וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משתמשת בזה בכל מו"מ": התואר שהתחיל את סיפור ההצלחה של מיכל אנסקי

וואלה! NEWS בשיתוף ארגון הבוגרים של אוניברסיטת תל אביב

29.5.2016 / 8:20

מסתבר שהיא מתמחה לא רק בתבשילים ובקינוחים, אלא גם בשירה עברית. אוניברסיטת תל אביב חוגגת לבוגריה 60 שנה, ומיכל אנסקי שמחה לחזור אחורה בזמן ולהסביר איך היסטוריה וספרות עזרו לה להפוך למלכת הקולינריה של ישראל

צילום מסך

"למדתי באוניברסיטה ארבע שנים, את התואר הראשון שלי בהיסטוריה כללית. התמחיתי בשירה עברית ופולקלור". מסתבר שמיכל אנסקי לא מתמחה רק בתבשילים וקינוחים. אמנם היא גדלה במטבח של אמה שרי אנסקי, אבל לפני לימודי הקולינריה היא החליטה ללמוד היסטוריה וספרות. בוגרי אוניברסיטת תל אביב חוגגים 60 שנה, הזדמנות טובה להחזיר את אנסקי אחורה בזמן לימים בהם שקדה על לימודיה.

"כשהייתי יושבת ללמוד הייתי מרגישה את הנוירונים במוח מתפוצצים. בתיכון הייתי איומה, הייתי שנתיים סטודנטית שלא מן המניין. איכשהו הגעתי לאוניברסיטה והתחלתי לקבל מאיות כי המרצים אפשרו לי לגשת לדברים בצורה אחרת, מקורית יותר. תמיד חשבתי מחוץ לקופסה והם עודדו, הרבה מההצלחה אני חייבת לשנים האלה", היא נזכרת.

"אומרים שתואר הומני לא נותן לך מקצוע - בולשיט! איזה כלי מדהים יש לי שלמדתי היסטוריה וספרות. אני משתמשת בזה בכל משא ומתן, בכל עשייה שאני עושה, בכל עסק חדש שאני פותחת, בכל אינטראקציה עם בן אדם. אל תפחדו ללכת אחרי הדברים שמסקרנים אתכם, גם אם לא יהיה לך תואר בעריכת דין או רופאים. הערך והמשקל הסגולי של מה שצברתם בלימודים ההומניים הוא לא יסולא בפז".

גם אתם בוגרי אוניברסיטת תל אביב? הבטיחו את מקומכם באירוע החגיגי שייערך ב-6 ביוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully