וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת? פורטוגל? הכירו את המנצחת האמיתית של היורו

11.7.2016 / 15:10

אדידס ונייקי מתחרות על שוק הכדורגל העולמי, המגלגל 5 מיליארד דולר בשנה כבר עשורים רבים. לראשונה מזה 30 שנה לא יוצגה בגמר היורו אף קבוצה הנושאת את לוגו אדידס על בגדיה

מערכת וואלה!

פורטוגל היא אולי הזוכה הרשמית, אבל המנצחת האמיתית לא רצה בעצמה על המגרש בגמר היורו שנערך אמש בצרפת. לראשונה מאז תחילת הטורניר נערך גמר שכולו הסווש של נייק - וללא הפסים של אדידס.

אחרי ההפסד של גרמניה לצרפת בחצי הגמר של טורניר יורו 2016, נרשמה תחושת הפסד צורבת ואולי חמורה יותר גם בעיר הבווארית הרצוגנאורך. הסיבה לכך בסיס חברת אדידס הנמצא בעיר. ענקית הספורט העולמית. לראשונה מזה שלושה עשורים של חסויות בספורט המודרני, החברה לא מייצגת אף אחת מהעולות לגמר של הטורניר. החדשות הגרועות יותר: גם פורטוגל, הזוכה הטרייה בטורניר, וגם צרפת, יריבתה בגמר, לבשו במאורע ההיסטורי בגדים עם הלוגו המאופיין של נייק.

שתי ענקיות הספורט נאבקות ראש בראש בשוק הכדורגל הגלובלי המגלגל 5 מיליארד דולר בשנה מאז שנות ה-90 של המאה הקודמת. ואין שום דבר אטרקטיבי יותר מנציגות בקרב הנבחרות והקבוצות הגדולות ביותר.

למרות הכל, יש לאדידס במה להתנחם. החברה מסרה כי היא צופה למכירות שיא בתחום הכדורגל בשיעור של 2.8 מיליארד דולר השנה. בגמר הזה היא מנצחת את נייק שצפויה לרשום 2.14 מיליארד דולר בלבד, נתון שנמצא בירידה בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully