וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האב מתקרב - אלו המבצעים החמים שמוצעים ברשת

רם הדר גולדשמידט

17.6.2016 / 13:55

יום שישי השחור עוד רחוק, יום האם כבר עבר, אבל מסתבר שבארה"ב מציינים את יום האב - שבישראל לא כל כך שמעו עליו. וזו כמובן הזדמנות ליום מכירות מיוחד - אז מה אפשר להשיג?

לפטופ וכרטיס אשראי. ShutterStock
הכינו את הכרטיסים/ShutterStock

מרבית ימי המכירות הגדולים מתחילים בארה"ב או בסין כשחלקם אף מיצרים אירועי מכירות מקומיים, ישראליים, אך לעיתים נדמה כי אנחנו בוחרים ימים מסויימים ובוחרים לשכוח או לא לאמץ ימים אחרים. לדוגמא, אם את יום האם ויום המשפחה אימצנו בחום, יום האב שמגיע עלינו לטובה ביום ראשון הקרוב בעולם, קצת מרגיש חסר או נעלם בישראל.

אז אם שכחתם או התחרטתם והחלטתם לציין את היום, עדיין לא מאוחר, ואם רוצים עדיין ניתן להזמין, כך שגם אם המתנה לא תגיע בזמן, לפחות ניתן להראות תמונה/כוונה והמתנה.. המתנה כבר תגיע אם לא היום אז מחר ובהובלה יחסית זולה.

אם תיכנסו אל אתר Home Depot תוכלו למצוא מבצעי יום האב שונים -החל מתלושי מתנה לשימושו החופשי של אבא, דרך מבצעי קצה כדוגמאת סט קומבו של DeWALT בעלות של כ- 199 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט קומבו של DeWALT/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיקה מהירה באתר אמזון העלתה דף נחיתה ייעודי ובו רשימה ארוכה של מבצעים. כמובן תמצאו מבצעים על Power tools אך גם תוכלו למצוא ליווייס 505 לאבא ב-37 דולר במקום 60 דולר, או אם אביכם נכנס לקטגוריית Big'nTall אז ההנחה קיימת גם שם, ותוכלו למצוא את אותו מכנס ב- 45 דולר במקום כ-70דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ינסים ליום האב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאן, תוכלו למצוא את ה-גאדג'טים שאבא כל כך אוהב מחולקים לקטגוריות של עלויות וסוגים, כך תוכלו לפנק את אבא אוהב המוסיקה בזוג אוזניות חדש של Bluedio בעלות של 110דולר במקום 125דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Bluedio/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם eBay לא שוכחת את אבא ומציעה מגוון רחב של מבצעים ומתנות ייעודיות אך עדיין לא בדף נחיתה ייעודי משלה. כך תוכלו למצוא בחיפוש מהיר של המילים Father's day באתר עצמו מגוון לא כל כך רחב של מתנות שמורכב בעיקר מחולצות "נובלטי" עם משפטי מחץ, שחלקם שנונים אפילו.

באתר של Target (שמבצע משלוחים גם לישראל) תוכלו למצוא לא מעט מבצעי יום האב, כך אבא יוכל ליהנות לא רק מזוג נעליים חדשות דרך חליפות וג'ינסים עם הבטחה לחיסכון של עד 30% (מבנה המחירים לא גזה ברור ומכיוון שלא הגענו לשלב ה-"קופה" לא היה ברור איפה, כמה ומתי מקבלים את ההנחה האמורה שכן כפי שנראה בתמונה, Denizen מבית ליווייס (כן כן, אותו הג'ינס בדיוק תחת מיתוג שונה) יעלה לכם 25 דולר לפני הנחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותג אחר - אותה חברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם באתר של Kohl's תוכלו למצוא דף נחיתה ייעודי ובוא לא מעט הצעות לרכישת מתנות (או שוברים) לאבא - מאלקטרוניקה, דרך בישול ועד תחביבים ולבוש. כך תוכלו לקנות לאבא רחפן עם מצלמת HD מובנית ב-80 דולר בלבד במקום 150 דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואיך הכל מגיע אליכם?

אז כפי שציינו, רבים מהאתרים כיום כבר דואגים להביא את הדברים אל הדלת שלכם, כשחלקם אפילו משקללים עלויות שחרור ומכס. ועדיין, קיימים אתרים כמו Home Depot שנותרו טיפה מאחור ואשר מייצרים לנו, הלקוחות, חיים לא קלים במהלך הרכישה של מבצעים מאוד אטרקטיביים.

פה בנושא השילוח נמצאות חברות שונות ומגוונות המטפלות בנושא השילוח בצורה מלאה. חלקן אפילו תספקנה לכם כתובת אמריקאית מקומית אליה תישלח המתנה וממנה תעשה "עקוב אחריי" אל כתובתכם הישראלית. שווה לבחון את ההצעות העומדות לפניכן, שכן, התחשיב של העלות יכול להיות טיפה מורכב שכן גודל משלוח אינו בהכרח גודל המוצר שרכשתם - החישוב הוא שונה, ובנוסף, חשוב לזכור כי כמו שאר החברות, גם כאן לא כולם זוכרים את יום האב מה שאומר שאלו שכן, נותנים מבצעים.

דוגמא אחת היא חברת DealTas אשר הציגה מחירון חדש הכולל 15%-20% הנחה קבועה על משלוח אקספרס, כמו גם שינויים והוזלות בשירותים נוספים - צמצום נפחים (דיברנו על גודל משלוח...) ללא עלות, איחוד חבילות מוזל ואחסון כבודה עד 14 יום – ללא תשלום נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully