וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירים יורדים: וואלה!שופס החל לשווק את מוצרי חברת לגו ופליימוביל

14.6.2016 / 15:08

מוצרי חברת לגו נמכרים בישראל באמצעות רשתות הצעצועים כגון טויס אר אס, ביג טויס, כפר השעשועים ומחירם בישראל גבוה באופן משמעותי מזה המוצע בחנויות המותג בחו"ל. מנכ"ל וואלה!שופס אלי לביא: המחיר יירד בכמעט שליש

לגו צ'ימה משחק הרכבה מאתר אמזון.
משחק של חברת לגו. הלקוחות הפכו להיות מתוחכמים

בשורה לחובבי מוצרי חברת לגו בישראל: אתר האינטרנט וואלה!שופס החל בשיווק ישיר של אחד ממשחקי הילדים הפופולאריים ביותר בעולם ומכירתו באופן ישיר במחיר הנמוך ב-30% מזה הנמכר בחנויות הרשת או רשתות הצעצועים הגדולות ואפילו מזה המוצע באתרי המסחר האלקטרוני המובילים בעולם, אמזון, eBay ואחרים.

וואלה!שופס תשווק בשלב הראשון כ-300 מוצרים מהמגוון העדכני של לגו, כמו גם ממוצרי חברת "פליימוביל", שימכרו אף הם במחיר נמוך ב-20% ממחירו המקורי בארץ.

מוצרי חברת לגו נמכרים בישראל באמצעות רשתות הצעצועים כגון טויס אר אס, ביג טויס, כפר השעשועים ועוד, ומחירם בישראל הנו גבוה באופן משמעותי מזה המוצע בחנויות המותג בחו"ל, בין השאר, בשל עלויות שילוח גבוהות. עובדה זאת הובילה את חובבי לגו לרכוש באמצעות אתרי סחר בינלאומיים או במהלך ביקורם במדינות כמו גרמניה, ארה"ב ואפילו בריטניה.

לדברי אלי לביא, מנכ"ל וואלה!שופס, הזמנים בהם רכישת צעצועים הייתה נחלתן של רשתות הצעצועים הגדולות, כבר עברו מן העולם לאחר שאותן רשתות לא השכילו להבין שהמחירים החשופים של רוב המוצרים באתרים בחו"ל לא מאפשרים יותר לגבות מחירים גבוהים בעשרות אחוזים.

"הלקוחות הפכו להיות מתוחכמים ועם יד על הדופק וברגע שמזהים מחירים מופקעים מיד מסיטים את הקניה לאתרי סחר בחו"ל. אנו נמכור את הלגו במחירים הזולים בישראל ובחלק גדול גם זולים מאתרי סחר בינלאומיים", הבטיח. "לקוחותינו ייהנו מאספקה מהירה ומ- 200 נקודות בוקסיט לאיסוף עצמי או אפשרות שליח עד הבית.

אתר וואלה!שופס הנו בבעלות וואלה תקשורת

וואלה! NEWS בשיתוף וואלה!שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully