וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק פינטו ייכנס לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים באוגוסט

29.6.2016 / 15:46

המינוי אושר במאי על ידי המפקח על הבנקים. פינטו הודיע על סבב מינויים שייכנס לתוקף עם כניסתו לתפקיד

אריק פינטו.
אריק פינטו

אריק פינטו ייכנס לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים ב-1 באוגוסט 2016, לאחר השלמת תהליך החפיפה עם המנכ"ל היוצא, ציון קינן. כך אישר היום (רביעי) דירקטוריון הבנק. אריק פינטו הומלץ לתפקיד מנכ"ל הבנק בסוף מאי 2016, על-ידי ועדת איתור שהקים הדירקטוריון, בראשות היו"ר, יאיר סרוסי, בעקבות הודעת ציון קינן על רצונו לסיים את תפקידו, והמינוי אושר על ידי המפקחת על הבנקים. לקראת כניסתו לתפקיד המנכ"ל, הודיע פינטו על סבב מינויים בתפקידי ניהול בכיר. המינויים ייכנסו לתוקף עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל.

יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים מסר: "אני מודה למנכ"ל היוצא ציון קינן על שנים רבות של עשייה רצופת הישגים, ועל שבע שנים של שיתוף פעולה שהביא את הבנק לשיאים חדשים. אני מברך את אריק ומאחל לו הצלחה, ומשוכנע שסדרת המינויים שאושרו היום תביא להמשך הובלת המערכת הפיננסית".

אריק פינטו, המנכ"ל הנכנס של בנק הפועלים, מסר: "סבב המינויים הרחב מבסס את השדרה הניהולית של בנק הפועלים ומציב אותה בשורה הראשונה של המשק הישראלי מבחינה מקצועית. אני גאה בכך שהסבב מושתת ברובו על מינויים פנימיים, דבר שמעיד על הניסיון והמיומנות המקצועית הגבוהה שרוכשים עובדי ומנהלי הבנק".

ארז יוסף מונה למשנה למנכ"ל, חבר הנהלה, מנהל תפעול ראשי (COO)

דירקטוריון בנק הפועלים אישר את מינויו של ארז יוסף לתפקיד משנה למנכ"ל, חבר הנהלת הבנק, מנהל תפעול ראשי (COO) – הממונה על חטיבת אסטרטגיה, משאבים ותפעול. מינויו לתפקיד ייכנס לתוקף החל מה-1 ביולי 2016.

ארז יוסף עובד בבנק הפועלים 27 שנים. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל אגף אסטרטגיה ו-PMO ארגוני בחטיבת ה-COO. במסגרת התפקיד הקים בתחילת השנה את יחידת ה-PMO, האמונה על קידום הפרויקטים והמהלכים המרכזיים בבנק.

קודם לכן כיהן ארז בתפקיד מנהל אגף פיננסי ומידע ניהולי בחטיבת הפיננסית, תפקיד שבו היה שותף לגיבוש תכניות העבודה של הבנק, אחראי על בניית תקציב הבנק וניהול מתודולוגיית המדידה (MIS). בין תפקידיו הנוספים בעבר: מנהל מטה אסטרטגיה, שיווק ושירות בחטיבה הקמעונאית, שבו היה אחראי לגיבוש האסטרטגיה הקמעונאית של הבנק ומהלכי השיווק של החטיבה בקרב לקוחות משקי הבית, הבנקאות הפרטית והעסקים הקטנים, וכן תפקידים בכירים בחטיבה הקמעונאית ובבנק משכן.

יוסף, בן 49, נשוי + 3 , בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה (בהצטיינות), ותואר שני במנהל עסקים – שניהם מהאוניברסיטה הפתוחה.

אלי זהב הומלץ על ידי הנהלת הבנק לתפקיד סמנכ"ל אשראי ומימון בקבוצת ישראכרט

אלי זהב הומלץ על ידי הנהלת הבנק לתפקיד סמנכ"ל אשראי ומימון בקבוצת ישראכרט. המינוי טעון אישור של דירקטוריון ישראכרט.

אלי זהב עובד בבנק הפועלים 26 שנים. בשלוש השנים האחרונות כיהן כמנהל האגף העסקי בחטיבה העסקית. בתקופת כהונתו ערך שינוי מבני מקיף באגף והוקמה יחידת מוצרי מימון מורכבים, המטפלת במגוון מוצרים ושירותים פיננסיים מתקדמים, ללקוחות בארץ ובפעילות גלובלית. כמו כן, חוזקו תהליכי מימון ללקוחות העסקיים הגדולים בסינדיקציה, תוך שיתוף פעולה עם גופים מוסדיים וחברות ביטוח.
קודם לכן מילא אלי שורה של תפקידים ניהוליים הן בחטיבה הקמעונאית והן בחטיבה העסקית, לרבות ניהול אגף אשראי קמעונאי ומשכנתאות והאגף המסחרי.

אלי זהב, בן 55, נשוי + 2, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במשפטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ג'קי כהן מונה למנהל האגף העסקי בחטיבה העסקית

ג'קי כהן מונה למנהל האגף העסקי בחטיבה העסקית. הוא מחליף את אלי זהב, שהומלץ להתמנות לסמנכ"ל אשראי בחברת ישראכרט.

ג'קי כהן עובד בבנק הפועלים 22 שנים. בשלוש השנים האחרונות כיהן כמנהל האגף המסחרי בחטיבה העסקית. במהלך כהונתו הוביל את הצמיחה המואצת של הבנק בפלח לקוחות המידל-מרקט בכ-50%, תוך גידול משמעותי בנתח השוק של הבנק בפלח הלקוחות המסחריים במערכת הבנקאית.

קודם לכן כיהן ג'קי כמנהל סקטור תעשייה, היי-טק ושוק ההון, ומנהל קשרי לקוחות ואחראי על צוות שוק ההון בחטיבה העסקית. בעבר מילא שורה של תפקידים בתחום שוק ההון בבנק, במסגרת אגף ניירות ערך, ביניהם מנהל מחלקת מוצרים פיננסיים ומנהל יחידת מעוף.

ג'קי כהן, בן 47, נשוי + 3, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני בכלכלת עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

דלית רביב מונתה למנהלת האגף המסחרי בחטיבה העסקית

דלית רביב מונתה למנהלת האגף המסחרי בחטיבה העסקית. היא מחליפה את ג'קי כהן, שמונה למנהל האגף העסקי בחטיבה העסקית.

דלית רביב עובדת בבנק הפועלים 24 שנים, ובתפקידה האחרון ניהלה את בנקאות פלטינום בחטיבה הקמעונאית. במהלך כהונתה גויסו מאות לקוחות חדשים ונרשם גידול משמעותי ביתרות הנכסים המופקדים בבנקאות פלטינום. בנוסף, הוקם מרכז הפלטינום בירושלים בו מטופלים כיום מאות לקוחות מהעיר ירושלים והסביבה.

היא היתה ממקימי האגף המסחרי בבנק הפועלים, בשנת 1995, וכיהנה כמנהלת קשרי לקוחות במרכז עסקים ת"א ומאוחר יותר כמנהלת מרכז עסקים השרון.

דלית רביב, בת 47, נשואה + 3 ילדים, בעלת תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל-אביב.

רונית מאירי הראל מונתה למנהלת אגף אסטרטגיה ו-PMO ארגוני בחטיבת ה-COO

רונית מאירי הראל מונתה למנהלת אגף אסטרטגיה ו-PMO ארגוני בחטיבת ה-COO. היא מחליפה את ארז יוסף, שמונה למשנה למנכ"ל, חבר הנהלה, מנהל חטיבת ה-COO.

רונית מאירי הראל עובדת בבנק הפועלים 24 שנים. בחמש השנים האחרונות ניהלה את אגף חדרי עסקאות וברוקראג' בחטיבת שווקים פיננסיים. במהלך כהונתה בתפקיד הובילה וניהלה את איחוד חדרי העסקאות OTC נגזרים וניירות ערך תוך מיקוד בסגמנטים מגוונים של לקוחות,בניית תהליכים חוצי חטיבות בבנק. קודם לכן היא ניהלה את אגף ני"ע ובמרכזו מערך הייעוץ, ובעבר מילאה תפקידי ניהול בכירים בחטיבה הקמעונאית ובחטיבת נכסי לקוחות.

רונית מאירי הראל, בת 50, בעלת תואר ראשון בכלכלה (בהצטיינות) ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון – שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

ד"ר נעמי שפירר בלפר מונתה למנהלת אגף חדרי עסקאות וברוקראז' בחטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית

ד"ר נעמי שפירר בלפר מונתה למנהלת אגף חדרי עסקאות וברוקראז'. היא מחליפה את רונית מאירי, שמונתה למנהלת אגף אסטרטגיה ו-PMO ארגוני בחטיבת ה-COO.

בתפקידה האחרון ניהלה ד"ר שפירר בלפר את האגף לניהול נכסים והתחייבויות בבנק הפועלים, האחראי על הניהול הפיננסי של מאזן הבנק, לרבות ניהול סיכוני השוק והנזילות, פיתוח מוצרים פיננסיים מתקדמים ועוד. היא משמשת גם כמנכ"לית "פועלים הנפקות", זרוע הגיוס של הבנק, והיתה אחראית על הנפקת כתבי ההתחייבויות והאג"ח של הבנק בשוק ההון. בעבר מילאה תפקידי ניהול שונים בבנק הפועלים, בחטיבת השווקים הפיננסיים ובחטיבה הפיננסית.

ד"ר נעמי שפירר בלפר, נשואה + 3, בעלת תואר דוקטור במימון מאוניברסיטת תל אביב, וכן תוארM.Sc. בחקר ביצועים וניתוח מערכות ותואר ראשון (בהצטיינות) במתמטיקה שימושית – שניהם מהטכניון. היא שימשה בעבר כמרצה מן החוץ בתחום המימון בבוסטון קולג' (בבוסטון, ארה"ב) ובמרכז הבינתחומי בהרצליה.

מירב בן שושן כהן מונתה למנהלת אגף ניהול נכסים והתחייבויות בחטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית

מירב בן שושן כהן מונתה למנהלת אגף ניהול נכסים והתחייבויות. היא מחליפה את ד"ר נעמי שפירר בלפר, שמונתה למנהלת אגף חדרי עסקאות וברוקראז'.

מירב בן שושן כהן עובדת בבנק הפועלים כחמש שנים. בתקופת עבודתה בבנק הקימה וניהלה את יחידת הנוסטרו בחטיבת שווקים פיננסים. במסגרת תפקידה ניהלה את תיק ניירות הערך של הבנק, שכולל נכסים בארץ ובחו"ל, גיבשה תהליכי עבודה ומדיניות השקעות וריכזה את השקעות הקבוצה.

מירב בעלת 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול שונים בשוק ההון, וטרם הצטרפותה לבנק ניהלה את חטיבת ההשקעות בעמיתים – קרנות הפנסיה הוותיקות.

מירב בן שושן כהן, בת 45, נשואה + 2, בוגרת הפקולטה לכלכלה וניהול בטכניון.

רונן מידן, מנהל היחידה להשקעות ריאליות, יהיה אחראי גם על יחידת הנוסטרו בחטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית

בנק הפועלים מבצע מהלך של מיזוג פעילות יחידת הנוסטרו עם היחידה להשקעות ריאליות, במסגרת חטיבת שווקים פיננסיים. בעקבות זאת, יורחב תחום אחריותו של רונן מידן, מנהל היחידה להשקעות ריאליות, והוא יכלול גם את יחידת הנוסטרו, שאחראית על השקעות הבנק בניירות ערך סחירים בארץ ובחו"ל.

רונן מידן עובד בבנק הפועלים כחמש שנים. הוא הגיע לבנק מחברת מגדל ביטוח, שם ביצע מספר תפקידים בחטיבת ההשקעות. במסגרת תפקידו כמנהל היחידה להשקעות ריאליות ניהל רונן בחמש השנים האחרונות את תיק ההשקעות המנייתיות בארץ ובחו"ל, ועתה כאמור ינהל גם את יחידת הנוסטרו.

רונן מידן, בן 44, נשוי + 2, רואה חשבון ובעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון.

אורן כהן בוטנסקי מונה למנהל מערך פועלים בטלפון בחטיבה הקמעונאית

אורן כהן בוטנסקי מונה למנהל מערך פועלים בטלפון, בשבע השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל שירות לקוחות ומכירות בקבוצת ישראכרט וזכה בתואר "מצוינות בשירות" של המי"ל 4 שנים ברציפות. הוא ניהל מערך הכולל מאות עובדים נציגי שירות מכירות, תפעול, ושימור, והיה אחראי על המענה ללקוחות בכל הערוצים הדיגיטליים. אורן מביא עמו ניסיון עשיר של 20 שנה בניהול ארגוני שירות, מכירות וניהול מוקדים ומערכי שטח בשוק התקשורת, האינטרנט והסלולר.

אורן, 43, נשוי + 2, בעל תואר בכלכלה ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן, תואר ראשון נוסף בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה הפתוחה, תואר שני במנהל עסקים - התמחות בשיווק מאוניברסיטת דרבי.

אילת מרום מונתה למנהלת בנקאות פלטינום בחטיבה הקמעונאית

אילת מרום מונתה למנהלת פועלים פלטינום בחטיבה הקמעונאית, המשרת לקוחות פרטיים בעלי עושר פיננסי רב. היא מחליפה את דלית רביב, שמונתה למנהלת האגף המסחרי בחטיבה העסקית.

אילת מרום עובדת בבנק הפועלים 20 שנה. בתפקידה האחרון ניהלה את המרכז לבנקאות פרטית בינלאומית לתושבי חוץ, וקודם לכן ניהלה את מרכז הפלטינום ופריפרד בחיפה.

אילת מרום, בת 48, נשואה + 4, היא בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים, עם התמחות במימון.

מיכל ניר-שמחן מונתה למנהלת המרכז לבנקאות פרטית בינלאומית

מיכל ניר-שמחן סגנית מנהלת בנקאות פרטית בינלאומית, תחליף את אילת מרום.

מיכל מכהנת כ-27 שנה בבנק בתפקידי ניהול שונים.

מיכל ניר-שמחן, נשואה + 3, היא בעלת תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully