וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים השיק את "המרכז לליווי עסקים"

20.7.2016 / 10:17

בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, משיק בנק הפועלים יחד עם המכללה למנהל, להב וקרן שכ"ל מעטפת שירותים להצמחת עסקים קטנים: יעוץ וליווי פרטני לעסקים, קורסים וסדנאות מקצועיות - והכל תחת קורת גג אחת

אנשי עסקים לוחצים ידיים. ShutterStock
אנשי עסקים לוחצים ידיים/ShutterStock

בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, חברו בנק הפועלים, להב, המכללה למנהל וקרן שכ"ל, והקימו את המרכז לליווי עסקים, אשר יספק מענה וליווי כולל לצורכי העסקים הקטנים. המרכז יפעל בפריסה ארצית ויכלול תחת קורת גג אחת קורסים, סדנאות ומפגשי ליווי פרטניים במגוון נושאים: יעוץ עסקי וליווי בכתיבת תכנית עסקית, תמחור מוצרים, בדיקת היתכנות עסקית, שיווק במדיה ובעולם הדיגיטלי, בניית אתר אינטרנט לעסק, הגשה למימון וקרנות, ועוד.

ההחלטה להקים את המרכז לליווי עסקים, התקבלה לאור מצבם של העסקים הקטנים והעצמאים בישראל, אשר לצד ההתמודדות עם הנטל הבירוקרטי, אחוז לא מבוטל מהם נאלץ להתמודד גם עם קשיים עקב מחסור בהכשרה זמינה, ליווי מקצועי בתכנון העסק, הקמתו והאמצעים לשיווקו.

עפ"י דו"ח משרד הכלכלה והתעשייה, שפורסם בחודש ינואר 2016 הסוקר את מצבם של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל, עולה כי החסמים העסקיים העיקריים העומדים בפני העסק הקטן בישראל הנם מציאת לקוחות 27%, תחרות 19%, גישה למימון 11%, עלויות ייצור או עבודה 10%, זמינות כוח עבודה או ניהול מיומן 9%, עומס בירוקרטי 8% ואחר 16% .

"המרכז לליווי עסקים" יציע לעסקים בתחילת דרכם, פגישות ייעוץ במתכונת של "אחד-על-אחד" עם יועצים עסקיים, מומחים בליווי עסקים קטנים ויתאים לכל עסק קטן את המענה לצרכיו האישיים. כמו כן ייערכו במסגרת המרכז קורסים מעשיים והדרכות במגוון נושאים, למתן ידע בניהול העסק ושיווקו, על פי תפיסת ONE STOP SHOP. עובדי המרכז, היועצים המלווים והמנחים נבחרו בקפידה והינם בעלי עבר ניהולי עשיר, וניסיון מוכח בליווי חברות ועסקים להצלחה.

עו"ד רועי כהן, נשיא להב: "סקטור העצמאים והעסקים הקטנים מהווים 99% מהמשק בישראל וכמנוע הצמיחה של המשק, השקעה וסיוע אמיתי לאותו ציבור, משמעו העלאת המשק למסלול של צמיחה. אנו בלהב פועלים ללא ליאות מול הרגולטורים השונים לתיקון עיוותים חקיקתיים היסטוריים ולמתן הזדמנות אמתית להצליח. המהלך של הקמת מרכז לליווי עסקים מהווה נדבך נוסף, של הקניית כלים וידע להתנהלות פיננסית ושיווקית נכונה שתאפשר לציבור זה להתמודד טוב יותר עם האתגרים העסקיים ביום יום. הגיע העת להפנים שהצלחת ציבור העצמאים והעסקים הקטנים, היא הצלחה של החברה והכלכלה בישראל."

רני יעקובי, מנכ"ל המסלול האקדמי המכללה למינהל :"כמכללה המובילה בישראל, יש לנו ידע רב, תיאורטי ופרקטי, בכל האמור להתנהלות עסקית. אנו שמחים לשתף את הידע הזה עבור מגזר כה חשוב בכלכלה הישראלית, ולהעמיד לטובת הפרויקט את מיטב המומחים של המכללה אשר יעבדו בצמוד עם העסקים הקטנים על כל ההיבטים השונים."

רפי גמיש, מייסד קרן שכ"ל: "בסיוע לעסקים הקטנים יש אספקט חברתי שלא פחות חשוב מהכלכלי, ועם הדרכה וליווי נכון, נספק להם את הכלים להצלחה. כפי שנתנו הזדמנות אמיתית לסטודנטים, הפעם יחד עם שותפינו נוביל שינוי כלכלי וחברתי למען ציבור העסקים הקטנים."

רונן שטיין, משנה למנכ"ל וממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים: "המרכז לליווי עסקים מצטרף לשורה של מהלכים פורצי דרך למען עסקים קטנים ובינוניים שביצע הבנק בשנים האחרונות, הן בתחום האשראי והן במתן כלים ייחודיים לבעלי עסקים קטנים. זו פעם ראשונה שבנק בישראל מעניק מעטפת שירותים מלאה, הכוללת הקניית ידע וכלים לבעלי עסקים קטנים, הן לעסקים בהקמה והן לעסקים מבוססים, כולל יועצים מקצועיים במתכונת של מנטורים שמלווים אישית את בעלי העסקים – כל זאת במטרה לסייע להם לצמוח".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully