וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר ישראל באו"ם דני דנון יוביל כנס נגד ה-BDS

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף הקונגרס היהודי העולמי

30.5.2016 / 10:10

הכנס ייערך בעצרת הכללית של האו"ם תחת הכותרת "בניית גשרים ומאבק בחרמות" בכנס יופיע גם הזמר מתיסיהו שהפך לסמל למאבק ב-BDS

דני דנון. UN photo,
"ה-BDS היא האנטישמיות המודרנית". דני דנון/UN photo

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, מוביל כנס בינלאומי ענק באו"ם למאבק ב-BDS, תחת הכותרת: "בניית גשרים ומאבק בחרמות". הכנס יערך בשיתוף עם הקונגרס היהודי העולמי, מכבים, הליגה למניעת השמצה, קרן היסוד, המרכז לחוק וצדק, ישראל בונדס, StandWithUs, הילל, ארגון CAMERA, בני ברית, ZOA וארגונים נוספים. בכנס ישתתפו מעל ל-1,500 סטודנטים, ונציגים של עשרות ארגונים הנאבקים ב-BDS, ארגונים יהודיים, משפטנים, ומשפיעי דעת קהל.

לקריאה נוספת:
באיזה מקצוע תרוויחו הכי הרבה? לא בטוח שבזה שחשבתם
הזיוף מת מצחוק: גם בשביל לזייף מוצר צריך כישרון
המוח ישראלי עושה אקזיט: 5 המצאות ישראליות חייבים להכיר

הזמר מתיסיהו יקיים הופעה מיוחדת בעצרת הכללית של האו"ם בפתיחת המושב המרכזי של הכנס. כזכור, מתיסיהו עמד במרכז סערה ציבורית לאחר שפעיליBDS אשר קראו לחרם תרבותי על ישראל, הודיעו כי אין בכוונתם לאפשר לו להופיע בפסטיבל בספרד אם לא יביע התנגדות למדיניות ישראל. מתיסיהו לא הסכים לשתף פעולה עם הבקשה והוחלט להדירו מהאירוע. לאחר שהסיפור נחשף בכלי תקשורת ובעקבות לחץ של ארגונים פרו-ישראלים, החליטו מארגני הפסטיבל לחזור בהם- ומתיסיהו הופיע בפסטיבל.

"ה-BDS היא האנטישמיות המודרנית", אמר דנון לקראת הכנס והוסיף: "כינוס למאבק ב-BDS בעצרת הכללית של האו"ם, ייצר חזית בינלאומית למאבק בתנועות החרם ויעביר מסר לכל שונאינו - מדינת ישראל לא תיכנע ותמשיך לפעול בכל מקום בכדי לחשוף את מסיכת השקרים של תנועת ה-BDS".

בין השמות המוכרים בתחום המאבק ב-BDS שכבר אישרו את השתתפותם במושב המרכזי שיתקיים בעצרת הכללית של האו"ם: המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט אליקים רובינשטיין; נשיא הקונגרס היהודי העולמי, רונאלד לאודר, מנכ"ל סודה סטרים, דניאל בירנבאום ובכירים נוספים.

לאחר מושב הפתיחה המרכזי יתקיימו שלושה מושבים מקבילים בנושאי משפט וחקיקה, אוניברסיטאות וקמפוסים, ומושב בתחום החרם הציבורי. על פי השגריר דנון, "פעילות ה-BDS הפכה להיות חובקת עולם וכזאת שכוללת את המוסדות הבינלאומיים כאחד מכלי הפעולה שלה". לדבריו, "מטרת הכנס הינה לייצר כלי אופרטיבי למאבק ב-BDS על ידי הכשרת סטודנטים כ"שגרירים" למאבק בחרם, אשר לאחר הכנס יחזרו אל הקמפוסים מצוידים בחומרי הסברה ובטיעוני נגד שיסייעו לחשוף את שקרי תנועת החרם", אמר.

במסגרת הכנס יקבלו המשתתפים "ערכת שגרירי מאבק ב-BDS" אשר תכלול כלים פרקטיים ואנשי קשר רלוונטיים אשר יוכלו לסייע להם במאבק למען ישראל ונגד תנועת החרם.

  • עוד באותו נושא:
  • BDS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully