וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל המשביר רמי שביט נחקר באזהרה בחשד למידע פנים

אלה לוי-וינריב

27.6.2016 / 13:16

עוד נחקרו סמנכ"לית הכספים ומנהל פיתוח עסקי. מניית המשביר 365 עברה מעלייה של 4% לצניחה של 5% בבורסה בת"א - אך במחזור נמוך

רמי שביט. איל יצהר, גלובס
רמי שביט/גלובס, איל יצהר

מנכ"ל המשביר לצרכן, רמי שביט; המשנה למנכ"ל וסמנכ"לית הכספים, עדי בלומנפלד-פנחס; ויועץ של המשביר המכהן כמנהל פיתוח עסקי בקבוצה; נחקרו באזהרה ברשות ניירות ערך בחשד לשימוש במידע פנים - כך עולה מדיווח הקבוצה לבורסה.

בעקבות הודעת החברה עברה המניה להיסחר בירידה של 5%, לאחר עלייה של 4% לפני ההודעה. המשביר נסחרת בשווי של 415 מיליון שקל, לאחר שמניית החברה איבדה כ-20% בשנה האחרונה.

החברה מדווחת כי החקירה אינה נוגעת בפעילות המשביר 365 החזקות ו/או החברות-הבנות שלה: המשביר לצרכן בתי כלבו, ניו-פארם דראגסטורס, קשרי תעופה בע"מ, 365 טכנולוגיות בע"מ ומועדון 365 פיננסים. כמו כן, החקירה אינה נוגעת למניות או לאגרות החוב של המשביר 365 ( 228.3 -4.56% ) החזקות.

"לא הוטלה מגבלה כלשהי על נושאי המשרה האמורים בקשר עם המשך הניהול השוטף של המשביר 365 החזקות או החברות-הבנות", נמסר בהודעת החברה.

קבוצת המשביר, שבשליטתו ובניהולו של רמי שביט, פועלת כיום בתחום בתי הכלבו הנושאים את שמה, בדראגסטורים באמצעות רשת ניו-פארם, בתיירות באמצעות קשרי תעופה, וכן היא מפעילה מועדון לקוחות.

הקבוצה רשמה ברבעון הראשון של השנה הכנסות של 505 מיליון שקל, עלייה של 4.9% בהשוואה לרבעון המקביל. עם זאת, הרווחיות הגולמית נשחקה מ-35.3% ל-32.9%. ההפסד התפעולי צומצם ב-39.2% והסתכם ב-5.4 מיליון שקל, על רקע ירידה בהוצאות מכירה ושיווק והוצאות הנהלה וכלליות בהשוואה לרבעון המקביל.

בשורה התחתונה, המשביר רשמה הפסד נקי של 10.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של 14.8 מיליון שקל ברבעון המקביל, שהושפע לטובה מרווח בגין פעילויות שהופסקו (מכירת 50% ממניות מועדון פיננסים).

  • עוד באותו נושא:
  • רמי שביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully