וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב המרצ'נדייז: כמה יעלו לכם מוצרי פוקימון

18.7.2016 / 19:29

סדרת הטלוויזיה המצליחה משנות ה-90, הפכה בעידן הסלולרי לצונאמי: מוצרי פוקימון כובשים את ישראל והספקים מדווחים על אלפי הזמנות כבר בשבוע הראשון. "כמו בלאק פריידי"

פוקימון גו. ShutterStock
ששגעון הפוקימון שכובש את העולם נמצא רק בחיתוליו/ShutterStock

אין יממה שלא מתפרסמת כתבת טיפים שמציעה לאיתור ותפיסה מהירים יותר של המפלצות המונפשות או מאמר שמתאר את שוויה הכלכלי של חברת נינטנדו, שמזנק מדי שעה. גם ההשוואה למפלצות רשת כמו טוויטר וטינדר שמובילות את מדד הפופולריות העולמי כבר מיצו עצמן.

ועדיין, נראה ששגעון הפוקימון שכובש את העולם נמצא רק בחיתוליו. המעניין הוא, שישראל כלל לא נמצאת ברשימת המדינות בהן הושק המשחק האפליקטיבי, ומי יודע אם תיכנס אי פעם. אבל המוח היהודי כבר מצא את הפטנט להורדה מהירה של המשחק וקשה שלא להיתקל בצעירים בוהים במסך הסמארטפון שלהם בחיפוש אחר פוקימונים צבעוניים.

ואולם, נראה שמה שהחל בשנות ה-90 כסדרת טלוויזיה מצליחה נהפך בעידן הסלולארי לצונאמי. עוגות וסוכריות ממותגות – אאוט, חולצות, כובעים – אין ובגדול.

"בתוך פחות משבוע נרכשו אלפי מוצרים ממותגים בדמויות פוקימון ולא נראה שהמגמה הזאת הולכת להיעצר", אומר אנטון גולדשטיין, בעלים משותף בחברת ZIPY , המתווך בין אתרים בינלאומיים מובילים כדוגמת Ebay, עלי אקספרס ו- Amazon לבין הצרכן הישראלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק פוקימון. זהירות, גל הזיופים כבר בדרך/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין ספק שמדובר בחלק מטרנד עולמי וגם בישראל, הגולשים מסתערים על כל המוצרים, בדיוק כמו שקרה עם המיניונים והאימוג'י". הרשימה העדכנית כוללת כובעים, חולצות, כדורי פוקימון, תיקים ומדבקות, במחיר ממוצע של 40 שקלים ליחידה.

גולדשטיין מתאר את ההתנפלות כלא פחות מ"בלאק פריידי" ומדגיש שהחולצות הן המבוקשות ביותר. בעוד אלה מוצעות במחיר פעוט של קצת יותר מ-13 שקלים כולל משלוח, מחירי הצמידים שמצוידים בחיישן בלוטות' ומשדר סלולארי מזנקים ל-420 שקלים מותנה בהזמנה מוקדמת.

באתר eBay אף הוקם ערוץ מכירות מיוחד למוצרי פוקימון בלבד שמרגע עלייתו לאוויר שילש את מכירות מוצרי הפוקימון. מהאתר נמסר כי מדובר במאות אלפים מוצרים, בראשם, בובות משחק של פוקימון שמספר היחידות שנמכרו זינק בלמעלה מ-300%. הצמיחה הגדולה ביותר הייתה בחולצות ממותגות - של כ-1500%.

מחירם של מוצרי פוקימון באתרי המסחר הגדולים הבינלאומיים מתחיל בכמה דולרים בודדים, אבל יוצרי המותג כבר מוזמנים להתחיל לחשוש מגל של מוצרים מזיופים שיסתובבו בעולם ויגיעו, איך לא, גם לישראל.

אז כמה יעלו לכם מוצרי פוקימון?
כובעי פוקימון GO – 13 שקלים ליחידה כולל משלוח, כדורי פוקימון GO – החל מ - 4.4 שקלים (משלוח חינם), תיקי פוקימון GO – מ-25.7 שקלים ליחידה כולל משלוח ומדבקות פוקימון GO – החל מ-10 שקלים לסט של 5 מדבקות כולל משלוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully