמוד מהצד, ככל אחד, נתתי לצוות לעבוד והייתי בתפקיד בן זוג התומך שצופה בפלא הזה מהצד ולראשונה בחיי, להיות פשוט האבא".

מכבי בג'ינס

מטי ומכבי קרסו. רונית מטיאס,
מטי ומכבי קרסו/רונית מטיאס

מטי ומכבי קרסו, ארחו בביתם את אירוע סיום קונגרס מכבי תנועה עולמית והמכביה. את המסיבה בקונספט ארץ-ישראל היפה בג'ינס הפיק משה ברון, המוזמנים נהנו מדוכני אוכל מעוצבים של קייטרינג מעשיה, והופעות של הטיש הגדול וצמד רעים שהקפיצו את כולם.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
משה ברון, חנה אטינגר, אביטל שטריקס, אייל  טיברגר, מטי קרסו, מירי וורצל. רונית מטיאס,
משה ברון, חנה אטינגר, אביטל שטריקס, אייל טיברגר, מטי קרסו, מירי וורצל/רונית מטיאס

בחוגגים: אילנה ויאיר המבורגר, יו"ר מכבי תנועה עולמית; ליאו דן בנסקי, נשיא התנועה מפינלנד; אמיר פלד, יו"ר המכביה; יגאל כרמי, יו"ר הועד האולימפי; יורם איל, יו"ר מכבי ישראל; דניאל ושרון חן, יזמית ומייסדת AYKE HOUSE מתחמים המשלבים קהילה, טכנולוגיה, עיצוב ועוד; אביטל וגיורא שטריקס; עו"ד מירי וורצל.

שרון ודניאל חן. רונית מטיאס,
שרון ודניאל חן/רונית מטיאס

גברים בגלריה

אלי אליעזרא, דריו וורטהיין, דוד אפרתי. איציק בירן,
אלי אליעזרא, דריו וורטהיין, דוד אפרתי/איציק בירן

הפילנתרופ ואיש העסקים דריו וורטהיין, חגג בגלריה מאירוהוף, את מינויו ליו"ר אורט העולמי. וורטהיין, בן למשפחה יהודית עשירה מארגנטינה, קבוצת וורטהיין שבניהולו, עוסקת בטלקום, ביטוח פנסיוני, בנקאות ותשתיות.

עודד גרא, אילן גרינבוים, דריו וורטהיין. איציק בירן,
עודד גרא, אילן גרינבוים, דריו וורטהיין/איציק בירן

בחוגגים: שמואל סיסו, מנכ"ל אורט לונדון; אבי גונן, מנכ"ל אורט ישראל; אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום; יוחנן דנינו; אלי אליעזרא; ליאון רקנאטי; שלמה גרופמן; ח"כ לשעבר מאיר שטרית; עמוס מלכא; עידו דיסנצ'יק; עו"ד דוד אפרתי; מיקי צלרמאייר; יהודה רווה, חיים מילר.

שלמה גרופמן, מאיר שיטרית, יוחנן דנינו. איציק בירן,
שלמה גרופמן, מאיר שיטרית, יוחנן דנינו/איציק בירן

פיצה שף

אורי נבון ואסף גרניט. רונית מטיאס,
אורי נבון ואסף גרניט/רונית מטיאס

השפים אסף גרניט ושותפו העסקי אורי נבון השיקו אמש קו פיצות חדש שיצרו לרשת דומינוס' פיצה. השניים דברו על הדי אן איי שחוזר אצלם - שרות, אוכל וחוויה לאורך העשייה המשותפת, ממסעדת מחנה יהודה שהחלה כפנטזיה תמימה, דרך מונה, יהודלה, פלומר בסוהו לונדון ומסעדה נוספת שתפתח בקובן גרדן.

גיא פינס ורותי רודנר. רונית מטיאס,
גיא פינס ורותי רודנר/רונית מטיאס

גרניט שמר על חוש הומור וביקש שלא יפריעו לו "תתרכזו אני זורק דברים כפי שראיתם במשחקי השף". גרניט סיפר איך הכל התחיל, כשקיבל שיחה ממספר שלא זיהה "קוראים לי יוסי אני מנכ"ל פיצה דומינוס', באתי למשרד ויוסי סיפר לי על קבוצות מיקוד בה אנשים נשאלו את הפיצה של מי ירצו לאכול. "יצאנו לדרך מעניינת מרתקת ומלאת קלוריות, טסנו למילאנו, אכלנו ב-11 פיצריות והוספנו 22,000 קלוריות, בידיעה מה רוצים לראות ולטעום.

נחום פיינברג. רונית מטיאס,
נחום פיינברג/רונית מטיאס

אלבז אמר כי זהו פרויקט שעובדים עליו שנה וחצי במהלכו אורי אסף והם הפכו למשפחה, "זהו מהלך משמעותי, שמים רגל גדולה במקום הגבוה". באירוע שהפיק רונן רייבנבך צוות השפים הכין פיצות, תופף על הסירים, ומאור כהן ושאפיטה היו על החלק האמנותי.

ערן יסעור, יוסי אלבז,  עידו  פרידמן. רונית מטיאס,
ערן יסעור, יוסי אלבז, עידו פרידמן/רונית מטיאס

רעיון מתוק

יוסי לבוטון, מיכל גולדמן, ענת גבריאל, בן מוסקלט. רונית מטיאס,
יוסי לבוטון, מיכל גולדמן, ענת גבריאל, בן ​מוסקלט/רונית מטיאס

ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, השיקה במלון רויאל ביץ' תל-אביב, את סימון דגני הבוקר באייקון כפיות סוכר בחזית האריזה והתחייבה להפחית סוכר מדגני הבוקר של תלמה כך שיכילו בין 0-0-1 וחצי כפיות סוכר למנה עד סוף 2017. ניר אלעזר, הדובר והיועץ המשפטי; מיכל גולדמן, סמנכ"לית השיווק; יונתן אלבום, מנהל שיווק תלמה; יוסי לובטון, מנכ"ל פרסום באומן בר ריבנאי; ובן מוסקל סמנכ"ל הלקוחות פרגנו.

הבנקאים

לובומיר אולץ ועודד סלומי. רמי זרנגר,
לובומיר אולץ ועודד סלומי/רמי זרנגר

עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל, הנחה סמינר בהשתתפות משלחת בנקאים שהגיעה לישראל כדי להכיר את תעשיית החדשנות. נציגי בנק רייפנפן האוסטרי, הבנק הגרוזיני פריובנק בלרוס, בנק סקופוס הברזילאי, שהכירו מקרוב שתי חברות סטארט אפ ישראליות מתחומי הפינטק: Splitit העוסקת בעסקאות תשלומים חודשיות בחו"ל ו- Epiphyteהעוסקת בעסקאות תשלומים בטכנולוגיית בלוקצ'יין, שסיימו הוכחת היתכנות עם Visa אירופה ומחפשות ביחד שותף בנקאי לפרויקט בעולמות התוכן שלהן.

חדשנות

אסף גרניט,  איציק צאיג, אבי סינגולדה, חגית אדלר. דרור סיתהכל,
אסף גרניט, איציק צאיג, אבי סינגולדה, חגית אדלר/דרור סיתהכל

איציק צאיג, מנכ"ל אסם נסטלה, חנך ב"זאפה הרצליה", את פעילות המרכז הקולינרי החדש של אסם נסטלה. בתכנית ארוחה, הרצאה של השף אסף גרניט בנושא מסעדנות והפילוסופיה שלו להצלחה בענף, ומופע של אבי סינגולדה מתוך "סינגולדה וחברים".

צאיג אמר כי הצרכנים היום מלאים בניגודים ברצונות שלהם, הם רוצים גם אוכל גורמה וגם זול, גם אוכל מהיר וגם בישול איטי, "עידן שכולם רוצים אותו דבר נגמר, אפילו בקיבוץ, התפקיד שלנו הוא לזהות את המגמות החדשות והביקושים". חגית אדלר, מנכ"לית אסם נסטלה פרופשיונל, אמרה שהצרכן היום רוצה להרגיש בשליטה.

מחלקה ראשונה

בת שבע בובליל, הדר טיג, לאה ז'בנר, איצ'ו ראוולף גז. רונית מטיאס,
בת שבע בובליל, הדר טיג, לאה ז'בנר, איצ'ו ראוולף גז/רונית מטיאס

איש העסקים איצ'ו ראוולף-גז, בעל חברת SILONUM-המחלקה הראשונה של משרד הנסיעות, הממחה בארגון ושיווק טיולי יוקרה בגרמניה ובמדינות שכנות, קפץ לביקור מולדת, במהלכו נפגש עם מובילי דעה ואנשי עסקים. אחד המפגשים נערך בביתה של הדר טייג בשיכון דן. המוזמנות נהנו מקוקטייל ומתאבנים וצפו בשלל הפינוקים וההטבות המוצעים לנוסעים.

אורית בנבנשתי ואורית מור סיניבר. רונית מטיאס,
אורית בנבנשתי ואורית מור סיניבר/רונית מטיאס
הניה נור, רחלי עטייה, הדסה פתאל. רונית מטיאס,
הניה נור, רחלי עטייה, הדסה פתאל/רונית מטיאס

חגיגה סקוטית

בר שירה רמי לוי ועידן עוז. אלעד גוטמן,
בר שירה רמי לוי ועידן עוז/אלעד גוטמן

במסעדת לה אוטרה, הושקו רום דיפלומטיקו ורום אל דוראדו-מותגי רום מהיוקרתיים בעולם. רמי לוי, מנכ"ל ישרקו מקבוצת טיב טעם, אמר כי הצרכן הישראלי מהעריך משקאות פרמיום, והודיע שהמשלוח הראשון שהגיע לישראל אזל. טופז הורוביץ, מנהל חטיבת היין והאלכוהול של החברה הסקוטית, סיפר כי האל דוראדו, הינו מותג של יצרנית הרום הגדולה דמררה שבקריביים, ודיפלומטיקו מוונצואלה מיוצר על-פי מסורת בת 120 שנה, מותגים המככבים במקומות הראשונים ברשימת מותגי היוקרה המובילים בעולם.

יהלומים לנצח

שי שניצר ויורם דבש. קובי פוקס,
שי שניצר ויורם דבש/קובי פוקס

בכירי בורסות יהלומים מהארץ ומהעולם, חגגו את פתיחת שבוע הגלם בבורסת היהלומים ברמת-גן. שי שניצר, יו"ר ועדת הגלם בבורסה, אמר כי הגעת חברות זרות רבות מהווה עדות למעמדו של מרכז היהלומים הישראלי במפה הגלובלית. יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים אמר שהוא שמח לראות אולם ייצור מלא ותוסס בתקופה בה בורסת היהלומים עוברת טלטלות.

כוכב הערב היה הדיאביק פוקספייר - יהלום גלם במשקל 187.7 קרט, הגדול ביותר שנחשף אי פעם באמריקה הצפונית, ונמצא לאחרונה במכרה דיאביק, בבעלות ריו טינטו בקנדה. היהלום יועמד למכירה פומבית בחודש הבא.

זוג במשקפיים

אורית בן אדרת, ליאור סוזין, שאול בן אדרת, מירב סוזין. רונית מטיאס,
אורית בן אדרת, ליאור סוזין, שאול בן אדרת, מירב סוזין/רונית מטיאס

מירב וליאור סוזין, השיקו ברמת החייל את חנות האופטיקה Suzin אופטימטריה ליאור, M. Sc באופטומטריה קלינית ומירב בוגרת שוק ההון, ניהול, שיווק ופיתוח עסקי, מרצה ובעלת מיזם להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד פתחו את קליניקה ראשונה בצפון תל-אביב לפני 6 שנים, ליאור על הפן המקצועי-רפואי ומירב על הניהול, קשרי לקוחות, בחירת הקולקציות וסטיילינג אישי.

ים נקי

מזי מגנאג'י מוסקוביץ, אושרי כהן, אורלי בביצקי. אור גפן,
מזי מגנאג'י מוסקוביץ, אושרי כהן, אורלי בביצקי/אור גפן

מזי מגנאג'י מוסקוביץ, מנהלת אגף ההסברה רשות הטבע והגנים, ואורלי בביצקי מנהלת המחלקה החופית אקואושן השיקו מיזם לשמירה על ניקיון החופים עם הפרזנטור אושרי כהן. הקמפיין הדיגיטלי קורא לציבור הישראלי לשמור על ים נקי ולהקדיש 2 דקות לניקוי החוף ואיסוף האשפה. היוזמה שהחלה בבריטניה, הפכה לוויראלית בעולם. המבקרים מוזמנים לצלם עצמם אוספים פסולת ולהעלות תמונה לאינסטגרם הבינלאומי minutebeachclean# ולהצטרף למאגר התומכים הבינלאומי. התיוגים יצטרפו לעמוד האינטרנט הבינלאומי ועמוד פייסבוק ישראלי שיוקם במקביל.

בקטנה

= שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק "מרכנתיל" חתם על חידוש ההסכם עם עמותת "מחשב לכל ילד" למתן תרומה לרכישת מחשבים לילדים ובני נוער שידם אינה משגת.

= רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, הפגין רוח ספורטיבית והצטרף למרוץ 'הר ועמק' מהגליל העליון ועד עמק יזרעאל, ביחד עם אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק וחלק מעובדי חטיבת השיווק. גוראון השתתף ב"מסלול הירח" שפותח את המרוץ ורץ כ- 25 ק"מ.

= בכפר המכביה נערך טקס חנוכת פסל עץ השלום של האמנית חדוה סר, הפסל נמצא במספר מקומות בעולם. הטקס נערך בסימן פתיחת הקונגרס השנתי של תנועת מכבי העולמית המתקיים אחת לשנה בישראל (הפלנום), ומקבץ את ראשי מכבי העולמית. הגיעו נציגים מ-40 מדינות בעולם, לשבוע של דיונים ובמרכזם ההכנות למכביה ה-20 שתערך ביולי ותהיה האירוע היהודי ספורטיבי הגדול ביותר שנערך אי פעם בישראל בהשתתפות 10,000 ספורטאים מ-90 מדינות.

=באסיפה הכללית של ארגון הקבלנים מחוז דן בבית רוזן ברמת-גן, נפרדו ממשה נחום היו"ר היוצא בנפרדים: רוני בריק, נשיא התאחדות בוני הארץ; דוד נחמני, יו"ר ארגון הקבלנים מחוז דן הנכנס; יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות פועלי בנין והעץ.

=שגריר קוריאה בישראל לי גון-טאה, העניק לעו"ד עמיחי עורקבי, קונסול כבוד של קוריאה בישראל, אות הוקרה ממלכתי בשם ממשלת קוריאה, כהערכה על מסירותו ותרומתו. עורקבי בעלים ומנהל קרן MAC קרן הון סיכון ישראלית-קוריאנית המשקיעה בטכנולוגיות רפואיות בקוריאה ובישראל ביצעה שורת השקעות בחברות ישראליות וקוריאניות.

+ רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, העניקה את "אות הבוגר" לבוגרים בולטים של האוניברסיטה, על תרומה יוצאת דופן לתרבות, לחברה, לכלכלה, להשכלה, לבריאות או לתעשייה בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully