וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיבוק מהפקולטה שדחף את הפרופסור לרפואה להגשים את חלום ילדותו

וואלה! NEWS בשיתוף ארגון הבוגרים של אוניברסיטת תל אביב

30.5.2016 / 16:00

"הדיקן תמיד היה עם דלת פתוחה, זה שבה את לבי". ב-1966 נכנס יונתן הלוי בשערי הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, ויצא ממנה אדם אחר. סדרת כתבות לרגל כנס בוגרים לציון 60 שנה לאוניברסיטת תל אביב

צילום מסך

"התחלנו באוקטובר 1966. הזיכרון הכי חזק זה חדשנותה של הפקולטה, אני זוכר את האווירה של הרצון לייסד פקולטה חדשנית. הייתה אווירה חמה, המזכירות הייתה עם דלת פתוחה, הדיקן היה עם דלת פתוחה, זה שבה את לבי". פרופסור יונתן הלוי, בוגר המחזור הראשון של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, הוא כיום רופא בכיר ומנהל מאז שנת 1988 את בית החולים שערי צדק שבירושלים. חלום ילדותו היה להיות רופא, ולאחר שהגשימו הוא מטפל במשך שנים באלפי חולים. רבים מבוגרי אוניברסיטת תל אביב מובילים את החברה הישראלית קדימה, ולכבוד חגיגות ה-60 לאוניברסיטה, חוזר פרופסור הלוי לימיו כסטודנט ונותן טיפ לבוגרי הפקולטה החדשים.

אם היית יכול לחזור בזמן, מה היית אומר לסטודנט שהיית אז? "להשקיע בלימודי הרפואה כמה שיותר. גם בלימודים הפרה-קליניים, גם בלימודים הקליניים, הייתי אולי משקיע יותר ביחסים קרובים עם מורים, להתעמק, לעקוב אחרי הגישה שלהם. לקחתי הרבה מסרים לחיים, אפשר היה עוד". ומה הטיפ שלו לבוגר הפקולטה שמתחיל עכשיו את צעדיו הראשונים במקצוע? "להתמסר לחולים שלו. להמשיך ללמוד. לראות בבית הספר לרפואה, מעולה ככל שיהיה, רק את נקודת ההתחלה".

גם אתם בוגרי אוניברסיטת תל אביב? הבטיחו את מקומכם באירוע החגיגי שיתקיים ב-6 ביוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully