וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה גם במובייל: הבנק שמלווה 60 אלף שקל ללקוחות כל הבנקים

11.7.2016 / 8:24

עד לפני כמה שנים, בנק שנותן הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים נוחים ללקוחות כל הבנקים, נשמע כמו מדע בדיוני. כיום, שוק ההלוואות הדיגיטליות בעולם מתפתח במהירות, וגם בישראל יש בנק שצועד קדימה ומאפשר לקבל הלוואה באמצעות המחשב או המובייל

השקעות כסף. ShutterStock
מסתבר שיש בנקים בעולם שמאפשרים הלוואות חוץ בנקאיות, ללא צורך בהעברת המשכורת/ShutterStock

העולם שלנו הופך נוח יותר. הטכנולוגיה חוסכת לנו זמן ומאמץ במגוון רחב של תחומים, וכיום בלחיצת כפתור אפשר לבצע פעולות שבעבר היינו מקדישים להן יום שלם. יותר נוח לטייל, לקנות או להזמין אוכל, והנוחות הזאת באה לידי ביטוי גם בתחום הבנקאות.

הבנקים הגדולים כבר משתמשים בטכנולוגיה המאפשרת ללקוחות לקבל הלוואה מכל מקום ובכל זמן. כיום, לדוגמה, אין צורך ללכת לסניף ולהמתין בתור, רק כדי לברר האם אנחנו זכאים להלוואה, או לקבל אישור לסכום המבוקש. ניתן לעשות זאת מהבית, בכמה קליקים, ובסוף התהליך הקצר והפשוט לקבל את מבוקשנו.

מה זאת בדיוק הלוואה דיגיטלית?

מדובר בהלוואה מידית, שחוסכת זמן ומאמץ ללווה. האפשרות ללוות סכום כסף למגוון מטרות היא נוחה מאוד. זה יכול להיות סכום לסגירת התחייבויות, עזרה לבני משפחה, סכום שמשמש לשיפוץ הבית או לכל מטרה אחרת.

כן, מסתבר שיש בנקים בעולם שמאפשרים הלוואות חוץ בנקאיות, ללא צורך בהעברת המשכורת - שירות נוח למי שלא מעוניין לפגוע במסגרת האשראי שלו. בישראל השירות קיים גם בבנק ירושלים, שמאפשר ללקוחות כל הבנקים להגיש בקשה לקבלת הלוואה דיגיטלית, בסכום של עד 60 אלף שקלים לכל מטרה, ובהחזר של עד 72 תשלומים.

גבר גולש באינטרנט. ShutterStock
הלוואה בלי לצאת מהבית וללא צורך בהגעה לסניף/ShutterStock

התהליך פשוט - נכנסים לאתר הבנק מהמחשב או מהמובייל ומבצעים סימולציה קצרה ופשוטה לבדיקת זכאות להלוואה, ללא צורך בהזדהות. תוך זמן קצר מקבלים הצעה להלוואה, שלאחריה בוחרים אם להמשיך בתהליך ולמסור פרטי זיהוי.

אם בוחרים להמשיך, מעלים מסמכי זיהוי לצורך אישור הבקשה – העלאה פשוטה וידידותית הניתנת לביצוע דרך המחשב או באמצעות המובייל.

עם קליטת הבקשה במערכות הבנק, בנקאי מוקד דיגיטל מקיים שיחת וידאו עם הלקוח באמצעות המחשב או אפליקציה ייעודית, ומלווה את הלקוח עד סיום הגשת הבקשה. בסופו של התהליך הדיגיטלי, הלקוח יכול לקבל הלוואה ישירות לחשבון שבחר, מבלי לצאת מהבית וללא צורך בהגעה לסניף.

תחום הולך ומתפתח

אם ב-2006 היו רק שתי מדינות בעולם שבהן הייתה אפשרות לקבל הלוואה דיגיטלית, הרי שכיום יש 67 מדינות שבהן הבנקים מספקים שירות שכזה, ויש יותר מ-2,000 בנקים ברחבי העולם שמספקים לציבור את השירות.

בעולם הבנקאות יש מצדדים רבים לדרך הלוואה זאת, אשר צועדת עם הזמן וההתפתחויות הטכנולוגיות, ומאפשרת לבנק לספק שירותים דרך הרשת ללקוחות, תוך כדי שמירה על אבטחת המידע לאורך התהליך עצמו.

המערכת הבנקאית כיום גמישה מבעבר, והגמישות הזאת מקלה על סטודנטים, חיילים ובעלי עסקים קטנים הזקוקים להלוואות בסכומים המתאימים לצרכיהם ובתנאים נוחים. הלוואה דיגיטלית יכולה להיות פתרון עבור אלה הזקוקים לכסף באופן מידי, ועם אפשרות להחזיר את ההלוואה בפריסת תשלומים נוחה.

לפרטים נוספים על הלוואה דיגיטלית לחץ כאן

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully